Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pomocy.

 

Posiadam od niedawna ciągnik Deutz Fahr Agroplus85 z rocznika 2000 typ D11S. 

Problem polega na tym, że nie ma mocy i kopci na czarno. 

Zrobione zostały wtryski, uszczelniony kolektor dolotowy i intercooler, a problem nie zniknął. Turbo Ok. 

Spotkał się ktoś z was z takim problemem? Bądź ma jakiś pomysł? 

Opublikowano
Dnia 11.10.2018 o 20:00, piotrbm_211320 napisał:

regulator masz mechaniczny czy elektryczny ?? od początku brakowało mu mocy? i jakie ma sprężanie

Sprężanie ma po 30 od początku brakowało mu mocy a regulator obrotów jest elektryczny  ale do wtyczki od tego regulatora nie dochodzi  prąd . Czy to może być przyczyną ?

A w ogóle to co go steruje ?

 

 

Opublikowano
25 minut temu, piotrbm_211320 napisał:

bez membrany to nie będzie dobrze dawkować paliwa

to przez to może tak kopcić na czarno czy coś jeszcze może być uszkodzone w tym regulatorze ???

 

43 minuty temu, piotrbm_211320 napisał:

bez membrany to nie będzie dobrze dawkować paliwa

Mam jeszcze pytanie odnośnie regulacji pompek o co chodzi z tymi podkładkami i jak to w ogól się ustawia bo zauważyłem że na każdej pompce jest napisany numer i nie wiem czy są dobrze ustawione ??? 

 

Opublikowano

EMR nie ma mębrany. Tylko czujnik ciśnienia doładowania. Mębrana tylko w mechanicznym regulatorze. Nie ma ciśnienia doładowania, nie ma paliwa silnik nie kopci. Kopci bo pewnie wtryski odwrotnie włożone. Cyknij fotkę jak włożone są wtryski i sam regulator. 

Wiesz gdzie była która pompka? Jak nie to daj numerki i kody EP z bloku silnika. Bez tego się nie ustawi.

Swoją drogą pompki ruszone niepotrzebnie. Chyba że ktoś wcześniej już tam grzebał i brak pewności czy zrobił to dobrze.

Opublikowano

Mój błąd, regulator jest w takim razie mechaniczny.

Zdjęcia i numery podam później jak tam podjadę.  I sprawdzę w którą stronę są wtryski założone, bo wkładałem tak jak były wcześniej.

Ewidentnie tam ktoś grzebał więc możliwe, że źle założył wtryski, coś nie grało i zaczął grzebać dalej.

Opublikowano

Faktycznie jakiś fachowiec...... założył wcześniej wtryski odwrotnie.

Numerki które były na pompkach, które pamiętam to 23, 24, 27 i 32 a jeżeli chodzi o numery które są na obrączkach to muszę je najpierw ponownie wyjąć żeby zobaczyć

Tabliczkę znamionową podaję niżej 

44451577_251033079095860_1945642205385326592_n.jpg

44504918_2097827336902659_2382706697425649664_n.jpg

Opublikowano

wtryski da się założyć na odwrót ale jak się na nie popatrzysz to zobaczysz sam że jest coś nie tak z samego wyglądu z resztą będzie chodzić strasznie pompek się nie dotyka chyba że się wie co się robi bo samo obliczenie podkładek nie wystarczy trzeba jeszcze ustawić dawkę początkową jak usłyszałem o membranie to od razu było wiadomo że to regulator mechaniczny

Opublikowano

Dziękuję bardzo za policzenie podkładek.

Pompki tak ustawiłem, zmieniłem membranę i odwróciłem wtryski. Silnik przestał kopcić i nabrał mocy. Świetna porada.

 

A co może mu dolegać, jak po nagrzaniu podnosi obroty do 1000? Na zimnym ma 750.

Opublikowano (edytowane)

Tnie się listwa, lub regulator. Spróbuj dorpem się pobawić.

Ewentualnie któraś pompka się nie rozchodziła lub są za bardzo w pracy.

Edytowane przez Laval
Opublikowano

Panowie pomocy ja już nie wiem. Wczoraj był lekkie mrozy no i chciałem go zapalić no bo stał teraz miesiąc no i od strzała zapalił ale nie wiem może pracował minutę i sam zgasł. A teraz jak chce go zapalić to kopci po byku na czrno czy mógł przestawić się rozrząd czy co bo już kurde nie wiem paliwo jest filtr wymieniony pompki podają a nie pali. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez slonikgaming
      Witam, mam problem z zgrabiarka. Im szybciej jade tym coraz mocniej rozwala mi wal wymieniony zostal tryb talerzowy oraz oska glowna z trybem stozkowym. I od tego czasu tak robi i strasznie halasuje jakby tryby przeskakiwaly. Prosze o pomoc. Pozdrawiam 
    • Przez diaz34
      Witam, problem polega na tym ze ciagnik jak sie rozgrzeje traci moc i wydaje mi sie ze niechodzi na wszystkich cylindrach, wczesniej nigdy tak sie nie dzialo, dodam ze z odmy dymi troche jak sie rozgrzeje i czuc dziwny zapach lecz olej nie widze zeby ubywal. Ostatnio zostal zamontowany tur a i zostala odlaczona sprezarka powietrza lecz to chyba nie ma zadnego zwiazku ?
    • Przez lukasz2207
      Mam problem z john deerem 1065 kombajn jest słaby brak mu mocy nierówno pracuje a po odpaleniu nawet dymka nie pusci sprawdzona została pompa paliwowa, pompka zasilająca jest nowa, pompka elektryczna działa, przewody zostały sprawdzone sa drożne, filter paliwowy jest nowy, ten zbiorniczek który odpowiada za przelew działa prawidłowo bo na przelew idzie paliwo chociaż według mnie bardzo mało tego paliwa idzie przelewem ma ktoś  jakiś pomysł jeszcze dlaczego dostaje za mało paliwa? PS wiem ze były podobne tematy ale tam nie ma odpowiedzi na mój problem 
    • Przez lukasz2207
      John deere 1065 brak mocy nierowna praca silnika dobrze wkreca sie na obroty ale przy tym nawet dymka nie puści. Sprawdzona pompa wtryskowa, nowa pompka zasilajaca,zbiorniczek odpowiedzialny za przelew sprawny, elektryczna pompka dziala, przewody drozne sprawdzone ,filter paliwa nowy, powietrza czyste, zbiornik wyczyszczony a ciagle dostaje mało paliwa 
    • Przez Sadownikx2
      Witam
      Ile potrzeba mocy by ciągnąć po piachu 2 beczki po 2 tysiące litrów,2 beczki na jednej przyczepie+ pompa bęzynowa do nich?
      By je ciągnąć z prędkością 15km/h ile trzeba mocy?
      Aktualnie jest ciągana jedna czyli 2 tysiące litrów przez ciągnik o mocy 55 koni około 15km/h -3 bieg zakres Zając (H)
      Max prędkość na 3 (H) to 22km/h
      Się znaczy około 15 km/h dokładnie nie wiem ile jedzie na obrotach 2200-2400 na 3 (H)

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v