Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
aha tak tak tylko ja mowie ogolem, bo w ciagnikach siodlowych skrzynia pnematyczna jest zastosowana, np. polbieg zalacza sie pnematycznie

Masz na myśli skrzynie sterowaną pneumatycznie, bo nie ma czegos takiego jak skrzynia pneumatyczna :)

Opublikowano (edytowane)

tak kolego cos w tym stylu ze sie zalacza bieg czy cos, bo wiem ze na bank cos takiego jest,

bo to jest nie mozliwe zeby skrzynia byla na powietrze, to jest nie realne tylko mam na mysli ze cos sie zalacza za pomoca powietrza pozdro

 

 

 

 

 

 

 

do brzozaka

 

rozumiem cie tylko ze mi taka szeroka wiedza nie jest potrzebna bo nie chce byc mechanikiem tylko tak sie wypowiadam chce sie czegos dowiedziec to po pierwsze, a po drugie takze chce wiedziec czy dobrze mysle a wypadalo by cos wiedziec, takie podstawowe info.

a co to tego sprzeglo, no tez chyba jakos te, powietrze pomycha lozysko oporowe do tarczy nie wiem dokladnie jak to jest,

jakos to mi sie nie klei, ale sie dowiem jak to jest

dzieki pozdro Af

Edytowane przez brzozak2
literowki, interpunkcja, orty, co to znaczy pomycha???
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jak się nie mylę to chodzi o realizację zmiany półbiegu. W ciągnikach zmiana półbiegu odbywa się poprzez sprzęgła sterowane hydraulicznie, w ciężarówkach zastosowano sterowanie pneumatyczne (ciekawe czemu).

Opublikowano

ja jakoś nie mam nic do mf sam mam model 2640 trochę stary ale na pracę jaka wykonywał w jakich warunkach i jaka nadal wykonuje trzyma sie bardzo dobrze.. silnik ma 120 km chodzi jak ta lala.., trochę głośno ale tłumnik już ma kilka dziurek wiec nie ma co sie dziwić.., podkręcę trochę radio głośniej i nic nie słyszę.., miałem kilka awarii typu łożysko w tylnym kole.., wyciek oleju ze wspomagania, parę uszczelek sie wymieniło.., no ale co sie dziwić w końcu rocznik 1984, poprzedni właściciel używał go na codziennie po kilka dobrych godzin.., oczywiście korzystał tez z tura.., ale i jak robił orkę to na glinie bo tylko taka miał ciężką glinę, u mnie jest prawie podobnie, nie wiele pali silny i nie psuje sie tak jak niektórzy opisują na przełomie 2006/2007 czyli koniec/początek roku w okolicy miałem 3 mf jeden mój sąsiada 3085 i sołtysa 8xx coś tam, obecnie jest 12 w tym 6 z seri 308x

Opublikowano

i co z tego ze jest ladnie z wierzchu zachowany?? u mojego ojca po 8240 tez nie widac sladow uzytkowania, zarowno z zewnatrz jak i w srodku, a wlasnie czeka na rozpolowienie, bo skrzynia do roboty. pracowal normalnie nie byl jezdzony 24h/dobe, jest o polowe mlodszy, a ma nastukane ponad 6000 mth

Opublikowano
i co z tego ze jest ladnie z wierzchu zachowany?? u mojego ojca po 8240 tez nie widac sladow uzytkowania, zarowno z zewnatrz jak i w srodku, a wlasnie czeka na rozpolowienie, bo skrzynia do roboty. pracowal normalnie nie byl jezdzony 24h/dobe, jest o polowe mlodszy, a ma nastukane ponad 6000 mth

a co moze myslisz ze fendt , john derre albo sdf sie nie spuja nie ma ciagnika zeby sie nie psul :)

Opublikowano
a co moze myslisz ze fendt , john derre albo sdf sie nie spuja nie ma ciagnika zeby sie nie psul :)

ty chyba nadal nie czaisz o co mi chodzi.

ciezko mi uwierzyc w to ze ma niecale 3000 mth!!!!!!!!! takich sprzetow sie nie spotyka, a tymbardziej na zachodzie, gdzie zakupy sa przemyslanymi inwestycjami i tam rolnik woli kupic nowe auto pojechac na wakacje, itp. niz tyrac cale zycie by sobie traktor kupic :)

Opublikowano (edytowane)

Mi się wszystkie MFy podobają nawet te z serii 30xx :lol:

Edytowane przez Avendrion
tez blysnales intelektem, poza tym dlaczego odpowiadasz na post ktory byl napisany 1,5 roku temu??? nudzi ci sie, chcesz kogos sprowokowac czy jak?
Opublikowano

Ja od kilku tygodni mf 3080. Muszę powiedziec ze awarie juz miałem a własciwie mam bo jeszcze nie naprawiona. Wprawdzie nie robiłem jakis ciazkich prac ale po tych kilku tygodniach jazdy uwazam ze to swietny traktor mało pali i jest bardzo wygodny i aż miło sie takim pracuje. :)

Opublikowano

Te małe Mf czy późniejsze ursusy wcale takie idealne nie są. choć i swoje plusy mają ale wielkim minusem jest jego układ paliwowy który sie często zapycha. :angry: a wiadomo że paliwo w polsce nie jest idealne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v