Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam takie pytanie dlaczego większość C360 kopci na czarno,szczególnie jak orzą albo robią coś w polu?
Niektóre to tak kopcą,że... czarno jest?
Nie mówcie,że to taki silnik,bo to nie prawda.
Widziałem dwa egzemplarze C360 (nie 3-P) ,które nie kopciły nawet przy oraniu.

Ktoś coś wie?

Opublikowano
Chodzi o denko tłoka jest troszkę źle zaprojektowane i duży też wpływ na to ma pompa wtryskowa. Moja na przykład nie dymi pod obciążeni nawet w orce ale wiadom silnik zawsze zadymi jak się bo dusi
Opublikowano (edytowane)

U niektórych to chyba,jest totalnie za dużo skoro jak jedzie na pusto to za nim czarno.

A jak orze to z 1-2km go widać.

Edytowane przez Sadownikx2
Opublikowano

Mówicie o tym o tamtym ale zapominacie o filtrze powietrza bo to on jest głównie przyczyną kopcenia gdyż nikt ich nie czyści. 

Opublikowano
7 minut temu, Borekk17 napisał:

bo niektórzy dawkę podkrecaja na pompie i myślą ze ciągnik jest silniejszy

A w rzeczywistości nie jest bo się dławi paliwem.

A jeszcze zazwyczaj katastrofalna jakość regeneracji wtrysków i pompy paliwa w warstzacie u Pana Janusz,Miecia.

Opublikowano (edytowane)

He teorie dobre.

Silnik kopci na czarno gdy jest zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza. A powód to lejące wtryskiwacze, zanieczyszczony dolot powietrza, strata kompresji na pierścieniach lub nieszczelnych zaworach. 60-ka to stara konstrukcja  i zawsze cos tam przykopci. Jeśli kopci mocno to albo silnik jest zużyty a tu wiele nie trzeba, przebiegi mają kiepskie a części fatalnej jakości, albo uszkodzony, albo totalnie zaniedbany przez właściciela, niefachowo wyremontowany lub serwisowany. 

Edytowane przez seweryn20
  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Większość zazwyczaj dałaby sobie d*pę szkłem ogolić niż kupić lepsze części, a o remoncie przez mechanika to już nawet nie wspomnę, sami coś pier*olą nie mając zielonego pojęcia, więc  odpowiedz jest prosta. Widać to nawet po tym forum, jeśli ktoś pyta o proste i oczywiste rzeczy, to znaczy że nigdy tego nie robił a wziął się za remont, więc pewność że remont będzie prawidłowo zrobiony jest praktycznie żadna, o jedną rzecz zapyta, drugą zrobi wedle własnego uznania i taki to remont.

Edytowane przez Sean
Opublikowano (edytowane)

chłopie jak ktoś ci zrobi pompe i wtryski na sztuke     to najlepszy mechanik ci nie pomoże   bo dalej będzie dymić   

a ten silnik jest tak prosty że bez większych umiejętności  można zrobić remont  w stodole  i to będzie chodzić   ale jak ktoś pompe spartoli to będzie dymił i żłopał

Edytowane przez Borekk17
Opublikowano

Chodzić może będzie ale będzie spalał hektolitry paliwa,kopcił niemiłosiernie ewntualnie brał olej.

Nie których to nie stać na nową chłodnice tylko banki z wodą do kabiny i jedziemy.
Niestety mentalność tych osób się nie zmienie dopiero nowego pokolenia.

Opublikowano (edytowane)

   @Borekk17 Nie pier*dol mi głupot chłopie, już ja wiem jak ludzie naprawiają, kto się zna to nie da sobie fuchy odwalić przez partacza pompiarza.

Edytowane przez Sean
Opublikowano

tak tylko jak wszyscy dobrze wiemy  jest  jeszcze dużo ludzi  co  daje pompe do regeneracji  najtańszym kosztem       to   potem są takie efekty  

ja dobrze wiem jak ludzie robią i czego można się spodziewać

Opublikowano
Ten typ tak ma. Miałem kiedyś c-360 i wstawilismy nówke silnik z pompa itp wszystko nowe i co też kopcil, ale oczywiście jak miał ciężej. No i przy odpalaniu trochę. Pamiętajcie te silniki są lichej jakości mało udane. Nie można ich równać z zachodnimi. Gorsze są iskry latem tak samo w mułach (c-385) ile to pożarów było od nich
Opublikowano

Zetorki tez lubia dymka puścić ;)

W pracy jak byla ladowarka z silnikiem deutza to tez lubiala puscic dyma jak sie jej ognia gaz nadle dalo na pusto, ale to chwilowo.To normalne.

Perkins nie puści bo więcej paliwa nie dostanie.

Opublikowano (edytowane)

Kopci kopci i tej daty silnik troszkę zawsze dymka puści. 

Anglicy perkinsa zdecydowanie bardziej dopieścili niż Polacy 60-kę. Sama pompa rozdzielaczowa ma zmienny początek wtrysku paliwa odwrotnie jak sekcyjna w 60-ce. Paliwo im ma większą dawkę jest wtryskiwane wcześniej czyli czas na spalenie go do momentu otwarcia zaworów się wydłuża. 

Edytowane przez seweryn20
  • Like 1
Opublikowano
Adi96 na filmiku widać że kopci. Choć bys wstawił złota pompę to nic nie da. Porównanie mf 255 spalanie a c-360 dzieli je przepaść. Gdybyś policzył różnice spalania między tymi ciagnikami przez 20 lat to uzbieraloby się kilka tys zł
No i kilka remontów :D
Opublikowano (edytowane)

Silniki 60-tki, to są silniki stylu RETRO i nie ma sobie co wmawiać że jest inaczej, cud że to jeszcze jako tako chodzi. Widzę że co niektórzy próbują sobie za wszelką cenę i na siłę wmówić że trafił im się cud techniki.    :P  Ach co to za moc ten Ursus, JD to przy tym złom, tylko coś tak dymi mocno, ale poza tym to F16.    :)

Edytowane przez Sean

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez maciekmgg
      Witam,w moim c360 od jakiegoś czasu na 3 biegu słychać charakterystyczne stukanie,pukanie .Teraz moje pytanie czy to sam tryb 3 czy może dyfer do roboty ?
    • Przez suzuki18l
      witam, zapomniałem spuścić wodę na noc a był mróz, oczywiście woda zamarzła, wywaliło korki w głowicach, a teraz zobaczyłem że woda znikła z chłodnicy i poszła do oleju bardzo szybko , aż się wylewa przez bagnet, czy ktoś wie gdzie w środku najprawdopodobniej mogło pęknąć, czy możliwe że tuleja? 
    • Przez benyk123
      Siemanko. W moim ursusie ost myslalem ze padly akumulatory i z ciekawosci zmierzylem ładowanie które ciagle rosnie i dochodzi do 17V  Nw czemu tak ale regulator mam od poloneza jezpol 12v i pisze na nim 14.4V, jest on dobrze przymasowany i nw skad takie duze ladowanie  Czy przez takie ladowanie  mogłyby  paść  akumulatory? z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich uzytkowników agrofoto
    • Przez rolnik_na_renowce
      Mam do sprzedanie rozsiewacz do nawozów, rozrzut 15m w skrzynię spokojnie 600kg saletry wchodzi, rozsiewacz jest szczelny , dodaję do niego wałek odbioru mocy cena 1800zl okolice lublina nr 79301198
    • Przez Axd529
      Witam,zrobiłem remont silnika Ursusa c360 i założyłem termostat,chciałbym się dowiedzieć przy jakiej temperaturze się otwiera żeby woda krążyła w chłodnicy.
      Obecnie ciągnik w sobotę pracował na biegu jałowym bo jest na dotarciu 2 godziny i się nie otwożył chłodnica była u góry ciepła na dole zimna dodam że zalany płynem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v