Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich jestem nowy na forum także proszę o wyrozumiałość.

Mam problem z hydrauliką w renault 90,34 jest to świeży  nabytek nie działa wspomaganie na zimnym oleju. Na rozgrzanym oleju jest w miarę dobrze. Oczywiście wymieniłem olej na nowy(fusch utto mp 10w30) i filtry i nic się nie poprawiło. Zrobiłem pomiary ciśnienie na hydraulice zew. ciśnienie dobija wolno do 230bar(ale po puszczeniu dżwigni rozdzielacza szybko spada a wydaje mi się że powinno trzymać obstawiam że rozdzielacz nie trzyma albo zawór w rozdzielaczu). Zmierzyłem ciśnienie na wyjściu z orbitrola koła skręcają się przy ok. 40bar przy próbie przeciążenia dobija powoli do 160bar. kierownica przy skręcie delikatnie szarpie na wolnych obrotach na wyższych skręca płynnie. Na zgaszonym silniku mogę skręcać kierownicą w miarę lekko. Na zimnym oleju słychać buczenie od pompy i przewód wysokiego ciśnienia drży. Podnośnik działa normalnie podnosi i opuszcza jedynie sterownie pozycyjne nie działa poprawnie( nie można ustawić głębokości opuszczania narzędzia).

Opublikowano

Wszystko na ssaniu sprawdzone zostaje tylko nieszczelna pompa. A gdzie może się znajdować zawór ciśnieniowy i bezpieczeństwa w podnośniku?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez BartekCiszek
      witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v