Polecane posty

jejku    3
jestem tu nowy także jak coś to proszę mnie poprawić😊 jakie zrobić tu zamknięcie były śrubki ale nie chce co chwile odkręcać 2 śrubek motylki nie utrzymują teleskopy też odpadają bo szyba waży dobre 20kg kabina to chyba lubelska http://pokazywarka.pl/jhjjj/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    8160

Ale dlaczego teleskopy odpadają ? Klapy samochodów też mało nie ważą i są amortyzatory . Na szrocie coś znajdziesz .

Edytowano przez zetorki12

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jejku    3
stare przedwojenna😂😂😂 a tak naprawdę to jest jakiś mały profil i jeszcze przedziałka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    8160

To jak taki ciężar to tylko hydraulika . Weź nie przesadzaj z tą wagą . Skoro ręcznie przestawiałeś , to jednak 100kg nie ma .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    6246

Ale będzie okazja założyć kolejny durny temat😁

Przepraszam za post pod postem, ale dopiszę coś myślę, pewnie siłowniki co masz i nie dają ci rady tej szyby utrzymać to pewnie dziadek 10 lat temu wymontowal jak poloneza na złom oddawał, a potem leżały te dziesięć lat na mrozie, i teraz zdziwienie że nie działają. Jak chcesz to co tydzień, dwa jest na lokalnym szrocie, daj namiary to powiem chłopakom, za 30zl wyślą ci siłowniki od jakiejś Zafiry, Galaxy, T4, zamontujesz i zapomnisz o problemie, chyba że będziesz chciał szybę zamknąć, to sąsiad ci turem dopchnie najwyżej

Edytowano przez bratrolnika
  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jejku    3

bratrolnika napisał:

Ale będzie okazja założyć kolejny durny temat😁

Przepraszam za post pod postem, ale dopiszę coś myślę, pewnie siłowniki co masz i nie dają ci rady tej szyby utrzymać to pewnie dziadek 10 lat temu wymontowal jak poloneza na złom oddawał, a potem leżały te dziesięć lat na mrozie, i teraz zdziwienie że nie działają. Jak chcesz to co tydzień, dwa jest na lokalnym szrocie, daj namiary to powiem chłopakom, za 30zl wyślą ci siłowniki od jakiejś Zafiry, Galaxy, T4, zamontujesz i zapomnisz o problemie, chyba że będziesz chciał szybę zamknąć, to sąsiad ci turem dopchnie najwyżej

po 1 nie mam siłowników tylko po 2 płaskowniki jak na zdj. 😆 po 2 kabina była kupiona na wiosnę i do tej pory nie było czasu i chęci coś z tym zrobić😊 a z tymi siłownikami to pomyśle

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    6246

Zdjęcia nie widziałem, a co do siłowników to tak jak pisałem wyżej, daj adres i na pewno znajdą ci coś co będzie aż za mocne, ostatnio jak byłem u nich i otwierałem klapę przy Zafirze to dobrze że refleks mam jeszcze jako taki , bo jedynki by zostały wbite w klapę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jejku    3

bratrolnika napisał:

Zdjęcia nie widziałem, a co do siłowników to tak jak pisałem wyżej, daj adres i na pewno znajdą ci coś co będzie aż za mocne, ostatnio jak byłem u nich i otwierałem klapę przy Zafirze to dobrze że refleks mam jeszcze jako taki , bo jedynki by zostały wbite w klapę

wiem 😂 miałem tak jak kupiłem opla II i pierwszy raz otwierałem😆😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    8160

Dobra , tańsza opcja .Po jednym płaskowniku , przetnij na pół zostawiając po końcach ,osadź na śrubie w kabinie . Otwierasz , dokręcasz i nie powinna się składać . Dla pewności powycinaj zapadki co ileś centymetrów i gitara .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1106

Tak się zastanawiam co to za chopy co we dwóch , dwudziestu kilo unieść nie mogą xD

lebiody jakieś chyba 😛

  • Haha 2

Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jejku    3

withanight napisał:

Tak się zastanawiam co to za chopy co we dwóch , dwudziestu kilo unieść nie mogą xD

lebiody jakieś chyba 😛

jak byś 10 minut trzymał 20kg 1 metr nad głową to też by ci siły opadły😊😊

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jejku    3

zetorki12 napisał:

Dobra , tańsza opcja .Po jednym płaskowniku , przetnij na pół zostawiając po końcach ,osadź na śrubie w kabinie . Otwierasz , dokręcasz i nie powinna się składać . Dla pewności powycinaj zapadki co ileś centymetrów i gitara .

to wcale nie takie głupie😉😉 PS:sory za post pod postem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    6246
40 minut temu, jejku napisał:

 

jak byś 10 minut trzymał 20kg 1 metr nad głową to też by ci siły opadły😊😊

Ostatnio we dwóch to kabinę na c330 rękami założyliśmy🙃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jejku    3

bratrolnika napisał:

40 minut temu, jejku napisał:

 

jak byś 10 minut trzymał 20kg 1 metr nad głową to też by ci siły opadły😊😊

Ostatnio we dwóch to kabinę na c330 rękami założyliśmy🙃

to chyba rurkową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    6246

Nie, taką jak na zdjęciu poniżej, zdjęte drzwi, dach i tylna szyba, we dwóch ja wrzuciliśmy na ciągnik

 

IMG_20180714_153405.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
songo    1238

W mtz zamontowalem nowe silowniki to teraz zeby zamknac, musze wychodzic na dwor bo z wewnatrz nie mam tyle sily ze tak pociagnac :P

Edytowano przez songo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skoczek1994    314

Ostatnio na stacji benzynowej widziałem zestaw do kukurydzy same ze zbierającą. Tylnią szybę miał na środku podpartą deską oderwaną, z palety na końcu był jeszcze ten klocek łączący. Także ten patent widać też się sprawdza. :)

Edytowano przez Skoczek1994

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez UrsusC330mm
      Hej, mam taki problem od dłuższego czasu i mam wrażenie że to coraz bardziej narasta, Otóż sprawa wygląda tak że jak puszczam sprzęgło w c330 wbijając wsteczny albo 4 lub przy zmianie na 5 czy 6 to przy normalnym puszczeniu sprzęgła słychać taki stuk w zwolnicy i ciągnik jedzie dalej. Jak puszczę wolno żeby te tryby zdążyły się wolno zazębić to nie słychać tego. Nie wiem dokładnie od czego to bo podejrzewam kilka rzeczy ale jest to wkurzająca sprawa. Dodam że nie zawsze występuje w jednej zwolnicy, przy wstecznym zazwyczaj słychać to w prawym kole a przy biegach do przodu w lewym ale pewnie jest to uzależnione które koło w danym momencie będzie ciągło. Do tego wszystkiego jak się np orze czy nawet 6 się jedzie na całym gazie to jakoś dziwnie trzęsie ciągnikiem tak jakby coś nierówno pracowało albo miało luz i myśle że ma to coś wspólnego z tym stukiem przy ruszaniu. Może ktoś coś wie na ten temat, proszę o info
    • Przez kurtz
      Czołem! Na olx są w sprzedaży mocno dostępne płaskie ośki od C-360, wyglądem  są identyczne na pierwszy rzut oka jak te od C-330 (no wiadomo poza drążkiem poprzecznym który w C-330 nie występuje). Czy różnią się one czymś? Chciałem założyć sobie taką do C-328 bo mam tą najstarszą oś i jest już kompletnie wyrąbana a do tego o wiele za lekka jak na moje górzyste tereny i ciągnąc do góry wóz z drzewem z lasu albo sadzarkę z ziemniakami często muszę podziwiać niebo:/ Myślałem jeszcze zregenerować moją ośkę i wrzucić balasty na koła i zaczep przedni ale obawiam się że ta ośka od C-328 jest zbyt licha na takie zabiegi.
    • Przez Frycuu
      Witam. Poszukuję ramki szyby tylnej od oryginalnej kabiny Wladimirca. Miałby ktoś na sprzedaż? Stan obojętny, byle dało się ją uratować
    • Przez Kondzio342
      Witam Panowie jaka przetrzasarke wybrac do ciapka. Hydrauliczna czy skladana do tyłu ??? Prosze o opinie i jakies modele.
    • Przez vrn
      Witam
      Po wymianie uszczelki pod głowicą zabrałem się za ustawienie zaworów. Zacząłem ustawiać tak jak instrukcja mówi czyli pręt w obudowę i koło zamachowe, pierwszy tłok w górze. Ustawiłem na 0.20 i obróciłem wałem szukając drugiego otworu, ale go u mnie nie ma. To zaznaczyłem kreską na kole pasowym i obróciłem o 180 stopni. Drugi tłok w górze zawory zamknięte i ustawiłem tak samo. Problem przychodzi wtedy gdy odpalę to zaraz robi się duży luz na każdym zaworze. Kilka razy próbowałem i ciągle to samo. Dodam, że śrubki od ustawiania luzu są ok i gwinty mają dobre. Coś robię źle? 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.