Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Ja mam papaja (c330) z 1970r i był pomalowany: blacharka zielony, felgi i grill kość słoniowa, silnik szary. :rolleyes:

325 poczatek wiśniowy pózneij zielony takie ciemny tak samo 328 i pierwsze 330 pózniej 330 kolor zółty silnik i skrzynia niebieska felgi kośc słoniowa pózneij blacha zółta silnik i skrzynia szara felgi kośc słoniwa pózniej 330M pózniejsze modele szły na czerwony silnik szary a pod koniec produkcji silnik i skrzynie malowali na czarno

Opublikowano

moja trzydziestka w orginale miała żółte błotniki , maske ogólnie blachy a resztę miała niebieską.

Obecnie ma zmieniona maskę i ma pomalowano na wiśniową a błotniki czekaja jeszcze na przykręcenie

Gość Profil usunięty
Opublikowano

moja c330 76r. blachy żółte a reszta niebieska, obecnie teraz ma te same kolory.

Opublikowano

pierwsze c 325 maska na ciemny czerwony . a korpus na popielaty później korpós na niebiesko tak były malowane c 328 i pierwsze c 330 a maska w c 330 cały czas szła na żólto niektóre egzemplarze miały czerwoną i po wprowadzeniu kwadratowej osi przedniej korpus na popielato felgi cały czas na kośc słoniową

Opublikowano

Ten temat był wałkowany tysiąc razy wystarczy użyć szukajki. :D Ale że dzisiaj jestem w dobrym humorze :) to ci mogę napisać. Na początek idziesz do sklepu z farbami lecisz na stoisko z farbami Nobilesu odszukujesz "Autorenolak" wybierasz kolor jeżeli czerwony to bodajże Meksykański najbardziej pod oryginał wygląda(lecz tego nie jestem pewien) oczywiście szukasz podkładu. Lecz jak ma byś to kolor pomarańczowy to najprawdopodobniej(nie jestem na 100% pewien) to oryginał to będzie bursztynowy L79. To te farby idą na blachy a teraz fele to oryginał Kość słoniowa. Silnik szary to już w sklepie wybierz jaki Ci się bardziej podoba czy ciemniejszy czy jaśniejszy. Oczywiście wszystko najpierw musisz podkładem potraktować.

Opublikowano

ja proponuje pistoletem,ładniej to wygląda

swoją 55 (na zdjęciu po lewej) malowałem auto renolakiem z tym że na silnik nie dawałem utwardzacza i niema nigdzie odprysków ,nie blaknie jest ok

Opublikowano

Pistoletem wyjdzie na pewno lepiej. Jak pomalujesz pędzlem będzie wyglądać ok ale jak będziesz stał z 3 metry obok po pędzlu zostaną ślady i możesz zacieków narobić nie mówię że przy pistolecie nie zrobisz zacieków ale na pewno ładniej będzie wyglądać. Jeżeli chcesz się napatrzeć na piękno ciągnika to maluj pistoletem.

Antoni ale jak da utwardzacz to na pewno będzie lepiej trzymać.

Opublikowano

pistoletem zawsze jest lepiej..., podam taki przykład: u mnie na wsi jeden gościu pomalował maskę od 30 czerwonym na żółtym, oczywiście malował pędzelkiem i widać prześwity a pistolet dobrze rozprószy ci tą farbę i będzie dobrze :D

Opublikowano

sebastian ja nie chcę znać szczotki drucianej :D kup sobie tarcze drucianą do szlifierki kątowej bądź tarcze z listkami papieru ściernego i pojechał na pewno zrobisz to szybciej i dokładniej. http://allegro.pl/item987133963_mar_pol_tarcza_do_szlifowania_125x22mm_okazja.html coś takiego albo żeby zamiast papieru ściernego miała druty tak jak drucianka. Życie staje się prostsze :)

A jak dodasz utwardzacza to będzie lakier twardy i będzie odporniejszy na uszkodzenia a dostaniesz go w każdym sklepie z farbami

Opublikowano

Toż po to wymyślono te urządzenia a że robota szybciej i łatwiej idzie to ja teraz nie chcę znać szczotki drucianki to na machasz się ręką i tak hier co zrobisz a tak kątówka w rękę pół dnia to można cały ciągnik wyszlifować a szczotką maskę chociaż za dzień wyszlifuj dokładnie. :D A co do czerwieni meksykańskiej to ja nie jestem pewien na 100% czy to pod oryginał ale najlepiej to w sklepie się przyjrzeć i tam wybrać

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez livebird
      Witam mam pytanie odnośnie podłączenia dodatkowego oświetlenia roboczego LED w ursusie c330, gdzie mam to podłączyć, co trzeba zrobić by było to bezpieczne połączenie i jakie ledy najelepiej wybrać, chodzi mi o 2 lampy na tył kabiny umieszczone przy daszku.
    • Przez rafmax
      Witam,
      Kupię c 330 do remontu najlepiej z woj mazowieckiego. Może być uszkodzony silnik/ zamrożony.
      Ogłoszenie grzecznościowe.
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       
       

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v