Polecane posty

bartek4123    1

Witam w zetorze 7340 po urywały mi się nity na głównym talerzu w mechanizmie roznicowym. Będę je zastępował śrubami. Tylko mam problem z wyciąganiem starych ucietych nitów jakieś rady? Ktoś już to wymienial? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    61

nie lepiej oddać do fachowej naprawy -jeśli jest możliwość ?


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esab200    179

Może faktycznie jest z tym problem dlatego poprosiłem o foto mogą być jakoś zaklepane lub rozbite, można by je rozwiercić ale mogą być utwardzane, nie wiemy w jakim są położeniu, czy wyjoles cały kosz satelit czy w moście chcesz to zrobić ?? 😏

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Cały dzień na przecinaku i nity po wyjmowane. A Te nity są na gorąco zakładane więc bardzo ścisłe były mocno spasowane a wyjść nie chciały bo jak się zerwały to taki zadzior się zrobił od środka później wrzucę zdjęcia. A urwał się podczas orki kverneland 4 na dużej odkładni ciezka ziemia i mam parę koni dołożone. Będę zastępował te nity śrubami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Będę otwory rozwiercac na 10mm a śruby 10.9 twardosc bo mocniejszych nie moge nigdzie dostać.  Większe turbo i max dawka na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esab200    179

Nie chcę się wymadrzac ale śruby nie będą tu dobre ponieważ będzie luz śruby w otworze i podczas jazdy w przud i w tył talerz będzie się obluzowywal i w krutkim czasie zetnie ci to. Tu musi być wbity kolek tak jak było na sztywno ( pasowanie H7 ) . 

Do dobrego tokarza niech zmierzy twardość starego nita i niech robi nowe o takiej twardości i tolerancji jak powinno być. Lub spróbować kupić orginalne takie kołki 😏

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    263
2 godziny temu, Esab200 napisał:

Nie chcę się wymadrzac ale śruby nie będą tu dobre ponieważ będzie luz śruby w otworze i podczas jazdy w przud i w tył talerz będzie się obluzowywal i w krutkim czasie zetnie ci to. Tu musi być wbity kolek tak jak było na sztywno ( pasowanie H7 ) . 

Do dobrego tokarza niech zmierzy twardość starego nita i niech robi nowe o takiej twardości i tolerancji jak powinno być. Lub spróbować kupić orginalne takie kołki 😏

No to po co się wymądrzasz skoro nie wiesz? Wiele ciągników czy kombajnów mechanizm ma na śrubach i jakoś nic się nie urywa.

Akurat śruby w tym kole nie spełnią swojej roli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esab200    179

Po to się wymadzam ponieważ pracuje w obróbce i produkcji takich część i doskonale wiem co to jest i jak to działa.

A na tym forum jest tylu szpeców, fachowców i inżynierów że nie jeden po szkole takiej wiedzy niema i się w tym uczył i pracuje tylko szkoda że jednego dnia dawaja tobie rady a drugiego wstawiają foto pt ,, jak to naprawić " lub popsuło się. Tacy są tu szpece od 7 boleść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    263
2 godziny temu, Esab200 napisał:

Po to się wymadzam ponieważ pracuje w obróbce i produkcji takich część i doskonale wiem co to jest i jak to działa.

A na tym forum jest tylu szpeców, fachowców i inżynierów że nie jeden po szkole takiej wiedzy niema i się w tym uczył i pracuje tylko szkoda że jednego dnia dawaja tobie rady a drugiego wstawiają foto pt ,, jak to naprawić " lub popsuło się. Tacy są tu szpece od 7 boleść

Kiedyś z kolegą byłem po BMW od pracownika serwisu więc napaleni pojechaliśmy po furę z "serwisu". Okazało się że właściciel otwierał szlaban w serwisie...

Już na początku tematu stwierdziłeś że nity nie chcą wyjść bo może są "zaklepane lub rozbite", więc jak wszyscy widzą "wiesz co to jest i jak to działa" xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Dlaczego niby śruby mają nie zdać egzaminu? Rozwiercilem otwory na 10mm śrubami skręcone wchodziły bardzo sztywno nakrętki na klej więc co może być nie tak? Te nity oryginalne nie sa zbyt mocne skoro przecinakiem sobie z nimi poradziłem. A śruby 10mm twardosc 10.9 to jednak ma trochę tej wytrzymałości 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    263
12 minut temu, bartek4123 napisał:

Dlaczego niby śruby mają nie zdać egzaminu? Rozwiercilem otwory na 10mm śrubami skręcone wchodziły bardzo sztywno nakrętki na klej więc co może być nie tak? Te nity oryginalne nie sa zbyt mocne skoro przecinakiem sobie z nimi poradziłem. A śruby 10mm twardosc 10.9 to jednak ma trochę tej wytrzymałości 

Bo mechanizm pod śruby nie jest przystosowany. Normalnie taki mechanizm pod śruby ma otwory i śruby pasowane, i często blokady łba. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esab200    179

Ta śruba podług tego kółka jest miękka jak gówno. Jak mogłeś sztywno umocować śrubę jeżeli rozwiercales otwór, nazedz rozbił ci 0,2 mm i śruba jest 0,2 mm na minusie to 0,4 mm luzu ? 

Kolego @bears jesteś tu po to żeby pomagać innym ? Czy po to żeby się wyżalić ze swoich trosk i dopierdalac innym ? 😁😁😁😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    263

@Esab200Po nic, ponieważ ty pracujesz w obróbce i produkcji takich część i doskonale wiesz co to jest i jak to działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Śruby są bez luzu po wbijane młotkiem a gwint tylko co na nakrętki więc jest sztywno. A śruby o twardości powyżej 10.9 bardzo ciężko jest dostać jeszcze z taka długością gwintu tylko na końcówce. No zobaczę jak to będzie jeśli się urwie to na pewno się pochwalę tu na forum.

Może i nie jest to zaprojektowane żeby było skręcone na śruby tylko na nity ale jak widać nity też nie zdają egzaminu skoro to jest popularna usterka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Daro81
      dużo osób mówi że zetory dużo palą... mi nie chodzi o to ile pali w orce, ale czy ktoś wie jak jest ze spalaniem w lekkich pracach, proszę o odp osoby które są posiadaczami zetorów forterra niekoniecznie musi być ten model, również posiadacze proksima plus też mogą się wypowiedzieć bo jest dużo wypowiedzi ile komu pali w ciężkich pracach a niegdzie nie moge znaleźć jak jest ze spalaniem w lekkich pracach ?
    • Przez tre_k
      Panowie wymienione nowe kable do akumulatora, nowy akumulator 120AH 870A, ciągnik ciężko pali, wręcz nie chce odpalać musze kręcić parę minut żeby zaskoczył... teraz pytanie czy można mu jakoś pomóc w niskie temperatury?  wstawić jakąś grzałkę czy coś? czy napalić ognisko pod blokiem silnika? Czy wymiana świec coś da? czy zetor nie ma jakiegoś grzania wbudowanego ? tu wygląda mi na jakąś grzałkę ale nie wiem co to jest ??   https://drive.google.com/open?id=1ze6u6N-2MZV4FvmV1jABY_95zXb10KwG
    • Przez micspi
      Witam, mam problem z ciśnieniem oleju w swoim zetorze 8145. Silnik świeżo po remoncie. Założony został nowy wał korbowy, zestawy naprawcze, panewki główne i korbowe. Głowica sprawdzona. Pompa olejowa nowa. Problem w tym że ciągnik ma niskie ciśnienie, na zimnym silniku i małych obrotach 2-2,5atm. Jak się rozgrzeje ciśnienie wzrośnie do 3-3,5 atm(wysokie obroty). Filtry olejowe zamontowane na przystawce. Przed remontem sytuacja wyglądała podobnie, jak silnik się rozgrzał ciśnienie rosło. Jak zgasze silnik wskazówka od ciśnienia szybko opada.  Co może być przyczyną??? 
    • Przez lukaszeekk24
      Witam mam pytanie odnosnie zetora 10540. W jaki sposób mozna zmienic promien skretu. Problem polega na tym ze przy skręcie w lewo protektor opony delikatnie trze o przedni wał napędowy. Z góry dziękuje.
      10540 za***ista maszyna.
    • Przez damian350z
      Witam. Mam taki problem otóż Zetor wali olejem z odmy, dodam że w transporcie jak zrobię nim 40 km to około 1l wyrzuci, problemy zaczynają się największe gdy dostanie gazu powyżej 2000 obrotów czy w transporcie czy pracach polowych to się leje. na zimnym po odpaleniu ciśnienie oleju około 3-4 bar, na rozgrzanym przy około 500 obr/min cisnienie wynosiło około 1, w pracy 2-3 bary obroty do 2000. Co poradzicie jeździć tak czy remont ? A jak remont to czy pierścienie, tuleje i panewki czy coś jeszcze ? a dodam że siłę ma.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.