Skocz do zawartości
News
daniel1wisniewski

Case mx120 problem z numerem VIN

Polecane posty

Witam wszystkich

Dwa lata temu zakupilem od posrednika ciagnik rolniczy Case mx120 z 1999 roku sprowadzony z kompletem dokumentow.

Po 2 latach na przegladzie diagnosta stwierdzil niekompletny nr VIN.  Jest w dowodzie wpisane 10 znakow tak jak bylo na dowodzie zagranicznym.

Na ramie jest natomiast 17 znakow. Pietwsze 7 znakow nie widnieje w dowodzie rej.

Czy konieczna jest interwencja rzrczoznawcy i wymiana dowodu? Czy moze 10 cyfrowy VIN jest zupelnie normalny.

Prosze o pilna pomoc.

Pozdtawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Np.przy zetorze też nie mam w dowodzie wszystkich numerów wpisanych  i jest ok. Jeśli pierwszy przegląd przeszedł pomyspomyślnie to idź do innego diagnosty. Najważniejsze żeby były zgodne Vin z ramy i w dokumentach które posiadasz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    45
albo zapytaj tego diagnoste jak to jest że raz to akceptuje a innym razem już nie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No wlasnie na ramie ciagnika jest 17 znakow a w dowidzie rejestracyjnym wpisanych tylko 10 ostatnich tych z ramy.

Czy te pierwsze 7 znakow moga cos oznaczac innego (np. Model/typ)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    107

a co masz na tabliczce w ciągniku na 10 czy 17 znaków VIN , na pewno w dobrym miejscu na ramie znalazłeś te znaki może to nr ramy a nie VIN , przy okazji mx są na ramie ? 

Bo wszyscy przyzwyczajeni że nr ramy z przodu jest jak w ursusach/zetorach , a u mnie diagnosta szukał w fiacie nr i nie znalazł że niby zakryty ramą od tuz przedniego , a nr mam VIN na skrzyni ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze jest ktoś kto ma podobnego Case? Ile wy macie znakow VIN w dowodzie?

Juz sam nie wiem co z tym fantem robic. Czy jechac na inna stacje diagnostyczna czy poprawiac ten Vin.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    54

W czym problem ?  Jedziesz na stacje diagnostyczną i to diagnosta ma ocenić ,czy jest dobrze , czy źle .  Jeżeli na tabliczce znamionowej i na ramie  masz identyczny numer 17 znakowy   to powinien być poprawiony. Tabliczka powinna być z prawej strony koło chłodnicy.W takiej sytuacji nie ma potrzeby zasięgnięcia opinii rzeczoznawcy, bo i tak diagnosta musi zrobić opis dla WK. Gdyby był błąd w numerze to jest to powód do zmartwienia , ale sytuacje z niepełnym numerem są częste  w tych pojazdach , gdzie nie jest wymagany. Polska ta jest taki kraj , niby w Unii , niby te same przepisy , za granicą kilkanaście lat było dobrze a u nas źle.....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel93puma    0

case to normalna sprawa ze niepełen numer jest wpisany ,nie wiem czemu ale one tak majo mam trzy  nowe i tak jest w każdym.

diagnosta może ci wystawić taki kwit z którym idziesz do wydziału komunikacji i ci dopiszą bo była o tym mowa kiedyś na przeglądzie, TEŻ MÓWIŁ ZE CASE TAK MAJO.

ja nie dopisywałem do dowodu reszty numeru , ale jest taka możliwość.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Witam od kilku dni boryka się z problemem słabo działającej bądź wogóle nie działającej hydrauliki i podnośnika, pieniącego się oleju i jeczenia w hydraulice - opuszczając podnośnik! Dodam że problem tkwi po stronie mechanicznej nie w elektronice. A zaczęło się od uszkodzonego czujnika pozycji podnośnika - po dźwignięciu doszedł podnośnik do końca i po chwili jęczenia (spowodowanym przeciskania oleju po dźwignięciu w max pozycje i nie rozłaczeniu ciśnienia) przestało ale i sam podnośnik nie chciał nawet opuścić mimo przełączania na mechaniczne sterowani(czytaj dźwignię hydrauliki) a teraz czasem idzie czasem nie i pieni się olej w zbiorniku. Dodam również że zdarza się powietrze w przewodach. Pozdrawiam i myślę że ktoś poradzi coś na co zwrócić uwagę i co sprawdzić... 
    • Przez zaq12wsx61
      Witam.
      Witam. Jestem posiadacze od niedawna ciągnika case international 685 i mam delikatny problem z przednim napędem. Może mi ktoś pomoc?
    • Przez Rychu332
      Jaka może być przyczyna nierównomiernego zużywania się talerzy w talerzówce? stojąc z tyłu prawa strona ma talerze w o wiele gorszym stanie niż lewa, jedna strona również idzie lepiej w ziemie niż druga mimo takiej samej długości łączników ciągnika. Z góry dzięki




    • Przez jozef_111
      Witam,
      Jestem posiadaczem ciągnika LTZ 55A. Mój problem polega na tym, że nie mogę wrzucić żadnego biegu na obrotach powyżej 1000. Na mniejszych obrotach biegi dają się włączyć, ale zgrzytają. Na zgaszonym silniku skrzynia pracuje bez zarzutów.
      Jeśli ktoś miał podobny problem to proszę o radę. Z góry dziękuję.
      Pozdrawiam
    • Przez Jaar
      Dzień dobry,
      Renault Temis 610 - po uszczelnianiu skrzyni biegów zniknął wsteczny bieg. Po wrzuceniu wstecznego, bieg mechanicznie wchodzi, ale nie rusza do tylu. Ciągnik zachowuje się, jakby coś go blokowało, Podejrzewaliśmy, ze przesunął się trzpień zabezpieczający, ale po przesunięciu nic się nie zmieniło. 
      Chyba nie zostaje nam nic innego, jak rozpołowić ciągnik, chociaż wolałbym tego uniknąć. 
      Ktoś spotkał się z podobnym problemem? 
      Pozdrawiam 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.