Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, na wiosnę kupiłem jd 6230, od znajomego. Ciągnik pewny lekko zaniedbany. Przy kupnie spawdzony, wszystko było dobrze , przy minusowych temperaturach palił bardzo ładnie. Zrobiłem nim 60 godzin i od paru dni bardzo ciężko pali. Muszę nim bardzo długo kręcić to z trudem zapala. Zdazylo mi się że zapalala się kontrolka od świec żarowych i ciągnik tracił moc. W dodatku tworzy się ciśnienie w baku. Pompa po załączeniu stacyjki chodzi, filtry wymienione. Co może być przyczyną ?? Na ciepłym silniku również pali trochę szybciej ale i tez nie za pierwszym razem ...

Opublikowano

Pompa jest zielona, orginalna. Jak przytrzymałem dłużej tak koło 2 minut na włączonej stacyjce ciągnik zapalił po czym zgasl. Teraz pali troszkę lepiej. Zobaczę jeszcze jutro jak się bedzie zachowywał. 

Opublikowano
komputer silnika się kończy taka ich przypadłość. ale sprawdź wtyczki co są wpięte to kompa czy nie ma śniedzi lub czy piny nie są wypalone. znajomy dwa razy wymieniał kompa a się okazało że wtyczka miała pin luźny.
Opublikowano
6 godzin temu, zeus11 napisał:

komputer silnika się kończy taka ich przypadłość. ale sprawdź wtyczki co są wpięte to kompa czy nie ma śniedzi lub czy piny nie są wypalone. znajomy dwa razy wymieniał kompa a się okazało że wtyczka miała pin luźny.

nie ma jak to wywróżyć z fusów albo na podstawie nieudolnych napraw znajomego - bzdura totalna

najpierw zrób diagnostykę, a te kontrolki zapalają się nawet jak np jak kończy się pompka zasilająca albo filterki wewnątrz niej się zabrudzą, ale może być to też coś poważniejszego może czujnik na listwie albo zawór scv, pierwsze co to diagnostyka i na pewno sprawna pompka zasilająca, bo że ona chodzi to nie znaczy że jej praca jest efektywna 

Opublikowano
Dnia 7.06.2018 o 20:16, jarek1996 napisał:

Pompa jest zielona, orginalna. Jak przytrzymałem dłużej tak koło 2 minut na włączonej stacyjce ciągnik zapalił po czym zgasl. Teraz pali troszkę lepiej. Zobaczę jeszcze jutro jak się bedzie zachowywał. 

pompka zasilająca wygląda tak jak na obrazku  i ma chodzić cały czas po przekręceniu kluczyka a to co słyszysz te syczenie przez chwile po przekręceniu kluczyka to nie pompka  ...przekręć kluczyk i  weś  reką  i będziesz czuł czy chodzi ,schowana jest za ramą pod filtrami paliwa 

sprawdzaj bezpieczniki i przekaźniki w przedziale silnika i czy coś się nie  podłączało  albo wypięło w puszce na silniku  

Pompka zasilająca paliwa elektryczna John Deere John Deere

Opublikowano

Zaintersowany nie zniknął, wszystko działa, ciągnik pali od strzała, pompka chodzi, najprawdopodobniej było coś z filtrami w jednym brakowało paliwa, wykręcilem oba od nowa nalałem paliwa, zakręciłem , potrzymalem na stacyjce i nie ma problemu. Dzięki za podpowiedzi, może przydadzą się na przyszlosc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v