Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, mam dylemat. Kupiłem używane felgi do C328 (bez gwiazd), które pasowało by wypiaskować i pomalować, żeby jakoś przyzwoicie wyglądały. Tyle że nowe w pobliskim sklepie idzie już kupić za 270 zł szt; wychodzi mi tu 140 zł różnicy na dwóch felgach. I teraz się zastanawiam czy warto  się bawić w odnawianie tamtych? Jaka jest trwałość tych nowych, jeślibym kupił nowe?

Opublikowano

Sam musisz ocenić, nie wiem czy widziałeś w sklepie te nowe felgi jeśli tak to na miejscu sam ocenisz co to jest warte, podstawowa sprawa, to czy te stare  obręcze są pełne czy nitowane, bo te nowe to raczej będą pełne, te stare nitowane lubiły pękać, a nie zapominaj o śrubach które też tanie nie będą, ja bym wzioł nowe

Opublikowano
No w sumie wielki brat dobrze mówi. Teraz to zakładaj stare i tyle. Kupisz nowe, a starych nikt ci nie odkupi i kasę wydasz dwa razy niepotrzebnie.
Opublikowano
he he powodzenia z nowymi i za te pieniądze ;) chiński chłam, widzialem je i za darmo nie chce. nitowane pękają hm, 36 lat. ciapek i ile się naciągał rzeczy to masakra a nic się nie działo, obciazona na maksa że przód odrywało a nic nie pękło koledzy, może jak stała na deszczu to woda zrobiła swoje i nity zardzewiały już i z tad takie coś ale napewno blacha jest grubsza na starych kolego, daj do piaskowania i już maluj i zakładaj, a jak nie wierzysz zważ stara i nowa to zobaczysz jaka różnica jest
Opublikowano

to nie rozumiem to odnowienie starych prawie tyle kosztuje co nowe, a jak masz felgi na tym ciapku to co Ci nowe? Co do pękania w moim ciapku obie felgi pękły ale ta blacha w tych zagięciach w których są znitowane, no ale wiek robił swoje a z zewnątrz wcale nie wyglądały na skorodowane

Opublikowano
5 godzin temu, bratrolnika napisał:

W szwagrowej c328 to rant zgnił że opona zaczęła z felgi spadać

No ja właśnie dlatego chcę zmienić, bo mi też na połowie obwodu felgi rantu ubyło. A skoro znalazłem dwie w dobrej cenie to grzech nie brać.

Opublikowano

No ale już kupiłeś używane, tak? Dobrze rozumiem? Więc nad czym się tu zastanawiać teraz, że może jednak nowe byłyby lepsze, masz jakie masz i zakładaj, tyle w temacie. Czy nowe czy używane był czas myśleć jak jeszcze żadnych nie miałeś

Opublikowano
7 godzin temu, zetorlublin7341 napisał:

he he powodzenia z nowymi i za te pieniądze ;) chiński chłam, widzialem je i za darmo nie chce. nitowane pękają hm, 36 lat. ciapek i ile się naciągał rzeczy to masakra a nic się nie działo, obciazona na maksa że przód odrywało a nic nie pękło koledzy, może jak stała na deszczu to woda zrobiła swoje i nity zardzewiały już i z tad takie coś ale napewno blacha jest grubsza na starych kolego, daj do piaskowania i już maluj i zakładaj, a jak nie wierzysz zważ stara i nowa to zobaczysz jaka różnica jest

To po co produkują te felgi skoro stare są tak dobre że się nie niszczą? I dlaczego nie produkują ich z ołowiu który jest sporo cięższy niż stal?

Opublikowano

Misiek , zmień już dzisiaj napój . Ołowiane - dobre , dobre :D:D

Opublikowano

Ołów, uran, co jeden to lepszy. Kurde panowie odstawcie to zioło... :D

6 godzin temu, bears napisał:

dlaczego nie produkują ich z ołowiu

Bo ołów jest zbyt miękki. Życzę powodzenia w jeździe na felgach z ołowiu... 9_9

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez 1991Mateusz
      Witam. Mam pytanie czy do przyczepy thk 5 da sie założyć felgi tir 19,5 cala ? 
    • Przez restrukturyzacja2016
      Hej, ciągnik (MF 3060) pilnie potrzebuje wymiany ogumienia. Wiem, że był już takie tematy, ale ten będzie wyjątkowy.
      Stwierdziłem, że felgi - zarówno na przodzie jak i na tyle - są większe niż oryginalne. 
      Mowa jest o R38 z tyłu oraz R28 z przodu.
      Nie wiem, dlaczego są one inne niż powinny być, ale pytanie brzmi :
      Jakie ogumienie mogę zakupić? Nie ukrywam, że chciałbym coś szerszego niż mam.
      W chwili obecnej są 15.5 R38 z tyłu i 320/70 R28 z przodu. Wiem, że oryginalne powinny mieć numery 18.4-30 oraz 12.4-24.
      Czy mam szukać takie jak pasują na moje felgi? Czy może takie jak pisze na stronie, że powinny w nim być. Jakie ma to znaczenie? W jakich cenach będzie coś z "środkowej półki"? Na przód przydałyby się jakieś konkretniejsze, bo będą musiały znosić ciężary dźwigane turem. Oczywiście, wystarczą diagonalne.
    • Przez crystal169
      Witam, posiadam kombajn New holland tc 56 od nowości tj od 2009 roku.
      W tym roku chciałem obrócić noże w rozdrabniaczu słomy ponieważ już są dość wytępione, a z drugiej strony nic. Okazało się jednak że 2 skrajne noże nie dadzą się obrócić ze względu na śrubę którą są przykręcone. Tej śruby po prostu nie da się wyjąć bez większego rozbierania blach sieczkarni, i teraz moje pytanie czy ktoś obracał te nożei miał taki problem, czy może jakiś sposób jest a ja go po prostu nie widzę.
    • Przez Kolo12
      Witam mam prośbę a mianowicie proszę o zdjęcia tylnej szyby w renault szyba łamana a dokładniej chodzi mi o zdjęcia zamka tych pętówka co szybę odwracają i mocowań z tym związanych
    • Przez Narko
      Witam. Zwracam sie do Was z prosba o zwymiarowanie tylnej felgi… srednica otworu piasty oraz rozstaw szpilek…. na necie nie znalazlem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v