Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie mam rozdzielacz pod siedzeniem z trzema pozycjami. W tej chwili jest podpięty tur pod niego przez co nie mam tylnego gniazda np do przyczepy. Potrzebuje sterować siłownikiem dwustronnym w maszynie i teraz pytanie czy da się dołożyć rozdzielacz na błotnik żeby tur został bez zmian a żeby można było sterować siłownikiem dwustronnym i przy okazji żeby i ten wywrot przyczep był? Czy rozdzielacz jednosekcyjny wystarczy?

Opublikowano
Jak założysz rozdzielacz zależy jaki dwu czy jedno sekcyjny to i tak będziesz mógł do niego podłączyć przyczepę. A podłączenie jest bardzo proste wepnij się tam gdzie był oryginalnie i tyle
Opublikowano

Czyli co wystarczy wziąć zasilanie i powrót ze starego rozdzielacza i już? Jak wepnę się w miejsce podłączonego tura to chyba bez wstawiania jakiego zaworu sterujacrgo gdzie ma iść olej czy na tura czy na nowy rozdzielacz się nie obejdzie ? Bo ja chcę żeby tur był podnoszony tak jak do tej pory na środkowej pozycji rozdzielacza pod siedzeniem.

I tak myślę że jak ta jedna sekcja na nowym rozdzielaczu będzie przystosowana do siłownika dwustronnego to jak podłącze się potem do jednego wyjścia przyczepa to też nie zadziała bo jak ma przyczepa opaść? Gdzie wolny slpyw ?

Chyba musi być rozdzielacz dwusekcyjny, jedna sekcja ze spływem, a druga na siłownik dwustronnego działania..nie mam racji?

Opublikowano

No właśnie tura masz podłączonego z góry w rozdzelaczu i na pozyci środkowej go ponosisz. A jest jeszcze jedno wyjście które cały czas daje olej i powrót i wystarczy tam się wpisać i tur zostaje jak było A masz dodatkowy rozdzielacz zamocowany. Tyle w temacie. co do rozdzelaczu to wystarczy zwykły i kiedy ponosisz i opuszczasz olej płynie tym samym gniazdem niema z tym problemy i nie potrzebny jest wolny spływ

Opublikowano
Dokładnie wystarczy kupić rozdelacz jedno sekcyjny koszt ok120zl i parę przewodów bo zależy też gdzie go mocujesz. dostarczasz mu zasilanie i powrót oleju który jest już fabrycznie i tyle.
Opublikowano

Kup rozdzielacz 40l z sekcją pływającą, lepiej odrazu trochę dołożyć i nie męczyć pompy przy opuszczaniu przyczepy. Możesz też kupić 2 sekcyjny, podłączyć 1 sekcję do tura wtedy podnośnik będzie działał osobno i nie będzie opadał przy opuszczaniu tura.

Opublikowano
No to proste odkrecasz ta rurkę i robisz tak jak pokazałem. Z tej śruby obok zasilania tura wkrecasz węża i prowadzisz go do rozdzelacza A tu z boku wkrecasz powrót. Już jaśnie się chyba nie da
Opublikowano

Czyli wywalam ten mostek całkiem. Rozumiem, a nowy rozdzielacz będzie pracował niezależnie od starego? Np tak jak w starych zetorach że trzeba dźwignie blokować żeby puścić olej na rozdzielacz tura?

Opublikowano

Sekcja nurnikowa to co innego, potrzebna gdyby podłączał tura, siłowniki jednostronne, przecież orginalny rozdzielacz na błotnik też miał pływającą pozycję, były 4 ustawienia dźwigni.

Opublikowano
masz rację że najlepiej by tak było bo bezpośredni z pompy na rozdzielacz nie traci nic A przez oryginalny to mocno się grzeje jak dużo się używa hydrauliki. Ale w tym przypadku myślę ze jest to zbędne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
    • Przez peresik
      Witam mam pewien problem. Zamontowalem dzisiaj nowe tuleje do cylindra w C330 i okazało się że wystają one 0.35 mm ponad blok A w książce dopuszczalne jest Max 0.16 mm. Tuleje są firmy Mahle.  Pod górną krawędź tulei jest włożona tylko jedna podkładka miedziana z zestawu. Co w takiej sytuacji trzeba zrobić? Czy to są podkładki tylko dystansowe i można zamontować bez niej czy ona też uszczelnia i musi tam być? 
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v