Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Sean    1037

Już CI odpowiadam, wakacje są i dzieciom się nudzi, bo innego wytłumaczenia nie ma.   

Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

STEPHEN KING

Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

• Podobna zawartość

• Przez stasek663
      witam 
      pytanko panowie zamierzam rozpocząć hodowlę bydła mięsnego na sprzedaż jestem młodym rolnikiem i wszystko ci zarobią inwestuje w maszyny itp..
      mam małe gospodarstwo lecz bez limitu pola (ludzie poprost nie chcą u nas gospodarzy (bo się nie opłaca ) a ja to kocham i chce to ciągnąć..
      pytanie na jaka radę byków się ustawić..
      do ilu miesięcy chować na początek chciałem zacząć skromnie z 5 szt bo dopiero zamierzam zjechać z zagranicy a do tej pory rodzice  mi pomogą..
    • Przez kuba24051
      witam. ciotka chce wydzierżawić mi dzialkę rolną na której znajduje się jej gospodarstwo (dzialka ok 6ha i na kilku arach gosp.). jak to rozwiazac? chcialbym podpisac umowe na 10 lat i brac doplaty.
    • Przez tomeq
      Witam!
      Czy może ktoś polecić program/stronę podobną do vitalfields do obsługi gospodarstwa? Najlepiej bezpłatny.
    • Przez Karolina94
      Witam, nie wiem czy tu dostanę jakieś rady,ale chyba warto spytać
      Tydzień temu kupiłam gospodarstwo rolne, 1,50ha. Chciałabym teraz dokonać kilku zmian, po 1) stoi tam stara drewniana stodoła w b.złym stanie nadaje sie jedynie do rozbiórki, chciałaby ją rozebrać a na jej miejsce, na te fundamenty postawić budynek gospodarczy, czy na takie cos będę potrzebowała zgody, czy do 35m2 wystarczy zgłoszenie? Druga sprawa to do domu chciałabym, wręcz musze, dostawić kotłownie,kotłownia miałaby ok 10m2 czy również na to wymagana jest zgoda, czy wystarczy zgłoszenie? Działaka zagrodowo-rolna.

Ważne informacje