Sadownikx2

Dlaczego większość C360 kopci jak stare lokomotywy,czarno?

Polecane posty

Sadownikx2    2

Mam takie pytanie dlaczego większość C360 kopci na czarno,szczególnie jak orzą albo robią coś w polu?
Niektóre to tak kopcą,że... czarno jest?
Nie mówcie,że to taki silnik,bo to nie prawda.
Widziałem dwa egzemplarze C360 (nie 3-P) ,które nie kopciły nawet przy oraniu.

Ktoś coś wie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysiekC    16
Chodzi o denko tłoka jest troszkę źle zaprojektowane i duży też wpływ na to ma pompa wtryskowa. Moja na przykład nie dymi pod obciążeni nawet w orce ale wiadom silnik zawsze zadymi jak się bo dusi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1068
czarny dym oznacza za duza dawka paliwa wzgledem powietrza i poprostu sie nie spala do końca

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadownikx2    2

U niektórych to chyba,jest totalnie za dużo skoro jak jedzie na pusto to za nim czarno.

A jak orze to z 1-2km go widać.

Edytowano przez Sadownikx2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    638

bo niektórzy dawkę podkrecaja na pompie i myślą ze ciągnik jest silniejszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PRIMO    3203

Mówicie o tym o tamtym ale zapominacie o filtrze powietrza bo to on jest głównie przyczyną kopcenia gdyż nikt ich nie czyści. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    2
7 minut temu, Borekk17 napisał:

bo niektórzy dawkę podkrecaja na pompie i myślą ze ciągnik jest silniejszy

A w rzeczywistości nie jest bo się dławi paliwem.

A jeszcze zazwyczaj katastrofalna jakość regeneracji wtrysków i pompy paliwa w warstzacie u Pana Janusz,Miecia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysiekC    16
Faktycznie jeśli ktoś nie czyści filtra powietrza ciągnik też jest słabszy i dymi zapraszam do galerii aby zobaczy jak kolega czyścić filtr ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

He teorie dobre.

Silnik kopci na czarno gdy jest zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza. A powód to lejące wtryskiwacze, zanieczyszczony dolot powietrza, strata kompresji na pierścieniach lub nieszczelnych zaworach. 60-ka to stara konstrukcja  i zawsze cos tam przykopci. Jeśli kopci mocno to albo silnik jest zużyty a tu wiele nie trzeba, przebiegi mają kiepskie a części fatalnej jakości, albo uszkodzony, albo totalnie zaniedbany przez właściciela, niefachowo wyremontowany lub serwisowany. 

Edytowano przez seweryn20
  • Like 1
  • Thanks 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Większość zazwyczaj dałaby sobie d*pę szkłem ogolić niż kupić lepsze części, a o remoncie przez mechanika to już nawet nie wspomnę, sami coś pier*olą nie mając zielonego pojęcia, więc  odpowiedz jest prosta. Widać to nawet po tym forum, jeśli ktoś pyta o proste i oczywiste rzeczy, to znaczy że nigdy tego nie robił a wziął się za remont, więc pewność że remont będzie prawidłowo zrobiony jest praktycznie żadna, o jedną rzecz zapyta, drugą zrobi wedle własnego uznania i taki to remont.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    638

chłopie jak ktoś ci zrobi pompe i wtryski na sztuke     to najlepszy mechanik ci nie pomoże   bo dalej będzie dymić   

a ten silnik jest tak prosty że bez większych umiejętności  można zrobić remont  w stodole  i to będzie chodzić   ale jak ktoś pompe spartoli to będzie dymił i żłopał

Edytowano przez Borekk17

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    2

Chodzić może będzie ale będzie spalał hektolitry paliwa,kopcił niemiłosiernie ewntualnie brał olej.

Nie których to nie stać na nową chłodnice tylko banki z wodą do kabiny i jedziemy.
Niestety mentalność tych osób się nie zmienie dopiero nowego pokolenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1697

Niektórzy nie mają takich nawet umiejętności i to widać po forum.To że spala hektolitry to wina pompiarza  co nie potrafi dobrze ustawić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

   @Borekk17 Nie pier*dol mi głupot chłopie, już ja wiem jak ludzie naprawiają, kto się zna to nie da sobie fuchy odwalić przez partacza pompiarza.

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Borekk17    638

tak tylko jak wszyscy dobrze wiemy  jest  jeszcze dużo ludzi  co  daje pompe do regeneracji  najtańszym kosztem       to   potem są takie efekty  

ja dobrze wiem jak ludzie robią i czego można się spodziewać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    334

Mi udało się z regeneracja pompy.

Gosc nawet dobrze to zrobil :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    422
Ten typ tak ma. Miałem kiedyś c-360 i wstawilismy nówke silnik z pompa itp wszystko nowe i co też kopcil, ale oczywiście jak miał ciężej. No i przy odpalaniu trochę. Pamiętajcie te silniki są lichej jakości mało udane. Nie można ich równać z zachodnimi. Gorsze są iskry latem tak samo w mułach (c-385) ile to pożarów było od nich

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mf362    334

Zetorki tez lubia dymka puścić ;)

W pracy jak byla ladowarka z silnikiem deutza to tez lubiala puscic dyma jak sie jej ognia gaz nadle dalo na pusto, ale to chwilowo.To normalne.

Perkins nie puści bo więcej paliwa nie dostanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1697

Przestudiuj co to jest pompa rozdzielaczowa.

 Ten typ tak ma?  Nie wydaje mi się

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadownikx2    2

Perkins ma pompe rotacyjną.

W Perkinsie dawka paliwa zwiększa się stopniow,wraz z obrotami a nie jak w C360 leje się od razu całe wiadro na raz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    811

Kopci kopci i tej daty silnik troszkę zawsze dymka puści. 

Anglicy perkinsa zdecydowanie bardziej dopieścili niż Polacy 60-kę. Sama pompa rozdzielaczowa ma zmienny początek wtrysku paliwa odwrotnie jak sekcyjna w 60-ce. Paliwo im ma większą dawkę jest wtryskiwane wcześniej czyli czas na spalenie go do momentu otwarcia zaworów się wydłuża. 

Edytowano przez seweryn20
  • Like 1

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz0920    422
Adi96 na filmiku widać że kopci. Choć bys wstawił złota pompę to nic nie da. Porównanie mf 255 spalanie a c-360 dzieli je przepaść. Gdybyś policzył różnice spalania między tymi ciagnikami przez 20 lat to uzbieraloby się kilka tys zł
No i kilka remontów :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Silniki 60-tki, to są silniki stylu RETRO i nie ma sobie co wmawiać że jest inaczej, cud że to jeszcze jako tako chodzi. Widzę że co niektórzy próbują sobie za wszelką cenę i na siłę wmówić że trafił im się cud techniki.    :P  Ach co to za moc ten Ursus, JD to przy tym złom, tylko coś tak dymi mocno, ale poza tym to F16.    :)

Edytowano przez Sean

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maciekmgg
      Witam,w moim c360 od jakiegoś czasu na 3 biegu słychać charakterystyczne stukanie,pukanie .Teraz moje pytanie czy to sam tryb 3 czy może dyfer do roboty ?
    • Przez suzuki18l
      witam, zapomniałem spuścić wodę na noc a był mróz, oczywiście woda zamarzła, wywaliło korki w głowicach, a teraz zobaczyłem że woda znikła z chłodnicy i poszła do oleju bardzo szybko , aż się wylewa przez bagnet, czy ktoś wie gdzie w środku najprawdopodobniej mogło pęknąć, czy możliwe że tuleja? 
    • Przez benyk123
      Siemanko. W moim ursusie ost myslalem ze padly akumulatory i z ciekawosci zmierzylem ładowanie które ciagle rosnie i dochodzi do 17V  Nw czemu tak ale regulator mam od poloneza jezpol 12v i pisze na nim 14.4V, jest on dobrze przymasowany i nw skad takie duze ladowanie  Czy przez takie ladowanie  mogłyby  paść  akumulatory? z gory dziekuje i pozdrawiam wszystkich uzytkowników agrofoto
    • Przez rolnik_na_renowce
      Mam do sprzedanie rozsiewacz do nawozów, rozrzut 15m w skrzynię spokojnie 600kg saletry wchodzi, rozsiewacz jest szczelny , dodaję do niego wałek odbioru mocy cena 1800zl okolice lublina nr 79301198
    • Przez Axd529
      Witam,zrobiłem remont silnika Ursusa c360 i założyłem termostat,chciałbym się dowiedzieć przy jakiej temperaturze się otwiera żeby woda krążyła w chłodnicy.
      Obecnie ciągnik w sobotę pracował na biegu jałowym bo jest na dotarciu 2 godziny i się nie otwożył chłodnica była u góry ciepła na dole zimna dodam że zalany płynem.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj