Polecane posty

Marki    0

Witam

Czy ktoś posiada podręcznik traktorzysty do ciągnika Ford 7610? Głównie potrzebuję opis dźwigni od womu tzn przełączanie z 540 na 1000 ( obok dźwigni mam opis po prawej zając, monitor, zółw i są kreski później pisze dratf effort).

Czy po załączeniu wałka wom bez obciążenia na wolnych obrotach może być słychać z okolicy wałka delikatne pykanie. Jak zwiększę obroty to znika odgłos pykania.

 

Podczas jazdy słychać wycie jakby łożyska - w momencie wciskania sprzęgła słychać jak wyje łożysko oporowe czy jest możliwe żeby ono w czasie jazdy wyło i łożysko pilotowe. Czy wycie może się nieść po całej skrzyni?

 

Pozdrawiam

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Konrad2277
      Witam
      Czy ktoś może mi pomóc z wyborem silnika??
      postanowilem zakupić NH 1530 tylko nie wiem z jakim silnikiem
      Czy deutz będzie się mocno grzał??
      Jakie spalanie??
      Prosze o niezamykanie tematu bo mało kto na stare tematy wchodzi a dobór jest dla mnie bardzo ważny
      Prosze o szybkie odpowiedzi
      Z góry dzięki
    • Przez martino1250
      Witam wszystkich. Mam problem z ciągnikiem Ford 5610, ponieważ nie podnosi tura. Zaczęło się to około 2 tygodni temu kiedy na małych obrotach zaczął podnosić tura a ten ledwo co się ruszał wiec wlaliśmy olej i dalej to samo.Rozkręciliśmy pompę ( jest ona nowo kupiona) a tam wraz z olejem jakiś gęsty muł leciał i dzisiaj to samo z wyjątkiem tego, że wcale nie podnosi. Czy ktoś się zna na tym traktorze? bądź zna mechanika z Podkarpacia a dokładnie Dębicy? 
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez zolo2
      Jak w temacie,proszę o info jaki powinien być luz zaworowy Ford 4630.Wymieniałem uszczelkę pod głowica i zawory miały 3mm luzu :blink: ,ustawiłem na 0,3mm na zimnym i ciągnik nie mógł zapalić.Zrobiłem trochę większy i odpala ale czuć że ciężko chodzi.Jak trochę popracuje to jest lepiej.Czy w tych ciągnikach musi być taki duży luz zaworowy.Jeżeli ktoś wie to proszę o radę.Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.