Polecane posty

adhock    1

Czołem koledzy,

Mam pewien problem z ciapkiem. Przy jeździe pod obciążeniem/lub po przegazowaniu zdarza się że silnik na moment przerwie pracę (jakby na jednym cylindrze). Przy spokojnej jeździe na mniejszych obrotach to się nie dzieje, ale jeśli dynamicznie dodam gazu to go potrafi tak przyciąć. Luzy zaworowe ustawione, układ paliwowy odpowietrzony, wtryskiwacze zregenerowane i wyregulowane. Co może być przyczyną? o.O

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Układ paliwowy odpowietrzony, a filtry paliwa wymienione? W zbiorniku nic nie ma ? 


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

adhock    1
15 minut temu, corrado napisał:

Układ paliwowy odpowietrzony, a filtry paliwa wymienione? W zbiorniku nic nie ma ? 

Hehe, paliwo jest ;) filtry zmienione...

A myślicie że pompka zasilająca może tu jakoś bruździć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vailus    3
Mógł się jakiś paproch podziac w przewodach paliwowych przy pompce. Miałem na jesień identyczne objawy i paproch był w przewodzie i przytykal czasem.
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    370

Nie chodziło mi o to czy jest paliwo w zbiorniku ale czy syfu tam nie ma czasem banalne rzeczy sprawiają dużo problemu. Pompka może stanowić problem. 

  • Like 1

„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
iron    837
u mnie kiedyś paproch wlazł w rurkę w Kraśniku i też dziad się dusił.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gospodarz1997
      Witam. Mam Ursusa 4011 skrzynia i silnik 355. W silniku lub skrzyni tak na środku łączenia skrzyni z silnikiem słychać szum dość głośny... Jak by śrutownik haha. Po wciśnięciu sprzęgła nic się nie zmienia. Biegi chodzą elegancko nawet nie zgrzytaja. Po włączeniu pompy hydraulicznej tak samo szumi nawet bardziej. Po wyłączeniu silnika wał odbija w druga stronę tak jak powinien ale silnik staje wraz. Tak jak by się ocieral o coś i go to zahamowało. Co to może być. W silniku jest do roboty pompa i wtryski. Był dzisiaj mechanik za 3tyg go weznie na warsztat. Chciałbym wiedzieć mniej więcej na co się przygotować  czy ktoś tak miał? Mam tez Ursus 360 i s porównaniu na siedzeniu słychać silnik a w tym praktycznie tylko ten szum... 
    • Przez johntomek
      witam kupiłem jd 6320 z świecącą sie kontrolka ciśnienia oleju silnika okazało sie ze olej nie byl wymieniany 4 lata data na filtrze 2014 filtr oleju zapchany na amen  poprzedniumu włascicielowi silnik osłabł w czasie jazdy i zgasł na  chwile złapało silnik i po ostygnięciu odpalił.  po wymianie filtra i zrobieniu płukanki po przefiltrowaniu oleju wyłapałem drobne opiłki raczej panewka po zalożeniu kolejnego filtra i zalaniu oleju silnik odpala kontrolka ciśnienia zapala sie po kilkunastu minutach na cieplym oleju po przygazowaniu gaśnie. mam pytanie do fachowców oznaczenie mojego silnika to 4045hl072 power tech numer z głowicy to dd16232 czy silniki o oznaczeniu 4045 to te same silniki różniące sie osprzetem czy korpus tłoki i wał we wszystkich jest taki sam? mysle o wymianie silnika lub może ktoś jest w stanie polecic mi kogos kto jest przeprowadzić remont tego silnika na podkarpaciu?
    • Przez Mily235
      Tak jak we wcześniejszym temacie było o tym dymku na niebiesko że delikatnie podkapca, pompa wróciła ze sprawdzenia i wszytko jest ok ale temat jest taki że mogą być zapieczone pierścionki olejowe i tak by mogło być, zużycie oleju nie jest duże i silnik ładnie chodzi, czytałem o nafcie że mogła by pomóc je odblokować bo nie chce mi się jeszcze raz rozbierać tego wszystkiego. Co sądzicie o tym sposobie, może pomóc?? 
    • Przez groszek
      Witam naprawiam silnik od jd 6430 silnik 4045hl283 potrzebuje informacji jakim momentem dokręcić śruby korbowodowe oraz jak dokręcać głowice momenty w poszczególnych stopniach dokręcania oraz kąt na końcu dokręcania i ewentualnie moment dokrecenia pokrywy zaworów 
    • Przez matr182
      Witam was Panowie  pytanie mam związane z t25  ostatnio tak się zastanawiałem i chciał bym się dowiedzieć i poczytać waszych opini w związku z odpalaniem t25 
      a mianowicie zastanawiałem się czy do t 25 dało by radę zamontować silnik rozruchowy jak był w starych mtz i pochodnych czy dało by radę i gdzie taki silnik można znaleźć 
      piszcie co o tym myślicie 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.