Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy w Johnie zrobilem kapitalny remont skrzyni biegow Power Quad. Przyczyna remontu bylo salbe cisnienie i tarpiacy wsteczny. Po remoncie jest wszytsko ok ale rewers dalej troche do tylu tarpie. Z noznego sprzegla Nie , ale z reweesu tak. Serwisant uznal ze to tak jest w tych modelach i tak musi byc. A mi to nie daje spokoju. Moze ktos mi podpowiedzieć  badz odp na przykladzie swojego ciagnika czy to faktycznie tak jest czy nie. Rewees mechaniczny na linke. Dziekuje za odpowiedzi

  • Haha 1
Opublikowano

A co ci da kalibracja rewersu jeśli do przodu jest ideał, skoro za zmianę kierunku odpowiada jeden zawór proporcjonalny???? i jest to kolejny przykład że rozebrać i wymienić elementy cierne potrafi każdy i wielu twierdzi, że ło panie a co to rozebrać i naprawić skrzynię tylko niestety doprowadzić remont prawidłowo do końca to już trochę gorzej wychodzi.... oczywiście nikogo tu nie obrażam czyli mechanika który to robił ale stwierdzenie że tak ma być nie jest raczej fachowe, a raczej na odczepnego. A i oczywiście  co do kalibracji, to każda wymiana zaworu lub elementów ciernych musi się nią zakończyć. Dopiero wtedy można stwierdzić że remont jest zakończony, o ile wszystkie usterki zostały usunięte.

Opublikowano

Zostala wymieniona pompa obudowa , wszystkie uszczelniacze tarczki od 123 polbiegu na 4 zostala. Pytalem o kalibracje odp mi , że w tym modelu sie jej nie przeprowadza. Na poczatku powiedzial ze  za to szarpanie odpowiadaja przypalone tarczki od rewrsu bo bylo zaslabe ciśnienie. Jest lepiej niż było ale nie jest idealnie tak jak do przodu. Krew troszeczkę sie gotuje bo remont tyle kasy kosztował  a efektu oczekiwanego brak

Opublikowano

w konkretnych adresach ustawiasz czas zalania sprzegieł i ciśnienie początkowe

w sterowniku EPC  zmieniasz ręcznie (wpisujesz) wartości w adresy - w wyjątkowych sytuacjach można tak zrobić

Opublikowano

No jeśli chcesz sprzedać to jakieś rozwiązanie jest, jak dla siebie i na dłużej to warto to zrobić porządnie 

Opublikowano

robiłem tak wielokrotnie i nie znam serwisanta który nie regulowałby agresywności rewersu w ten sposób, jak zawór modulacyjny jest wyeksploatowany a elektrycznie nadal sprawny to w tedy reguluje się w ten sposób bo powstaje nam błąd kalibracji.  jest opcja jeszcze taka że do tyłu startuje zawsze z półbiegu wyżej raz miałem taki przypadek że zawsze po wybraniu kierunku jazdy do tyłu wskakiwał na 3 półbieg wtedy trzeba zmienić ustawienia w 134 adresie EPC z tego co pamiętam.

Opublikowano

Wszystko ładnie pięknie ale prawdę mówiąc pisząc taką informację na ogólnym forum może nam dać sporo roboty, bo znajdą się tacy co zechcą to sprawdzić a poruszanie się po adresach bez wiedzy może się ciekawie skończyć :P 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v