Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nadać to się każda nada,zależy co oczekujesz.

Jak chcesz malować zardzewiałe pogięte blachy polane sodą kaustyczną wyczyszczone papierem i flexem to spokojnie wystarczy ta za 28zł

Co innego jak masz nowe albo wypiaskowane blachy to wtedy trzeba zainwestować w coś lepszego

Generalnie z farbami to jest tak czym droższa tym lepsza,ceny dobrych farb zaczynają się od 100zł/litr takie co mają w nazwie akrylowa.

 

Tak jak mówisz, ale przede wszystkim zależy jeszcze co się maluje. Malowanie 30 letniego Ursusa farbą za ponad 100zł za litr moim zdaniem mija się z celem, to tak jakby starej babci założyć mini i próbować zrobić z niej 18-nastkę. Ostatecznie stara babcia i tak będzie starą babcią tylko z ładnym i drogim mejkapem.

Opublikowano

I tutaj się mylisz.

Farba faktycznie kosztuje 100zł ale ma znacznie większą wydajność i a przede wszystkim trwałość.

Do tego utwardzacz za 40zł/litr w stosunku 2:1 i już wychodzi 80zł.O efekcie już nie wspomnę.

 

 

Opublikowano (edytowane)

Kulawa koza:

to malowałeś tym renolakiem czy tą farbą?

 

Dobierałem kolor, bo nigdzie nie kupisz oryginału, lakier przez 30 lat zmienia się bardzo , dlatego trzeba dorobić.

Ja płaciłem 15zł za 100ml za dorobienie+ utwardzacz i rozpuszczalnik.

Miałem wiele C-330 i na każdą dorabia się inny lakier i jest inny odcień, nie raz mi zostało z 200ml z jakiejś C-330 , inna co kupiłem też oryginał z tego samego roku nawet a odcień inny.

Czyli tak jak pisał Moderator Asharot że jaką farbe mieli , jaki odcień to taką malowali.

A teraz żeby się wpylić w maskę czy błotniki i żeby nie było znać to trzeba dobrać lakier.

Edytowane przez KULAWA_KOZA
Opublikowano

chciałem sie podzielić doświadczeniem ze kolor u siebie kładłem bez utwardzacza. była to baza ral2002 cena jest dosc wysoka i wtedy utwardzacz idzie na  podklad i na bezbarwny efekt jest poprostu prześliczny

Opublikowano

felgi mogły by byc jaśniesze ale jak wyszlo tak wyszlo .a co do przecieków to ciągnik został uszczelniony wszedzie tam gdzie coś sie pojawiało wiec jak narazie wyciekow nie widac. po za tym 330m mialy takie oto jasne kolory fakt ze moja to 330m ma tylko naklejke bo to stara poczciwa 30 tylko po modernizacji wiec te M jakby nie patrzac pasuje. dostała alternator i wspomaganie elektryczne i pompe podnosnika 32l wiec mozna uznac ja za 330m :)

Opublikowano

Kulawa koza skoro mówisz że inne odcienie były to musiało być tak samo c-360 bo widziałem np ze swojego rocznika i też były inne odcienie szkoda że nie mieli jednej tak każdy mógł robić jak wyjechał z fabryki.A powiedz mi  jakiej wielkości kawałka trzeba żeby dorobić lakier? Bo mam kawałek oryginalnego ale dookoła są jeszcze 2 inne warstwy

Opublikowano (edytowane)

panowie powiedzcie jaki lakier na felgi taki żeby oryginalny był do zwykłej 30 taki lekko żółtawy ? bo błotniki i maske pomaluje nobiles f 208

Edytowane przez kaseton
Opublikowano

Witam, odświeżę temat. Mianowicie zabieram się za malowanie ursusa c 330, cały na oryginał, czyli maska, błotniki kolor żółty, korpus szary, felgi kość słoniowa. Trochę się w tym temacie naczytałem ale nie jestem do końca pewny, blachy, maskę i błotniki pomalować lepiej z tego co wyczytałem akrylem ? Tylko jaka farba akrylowa będzie najbardziej podobna do oryginału i z jakiej najlepiej brać firmy, chyba nikt jeszcze o tym nie pisał jedynie autorenolak itp. Do farb akrylowych trzeba dodawać utwardzacz ? Co do całego korpusu jaką najlepiej malować go farbą ? Czytałem coś o autorenolaku i tutaj w tym temacie również, i mam co do tego pytania, czy on jest odprowny na temperaturę? Jaki podkład dawać na silnik ? I co do felg chyba też autorenolak byłby dobry ? Tylko jaki dokładnie odcieć pasowałby do orginału ? Zależy mi oczywiście, żeby farby trzymały jak najdłużej, były odporne na zarysowania, uszkodzenia, oleje itp. Starego lakieru chyba nie będę zdzierał do gołej blachy, jedynie to wszystko bardzo dobrze wyczyszczę i zmatuję, byłoby dobrze ? I wtedy na ten stary zmatowany lakier dać jakiś podkład ? Tylko tez jaki ? Bo są miejsca gdzie jest zardzewiała goła blacha i chciałbym to dobrze zabezpieczyć i wtedy pomalować. Dzięki za pomoc.

Opublikowano

Witam   Was  serdecznie  mam  do  was  panowie małe  pytanie  mam możliwość  zakupu ursusa  C 328 i troszke  starszego  sprzętu  (kultywator , brony trójki, plug 2 skibowy obsybnik  do  ziemniaków, kosiarke  listwowa , 2 wozy metalowe ,przyczepa bardzo solidna cała metolowa  do  przewozu zwierząt, stara kopaczka do  ziemniaków rozsiewacz i pare drobiazgow  jeszcze ) ciągnik  ma  pękniety  blok ale jest pospawany  i nie  cieknie długo stał został odpalony i  nawet  dobrze chodzi iestety nie posiada  dokumentow wszystko  za  cene  4500 zł czy  sie  opłaca ??? proszę  o odp. głupich  komentarzy wolałbym nie  czytać pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v