Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam kupiłem używanego 7930 wszystko pięknie ładnie tylko przy prędkości 20-28 na godz strasznie drzy ale jak jadę powyżej lub po nizej tych prędkości to jest spoko ktoś miał takie cuda ?

 

Opublikowano

Ciśnienie miałem 1.5 dałem na 2 atmosfery to jeszcze gorzej ale boję się że jak będzie za mało to opony szlak trafia najbardziej na twardej nawierzchni odczuwalne na piasku wszystko git jak myślicie jakie ciśnienie dać teraz spufcilem na 1.5 i się zastanawiam czy jeszcze nie upuscic 

Opublikowano
1,5 jest ok. możesz ewentualnie zejść do 1.2 ale przy bardzo ciężkich maszynach może być mało
Opublikowano (edytowane)

Poduszki amortyzacji kabiny 😊 nie raz się z czymś takim spotkałem u różnych john deere-ów ☺ Albo🤔  jeśli drży cały to już możesz mieć problem ze sprzęgłem na wale napędowym kół przednich😰 Też jeden rolnik miał podobny problem ze trzeslo ciągnikiem😵 I ciśnienie nie ma nic do rzeczy☝... by musiał mieć bardzo nierówno zdarte opony👈... Sprzęgło jest jak dwa duże talerze płaskie💿 zabudowane mniejszymi tarczkami ze sprezynami dociskowymi😒 no coś takiego😞 Jeśli chociaż 1 sprężyne wywali😲, będzie ciagnik drżał🤕 Nie chce cie straszyć😱 ale lepiej weź konkretną latarkę🔦 i połóż się pod ciągnik🚜 i jak masz po środku ramę i mały otwór😳o taki👌 to powinno widać sprzęgło a zwłaszcza te sprężyny💣💨 traktor będzie jeździł normalnie, nawet tego przy zmiany biegów itp. Nie poczujesz, ale będzie trzeslo lekko jak teraz🚡 No inna sprawa jak te sprężyny będą chciały się trochę wyrwać na przechadzke🚀 to wtedy ni pojedziesz😆 to tak na przyszłość 🤓

Edytowane przez maniek321
A takie tam
Opublikowano

sprzęgło na wale kół przednich?? drgania to albo poduszki pod kabiną ewentualnie krzyżaki na wale między skrzynią a silnikiem lub tłumik drgań z tyłu lub przodu silnika

Opublikowano

Tak. To jest tłumik drgań, przy skrzyni. My często nazywamy też to sprzęgłem. Krzyżak to by mu tak nie drgal tylko szarpał. Wiem co mówię sam to miałem. Więc jeśli nie "Tłumik Drgań" to poduszki amortyzacji kabiny. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v