Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Szukam ciągnika od 80 km w górę do maks  50 tyś i mam okazję na zetor 9540 za 42000 tyś ale do tej pory szukałem case i renault. Ale zetor młodszy, komfort też jest a najważniejsze części dużo tańsze. Ma być głównym koniem narazie na 30 h. Ogólnie to mało tych zetorow jest i to dlatego że dobre czy że były złe i nie produkowali  ich więcej? 

Opublikowano
mało bo weszła za nie seria forterra kolego a za super Proxima z silnikiem takim jak w tym co ty szukasz. z tego co wiem są dwie skrzynie biegów 3 i 4 biegowa, podobno są ciężkie w naprawach te skrzynie. co do silnika dobre twarde jednostki i mocne z jedną wada z ciężkim paleniem jak jest zimno
Opublikowano
tak jak pisze kolega wyzej sa dwie skrzynie ja mam 3 biegowa z dwoma (polbiegami) ale to jest taki wzmacniacz dwu stopniowy na kazdym biegu co do skrzyni nic sie nie dzieje traktor ma 5tys mth z silnikiem tez rowniez spoko tylko ja u siebie robilem sprzeglo przy swoim czesci nie sa juz takie tanie jak do starych zetorow ale napewno tansze niz do zachodnich konfort jazdy ok spalanie w miare w porownaniu do starych zetorow nizsze jedynie to ze jak zimno to slabo pala ale ja mam zalozony rozrusznik szybkoobrotowy grzalke w bloku i swiece zarowe
Opublikowano

Mój wuja śmiga 9540 głównie z opryskami i nawozami na ok 150ha, niespełna 5tys mth, robił uszczelnienia w przednich zwolnicach, wymiana turbiny, wybieraka od biegowe i sprzęgła przy okazji, ciągnik miał też zwarcie i omal się nie spalił. Ogólnie bardzo udany ciągnik, skrzynia 4

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez traktorzystaJakub7211
      Witam, świeżo co kupiłem renault 155.54 tz rewers mechaniczny. ciągnik prosto z Francji, podczas oględzin dało się dostrzec że były świeżo ściągane tylne zwolnice. podczas wymiany oleju w skrzyni (olej czarny, napewno nie wymieniany z 10 lat) było dużo opiłków w filtrze, a nawet większe elementy jak by jakiegoś przemielonego pręcika ( ciągnik pracuje normalnie) Dziś podczas prac polowych zaczął migać stop, kontrolka od hamulca i piszczeć brzęczek, zmostkowalem kable od czujników hamulca ręcznego i dalej było to samo. dodam że podczas migania tych kontrolek miałem wrażenie Jak by ciągnik poszarpywał gdzieś na skrzyni bo silnik chodził normalnie. wszystko działo się już na rozgrzanym oleju. miał ktoś podobne objawy ? przypuszcza ktoś co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v