Skocz do zawartości

Polecane posty

Halun125    1

Witam. Jak w temacie mam problem z hydrauliką ciągnika. Objawy to słabe podnoszenie na rozgrzanym oleju maszyn na tylnym bądź przednim TUZ, bądź też słabe kiprowanie przyczepy np z gnojem. Po prostu trzeba go wkręcać na 1300-1400 obr/min żeby np. kosiarkę która waży 600 kg jako tako podniósł. Jak olej jest zimny wszystko jest ok a problem pojawia się po rozgrzaniu. Błędów nie ma, jak coś podniesie to nie opuszcza więc rozdzielacz chyba sprawny. Po spuszczeniu oleju z hydrauliki (wersja B więc ma oddzielny zbiornik) na dnie kasterki znajdowały się opiłki chyba miedziane bo magnes ich nie przyciągał, a że olej muszę często spuszczać bo zbiornik się rozwarstwia tak ostatnim razem pierwszy raz natknąłem się na te opiłki. 

Czy jest to być może wina pompy? Ciągnik jest z 2012 r i ma 2800 z hakiem przejechane. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Berrol    6
Sprawdź ciśnienie jakimś zegarem na wyjściu hydraulicznym jak będzie słabe to raczej pompa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Halun125    1

Sprawdzać na rozgrzanym oleju czy nie koniecznie?

I ile powinno wynosić ciśnienie oraz jak to sprawdzić? Podpinam przewód z manometrem, daję przepływ oleju, następnie ustawiam dźwignię od hydrauliki w pozycji neutralnej i patrzę czy występuje jakiś spadek ciśnienie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wsadź manometr w złącze rozdzielacza i je aktywuj ma być minimum 190bar


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaschels    58
znalazłeś rozwiązanie? u mnie szarpie ale siłę ma nawet na wolnych obrotach. w pierwszym kroku wymieniłem olej i filtry, później zregerowalem pompę, teraz szukam problemu w cewce

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1
Dnia 7.08.2018 o 23:44, lukaschels napisał:

znalazłeś rozwiązanie? u mnie szarpie ale siłę ma nawet na wolnych obrotach. w pierwszym kroku wymieniłem olej i filtry, później zregerowalem pompę, teraz szukam problemu w cewce

 

Filtry czyste, nawet te metalowe które są w zbiorniku oleju hydraulicznego ( wersja B ), ciśnienie jest ok. Zastanawiam się czy może to być wina tego elektro-zaworu które znajdują się na rozdzielaczu od podnośnika bo mam taki ciekawy przypadek że jak używam samej hydrauliki podczas prasowania słomy a podnośnik jest zablokowany to ramiona się powoli ale  podnoszą do góry. Czyli tak jak by ten elektro-zawór albo górny albo dolny nie zamykał.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nie elektrozawór a zawór wewnątrz rozdzielacza ale miał by wpływ tylko na podnośnik tylny a nie na tuz przedni i wyjścia hydrauliczne jak opisywales

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1

Hmm, to dlaczego te ramiona same idą do góry mimo że podnośnik jest zablokowany?

Na zapowietrzony układ to mi nie wygląda, pompa daje ciśnienie. W oleju ostatnim razem były opiłki gdzie nigdy wcześniej ich nie było, a pojawiły wtedy kiedy zacząłem używać tych elektro-zaworów. Pierwszy raz od kąd go kupiłem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
czytaj ze zrozumieniem napisałem ci że zawór wewnątrz może coś takiego powodować jak używasz hydrauliki że ci ramiona podnosi i że powoli podnosi i opuszcza ale on nie ma nic w drugą stronę nie zaburzy pracy innych rzeczy
aha jeszcze jedno masz wersję LS??

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1
Napisano (edytowany)

LS ? Z Load Seising ? Jeśli tak to nie.

Agrotron K był w wersji A,B, Profi Line o ile kojarzę. 

Edytowano przez Halun125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak nie ma LS to znaczy że zawór ci się zacina wewnątrz rozdzielacza albo jakoś paproch podszedł

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1
11 godzin temu, piotrbm_211320 napisał:

jak nie ma LS to znaczy że zawór ci się zacina wewnątrz rozdzielacza albo jakoś paproch podszedł

Miałeś kiedyś podobny, przypadek?

Jak się dostać do tego zaworu w rozdzielaczu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jak rozbierasz cały rozdzielacz odkręcasz blokady wykrecasz zawór i tyle i oczywiście jak masz maszynę do ustawienia ciśnień i przelewów to wymieniasz uszkodzony element i skręcasz :)

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Halun125    1
Napisano (edytowany)
21 minut temu, piotrbm_211320 napisał:

jak rozbierasz cały rozdzielacz odkręcasz blokady wykrecasz zawór i tyle i oczywiście jak masz maszynę do ustawienia ciśnień i przelewów to wymieniasz uszkodzony element i skręcasz :)

Czyli bez serwisu się raczej nie obejdzie. Chodzi o zawór przelewowy? A co masz na myśli " jak rozbierasz cały rozdzielacz odkręcasz blokady " ? Jakie blokady bo wnioskuję że miałeś z takim przypadkiem do czynienia i dla Ciebie to wszystko proste jak i oczywiste  :)

Edytowano przez Halun125

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raczej nie jak chcesz to wymontuj i wyslij

niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez hubertuss
      W ładowarce teleskopowej komatsu jest problem z hydrauliką. Ładowarka normalnie jeździ. Wszystko jest ok.
    • Przez WiktorGorzaa
      Witam posiadam renault 110.54 na rewersie elkt hydr podczas zmiany  ciagnik czasami szarpie ,oraz zmiana nie odbywa sie zawsze  płynnie czuć jak skrzynia zmienia kierunek jazdy jest takie jak by metaliczne pukniecie , czym moze byc to spowodowane ? czy w tej skrzyni trzeba sie zatrzymywac do 0 aby zmienic kierunek jazdy ?? pozdrawiam:)
    • Przez Tomekaszczyk
      Witam pacjent landini vision 100 z 2010 roku ehr czasem nie działa jest martwy nie podnosi i nie opuszcza miga dioda 5x i potem 1x i tak cały czas kod błędu 51 lub 15 niewiem jak to czytać, są takie dni ze działa bez problemu,ktos coś pomoże,moze nr telefonu to zadzwonie
    • Przez tomek1377
      Witam. Mam problem z migomatem. Otóż na zdj które dołączę chodzi mi o 3 pozycje spawania(ta ktora jest w tej chwili ustawiona) nad pokretlem posuwu drutu. Wg mnie problem tkwi w elektronice gdyż nie działa mi właśnie ta 3 pozycja spawania a tylko jej używam do spawania bo spawam okazjonalnie w garażu. Usterka jest taka gdy na tej 3 pozycji wciskam przycisk na uchwycie spawalniczym to nie podaje mi drutu ani gazu. Po kilkukrotnym kreceniu tym pokretlem czasami zalapie i jest ok a czasami nie reaguje. Zdjąłem ten panel to jest tam tylko elektronika na ktorej sie nie znam. Poprosze o doradztwo i pomoc. Dzieki i pozdrawiam

    • Przez Zet7211MF6140
      Witam.
      Nie działa mi ehr, żadna kontrolka się nie świeci ani nic co mogło się stać? Przyciski na błotnikach też nie działają. Wszystkie kostki rozpinałem i spinałem i nic. Czy oprócz tego bezpiecznika przy akumulatorze jest jeszcze jakiś inny ? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.