Skocz do zawartości

Polecane posty

bartek4123    1

Witam w zetorze 7340 po urywały mi się nity na głównym talerzu w mechanizmie roznicowym. Będę je zastępował śrubami. Tylko mam problem z wyciąganiem starych ucietych nitów jakieś rady? Ktoś już to wymienial? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DarekD    60

nie lepiej oddać do fachowej naprawy -jeśli jest możliwość ?


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    4627

Przyłóż się do tego wybijania . Skoro weszły to i wyjść muszą .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esab200    142

Może faktycznie jest z tym problem dlatego poprosiłem o foto mogą być jakoś zaklepane lub rozbite, można by je rozwiercić ale mogą być utwardzane, nie wiemy w jakim są położeniu, czy wyjoles cały kosz satelit czy w moście chcesz to zrobić ?? 😏

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Cały dzień na przecinaku i nity po wyjmowane. A Te nity są na gorąco zakładane więc bardzo ścisłe były mocno spasowane a wyjść nie chciały bo jak się zerwały to taki zadzior się zrobił od środka później wrzucę zdjęcia. A urwał się podczas orki kverneland 4 na dużej odkładni ciezka ziemia i mam parę koni dołożone. Będę zastępował te nity śrubami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Będę otwory rozwiercac na 10mm a śruby 10.9 twardosc bo mocniejszych nie moge nigdzie dostać.  Większe turbo i max dawka na pompie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esab200    142

Nie chcę się wymadrzac ale śruby nie będą tu dobre ponieważ będzie luz śruby w otworze i podczas jazdy w przud i w tył talerz będzie się obluzowywal i w krutkim czasie zetnie ci to. Tu musi być wbity kolek tak jak było na sztywno ( pasowanie H7 ) . 

Do dobrego tokarza niech zmierzy twardość starego nita i niech robi nowe o takiej twardości i tolerancji jak powinno być. Lub spróbować kupić orginalne takie kołki 😏

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    229
2 godziny temu, Esab200 napisał:

Nie chcę się wymadrzac ale śruby nie będą tu dobre ponieważ będzie luz śruby w otworze i podczas jazdy w przud i w tył talerz będzie się obluzowywal i w krutkim czasie zetnie ci to. Tu musi być wbity kolek tak jak było na sztywno ( pasowanie H7 ) . 

Do dobrego tokarza niech zmierzy twardość starego nita i niech robi nowe o takiej twardości i tolerancji jak powinno być. Lub spróbować kupić orginalne takie kołki 😏

No to po co się wymądrzasz skoro nie wiesz? Wiele ciągników czy kombajnów mechanizm ma na śrubach i jakoś nic się nie urywa.

Akurat śruby w tym kole nie spełnią swojej roli.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esab200    142

Po to się wymadzam ponieważ pracuje w obróbce i produkcji takich część i doskonale wiem co to jest i jak to działa.

A na tym forum jest tylu szpeców, fachowców i inżynierów że nie jeden po szkole takiej wiedzy niema i się w tym uczył i pracuje tylko szkoda że jednego dnia dawaja tobie rady a drugiego wstawiają foto pt ,, jak to naprawić " lub popsuło się. Tacy są tu szpece od 7 boleść

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    229
2 godziny temu, Esab200 napisał:

Po to się wymadzam ponieważ pracuje w obróbce i produkcji takich część i doskonale wiem co to jest i jak to działa.

A na tym forum jest tylu szpeców, fachowców i inżynierów że nie jeden po szkole takiej wiedzy niema i się w tym uczył i pracuje tylko szkoda że jednego dnia dawaja tobie rady a drugiego wstawiają foto pt ,, jak to naprawić " lub popsuło się. Tacy są tu szpece od 7 boleść

Kiedyś z kolegą byłem po BMW od pracownika serwisu więc napaleni pojechaliśmy po furę z "serwisu". Okazało się że właściciel otwierał szlaban w serwisie...

Już na początku tematu stwierdziłeś że nity nie chcą wyjść bo może są "zaklepane lub rozbite", więc jak wszyscy widzą "wiesz co to jest i jak to działa" xD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Dlaczego niby śruby mają nie zdać egzaminu? Rozwiercilem otwory na 10mm śrubami skręcone wchodziły bardzo sztywno nakrętki na klej więc co może być nie tak? Te nity oryginalne nie sa zbyt mocne skoro przecinakiem sobie z nimi poradziłem. A śruby 10mm twardosc 10.9 to jednak ma trochę tej wytrzymałości 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    229
12 minut temu, bartek4123 napisał:

Dlaczego niby śruby mają nie zdać egzaminu? Rozwiercilem otwory na 10mm śrubami skręcone wchodziły bardzo sztywno nakrętki na klej więc co może być nie tak? Te nity oryginalne nie sa zbyt mocne skoro przecinakiem sobie z nimi poradziłem. A śruby 10mm twardosc 10.9 to jednak ma trochę tej wytrzymałości 

Bo mechanizm pod śruby nie jest przystosowany. Normalnie taki mechanizm pod śruby ma otwory i śruby pasowane, i często blokady łba. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Esab200    142

Ta śruba podług tego kółka jest miękka jak gówno. Jak mogłeś sztywno umocować śrubę jeżeli rozwiercales otwór, nazedz rozbił ci 0,2 mm i śruba jest 0,2 mm na minusie to 0,4 mm luzu ? 

Kolego @bears jesteś tu po to żeby pomagać innym ? Czy po to żeby się wyżalić ze swoich trosk i dopierdalac innym ? 😁😁😁😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    229

@Esab200Po nic, ponieważ ty pracujesz w obróbce i produkcji takich część i doskonale wiesz co to jest i jak to działa. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bartek4123    1

Śruby są bez luzu po wbijane młotkiem a gwint tylko co na nakrętki więc jest sztywno. A śruby o twardości powyżej 10.9 bardzo ciężko jest dostać jeszcze z taka długością gwintu tylko na końcówce. No zobaczę jak to będzie jeśli się urwie to na pewno się pochwalę tu na forum.

Może i nie jest to zaprojektowane żeby było skręcone na śruby tylko na nity ale jak widać nity też nie zdają egzaminu skoro to jest popularna usterka 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slonio
      Witam mam problem z zetorem forterrą 130, ciągnik kupiony nowy w maju 2017, od początku wyskakiwał w nim pierwszy bieg, skrzynia 24/18, wada była zgłaszana u dilera A.R Chmielewski, serwis mimo trzykrotnej naprawy nie potrafi usunąć usterki. Nagrałem film jak to wygląda. https://youtu.be/Wb9lxqt0QbM
    • Przez jacek5227
      Mam zetora 7745, który od niedawna pracuje z opryskiwaczem. Zetor aktualnie jest na kołach: tył: 16.9-34/14-34 8PR i przód: 12.4-24 8PR. Chciałbym zmienić (tylko) tylne koła na takie, żeby szerokością odpowiadały przednim i żeby średnica nowych była taka jak tych obecnych albo mieściła się w tolerancji.  Opryskiwacz ma opony 9.5 czyli 230 mm, koła z przodu to 320 mm.  Nie chcę zakładać do ciągnika 9.5 bo pracuje on tez w transporcie i lekkiej uprawie więc szukam opon w miarę uniwersalnych do jego zadań, żeby nie musieć przekładać kół w ciągu sezonu. Z moich obliczeń wynika, że średnica obecnych kół (teoretycznie) to tył - 158 cm i przód - 115 cm. Pytanie jakie koła musiałbym wybrać na tył? 
    • Przez slavo666
      Witam
      Spotkaliście się kiedyś z takimi zegarami? Nie mam do tego żadnej instrukcji, w sumie nie wiem nawet gdzie szukać bo to była raczej rzadkość, a mam z tym mały problem.

    • Przez Grzesiek84
      Witam mam problem z układem paliwowym w zetorze 6211, opisze krótko w czym tkwi problem. Otóż wymieniłem pompkę zasilającą (Bosch) rok temu wówczas ciągnik nie chciał pracować gdy w zbiorniku było ok połowy paliwa, zbiornik 90 litrów więc ma bardzo nisko do ciągnięcia paliwa. Przewody sprawdzone, korek też na próbę jeździłem nawet bez nic nie pomagało, teraz sytuacja się powtarza pytanie co robić ? 
      Mam dwa pomysły: 1 - kupić nową pompkę oraz dodatkowo pompkę jak z linku http://www.sklep.traktor.com.pl/pl/czesci-do-traktorow/3044-pompa-paliwa-niskocisnieniowa-hep-02a.html  i tą drugą podpiąć zaraz przy zbiorniku by pompa od zetora miała lżej tylko czy to na dłuższą metę zda egzamin, co z nadmiarem paliwa i ciśnienia ?
      2 - kupić nową pompkę zasilającą plus zbiornik ok 10l z czujnikiem rezerwy i umieścić go nad silnikiem (powyżej pompy wtryskowej) i pompkę HEP02A i ze zbiornika dolnego pompować do tego 10l a wyłączać ją za pomocą czujnika w zbiorniku 10l?
      Każda pomoc jak rozwiązać i ulepszyć problem mile widziany?
    • Przez Xardas321
      mam dylemat nie wiem co wybrać zetor crystal 150 czy moze new holland t6.145. Byłby to główny ciągnik w moim gospodarstwie na areale 40h
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.