Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

wiesz nie musisz komentować,,,, chciałem się dowiedzieć coś na jego temat, mam go dopiero 2 tygodnie jest to maja pierwsza 60tka, a skoro jesteś taki super gość to mam pytanie dla ciebie, mam problem z podnośnikiem ciężko jest mi ustawić dzwignię w pozycji neutralnej

Opublikowano

czyli sprzedać go od razu czy się bawić nim, wiesz bo kupiłem go za 5 tysi to mi szkoda nie było, a dołożyłem tylko tyle co maske i błotniki  bo były skorodowane

Opublikowano

pisze że na bloku 5201 i się zastanawiałem czy dlatego jest taki tani bo ma ten ten silnik czy coś, ale wygląda normalnie jak nówka

to lepszy czy gorszy od orginalnego ?

 

Opublikowano
1 godzinę temu, unnahmed napisał:

to lepszy czy gorszy od orginalnego ?

ani lepszy ani gorszy, po prostu inny

 

jak mamy Ci odpisać skoro nawet nie podajesz do czego ten ciągnik ma służyć

jak ma tylko pyrkać to wiadomo że 3 mniej spali, ale w ciężkiej pracy zdecydowanie lepiej wypadnie 4

Opublikowano

Ten oryginalny silnik od c360 dostałeś razem z ciągnikiem? Silnik S4003 ma dużo większy moment obrotowy przy niższych obrotach w porównaniu z zetorem 3cyl ,jest po prostu elastyczniejszy i mocniejszy. 

Opublikowano

tak razem z ciągnikiem przejkładke wykonano bo w orginalnym pęknoł wał a mieli nowy 5211 to założyli, a później orginalny też wyremontowali

będzie chodził z bijakową kosiarką bo stary c-328 miał bardzo ciężko 160

cm szerokość robocza

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lexiflexi
      Witam mam taki problem ze wspomaganiem, że cieknie mi olej z pompy wspomagania z pod tego dekielka co jest na śruby przykręcony... Tam jest jakaś uszczelka czy oring ??? I mam taki problem jeszcze że cięzko sie na miejscu kręci prawie jest to nie mozliwe... W 5211 serwo działa jak marzenie, jak orbitrol... Natomiast z silnikiem jest taki problem że cięzko pali ( pali troszkę lepiej jak sie go przepompuje ale NIEZNACZNIE), kopci na jasno niebiesko, nie ma takiej mocy jaka powinna być w tym ciągniku, OLEJU NIE BIERZE, na zimnym silniku po odpaleniu nie da sie jechać, jak się nie trzyma na gazie bo lekko się popuści pedał sprzęgła a on zaraz gaśnie, nie idzie go tez rozpędzić z małych obrotów na polu ( w kultywatorze 2,1 m cięzko to zrobić z obrotów ok 1200 bo go muli, trzeba dodać gazu tak na 1500 minimum i wtedy jakoś jedzie na 3 biegu nie ma mowy o jakiejkolwiek robocie, bo się dusi i spada z obrotów, dodam, że mam w nim koła z tyłu 16.9R28...) W silniku słychać na którymś garze stuki, jak się rozgrzeje słychać już mniej, ma problem w transporcie z przyczepą 4,5 t załadowaną żytem ... silnik także pracuje nie równo, kopci na jasno niebiesko niezależnie od temperatury silnika ( jak jest ciepły to dymi ale troche mniej, a na zimnym totalna lokomotywa, dla porównania mam 5211 on na zimnym tak do 65 stopni kopci na niebiesko , później już bezbarwne spaliny niezależnie od obrotów i obciażenia). W pługach 3 zwykłych polskich radzi sobie gorzej od 5211 mimo ze ma przedni napęd...Za wszelką pomoc dziękuję  Dodam jeszcze że korygowałem niedawno kąt wtrysku, dałem do roboty głowice ( 2 były pęknięte, więc kupiłem nowe ), tłoki mają komorę 54 mm, zmieniłem też pompkę zasilajacą bo ciekła i nie trzymała cisnienia... stan ciągnika poprawił się ale na taki stan, jaki opisuję powyzej ( wczesniej NIC nie dało się nim robić)
    • Przez Darek1337
      Witam wszystkich serdecznie
       
      Zakupiłem zetora 5211 w super stanie, do drobnych prac polowych. Nie jestem jakimś gospodarzem, ale potrzebny mi jest i to do lasu i koło domu. 
       
      Jak już się z nim zapoznałem w 95% tak do tej pory nie jestem w stanie rozgryźć 2 rzeczy.
       
      Mianowicie, pod siedzeniem ( nad grzybkiem włączania blokady) jest mała plastikowa wajcha, nie mam pojęcia do czego służy ale mam wrażenie że ma związek z hydrauliką aczkolwiek nie wyczułem żeby po przekręcaniu dawała jakiś efekt. 
      Kolejną rzeczą jest wajcha tuż obok wajchy podnośnika i pompy hydraulicznej. Jest praktycznie pod siedzeniem. Nie ma żadnych oznaczeń, ale znalazłem że tam powinna być jakaś regulacja siłowa czy coś takiego, była i jest ustawiona w pozycji środkowej. 
       
      Czy mógłby mi ktoś to dokładnie wytłumaczyć do czego to służy kiedy tego używać a kiedy nie ? 
       
      Dziękuję za pomoc
    • Przez barttek790
      jak wyregulować ciśnienie oleju  w silniku zetor 5211
    • Przez mchojecky
      Witam. Składałem wniosek w sprawie dofinansowania małych gospodarstw. Zostało rozpatrzone pozytywnie i teraz szukam sprzętu do mojego Ursusa C-360. Chodzi o belownicę. Budżet wynosi do 60 tysięcy złotych. Jaką belownicę polecacie do tego ciągnika? Proszę o pomoc i określenie cech, które są ważne u belownic. 
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam wszystkich. mam problem z półbiegami w zetorze 5211,po wciśnięciu dżwigni nic sie nie dzieje,ale po wciśnięciu sprzęgła, wrzuceniu biegu i wcisniećiu dzwigni półbiegu ciągnik zaczyna jechać mimo wćiśnietego sprzegła, w czym może być problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v