Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

@up może się nie znam, ale w układzie dwuobwodowym złącze czerwone jest złączem zasilającym (cały czas pod ciśnieniem) więc po podłączeniu przyczepy z układem jednoobwodowym nie będzie ono działało prawidłowo(hamulce zadziałają dopiero po odłączeniu przewodu od ciągnika) . Przyczepa po podłączeniu hamulców co prawda pozwoli na jazdę, ale już hamować nie będzie - a tu bardzo krótka droga do wywrotki ciągnika czy też innego wypadku.

Jeśli się mylę to proszę mnie poprawić.

Pozostaje doposażenie ciągnika w trzecie wyjście przeznaczone do przyczep z układem jednoobwodowym. Proponuję wpisać w google "doposażenie instalacji pneumatycznej". Koszt około 1500zł za gotowy zestaw z tego co widzę. 

Edytowane przez G_Siegien
Opublikowano
dobrze kolega wyżej napisał nic nie da podpiecie pod czerwone wyjscie nie zachamuje najszybciej kupic gotowe zestawy do montażu jedno obwodowej instalacji
https://sklep.mizar.com.pl/doposazenie-instalacji-pneumatycznej-p-17682.html
masz tutaj link gdzie kupic takie cos

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Adrian01
      Moje pytanie: Jak zamontować radio w kombajnie DEUTZ-FAHR M36.10.
      Pomóżcie .
    • Przez marcin5406
      witam mam problem a mianowicie chcialem sie zapytac czy jest jakas blokada przedniego napedu by dwa kola sie z przodu kreciły a jak wlaccze przedni naped wjade w bloto to tylko jedno ciagnie mam masseya 3080 z 1990r
    • Przez solek01
      Wiecie czy można gdzieś kupić gotowe instalacje elektryczne do ciągników Massey?
      Dokładnie chodzi mi o MF690.
      Do Ursusów czy małych MF jest pełno w sklepach.
    • Przez Xeon
      Witam,
      Zauważyłem w swoim DX 6.30 dziwną przypadłość. Mianowicie gdy mam włączony przedni napęd, to przy dużym obciążeniu ślizga się tylko przednie prawe koło. Nidy nie zauważyłem, żeby ślizgało się lewe. Nawet w sytuacji, gdy lewe ma słabą przyczepność, a parowe dobrą, to ślizga się prawe. Ładnie było to widoczne przy orce na ciężkiej ziemi. Prawe koło w bruździe zrywało przyczepność, a lewe na oborniku nie.
       
      Oczywiście mówimy tylko o przednim napędzie - tył jest ok.
       
      Macie pomysł co może być tego przyczyną?
    • Przez helus89
      Witam. Stoje przed wyborem ciągnika na gosp. 15 ha. i Chciałbym zapytac użytkowników tych 2 modeli o wady i zalety jakieś awarie ? Bo w sumie w temacie o NH konkretnie nic nikt nie pisze.  Ciągnik główny. 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v