Skocz do zawartości

T25 remont silnika - jakie części kupić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano
Mogą też lać wtryski ale po rozgrzaniu powinno być mniej widoczne. U mnie tak było. Jak nie będziesz rozbierał to obserwuj stan oleju. Jeśli będzie ubywać to bierze olej a jak będzie przybywać to lejące wtryski.
Opublikowano
32 minuty temu, mani51 napisał:

Mogą też lać wtryski ale po rozgrzaniu powinno być mniej widoczne. U mnie tak było. Jak nie będziesz rozbierał to obserwuj stan oleju. Jeśli będzie ubywać to bierze olej a jak będzie przybywać to lejące wtryski.

można jeszcze sciagnąc kolektory by zobaczyc czy trzonki zaworów sa mokre wtedy prowadnice zaworów sa wytłuczone

Opublikowano

Jeśli chodzi o to dymienie to odkąd pamiętam to tak miał Może 20 lat temu jak miał kapitalkę nie było tego ale już nie pamiętam tamtego okresu Wcześniej oleju nie brał a też tak dymił Wtryski kilka razy zmieniane i ustawiane bez zmian W tamtym roku zmieniłem pompę na polską po regeneracji i też dymił Ściągnąłem kolektor ssący i bez zmian Jeszcze myślałem że paliwo kiepskie ale kupuję na stacji i C-360 nie dymi na nim

Zastanawiam się jeszcze nad duetem wtryski fergusona cztery otwory i pompa polska Może coś jest źle ustawione Wtryski gość ustawiał przy mnie i powinno być ok Ewentualnie podjadę z nimi na bazę pks i niech inny fachowiec sprawdzi czy tam ustawi

Problem jest ze sprawdzeniem pompy bo sam tego nie zrobię a nie mam fachowca w pobliżu Najwyżej pojadę jakieś 50km do gościa co robi pompy i mu zostawię

Za dużo jest niewiadomych żeby coś powiedzieć Jedynie silnik mogę powiedzieć że jest ok bo tym razem starałem się zrobić go książkowo

 

Przed remontem jak wyjąłem wtryskiwacze to zauważyłem sporo nagaru na nich Można coś z tego wywnioskować ?

Opublikowano
7 minut temu, andrzejz78 napisał:

Jeśli chodzi o to dymienie to odkąd pamiętam to tak miał Może 20 lat temu jak miał kapitalkę nie było tego ale już nie pamiętam tamtego okresu Wcześniej oleju nie brał a też tak dymił Wtryski kilka razy zmieniane i ustawiane bez zmian W tamtym roku zmieniłem pompę na polską po regeneracji i też dymił Ściągnąłem kolektor ssący i bez zmian Jeszcze myślałem że paliwo kiepskie ale kupuję na stacji i C-360 nie dymi na nim

Zastanawiam się jeszcze nad duetem wtryski fergusona cztery otwory i pompa polska Może coś jest źle ustawione Wtryski gość ustawiał przy mnie i powinno być ok Ewentualnie podjadę z nimi na bazę pks i niech inny fachowiec sprawdzi czy tam ustawi

Problem jest ze sprawdzeniem pompy bo sam tego nie zrobię a nie mam fachowca w pobliżu Najwyżej pojadę jakieś 50km do gościa co robi pompy i mu zostawię

Za dużo jest niewiadomych żeby coś powiedzieć Jedynie silnik mogę powiedzieć że jest ok bo tym razem starałem się zrobić go książkowo

 

Przed remontem jak wyjąłem wtryskiwacze to zauważyłem sporo nagaru na nich Można coś z tego wywnioskować ?

pierwsze co to zestawy potrzebują troche czasu na ułożenie sie,trzeba jezdzic nim:)

a głowice były robione ?

Opublikowano

Kąt miałem trochę za wcześny (celowo tak ustawiłem)

 

Woziłem wtryski i pompę do prawdziwego fachowca na przegląd bo chciałem się upewnić co do podzespołów

Wtryski zostały wymienione na nowe WZM trzy otwory

Pompa rozebrana na części i ponownie złożona i ustawiona Wynikła jedna wada konstrukcyjna ale nie powinno mieć to wpływu na pracę silnika

 

Efektem jest zmniejszenie dymienia na postoju i pod obciążeniem Jest problem tylko z odpaleniem po nocy Nie chce załapać silnik a jak zaskoczy to zgaśnie Tak dwa trzy razy i pracuje poprawnie (w mrozy to już masakra była żeby go odpalić)

Raczej zapowietrzenie odpada Myślę że kąt wtrysku jest za wcześny Przestawiać co otwór czy od razy o kilka opóźnić ? Jeden otwór na pompie to ile stopni na wale ?

Opublikowano

Ustawiałem na znak przy pomocy kapilary ale może jakoś nie dokładnie Opóźnię go trochę i jeśli nie będzie efektu to będę szukał gdzie indziej

Dziś przepompowałem go dokładnie ale też zapalał i gasł Za trzecim razem złapał i już chodził poprawnie Wygląda to tak jak by paliwo schodziło z przewodów wysokiego ciśnienia tylko nie wiem czy jest to w ogóle możliwe

A tak jeszcze przy okazji Poszukuję zbiornika paliwa do T25 Może być używany byle tańszy niż nowy :)

Zamarzło mi paliwo więc musiałem spuścić Przy okazji listewką zepchnąłem do kranika ten szlam co się zebrał na dnie Widocznie szlam uszczelniał dno zbiornika bo bo tym zabiegu mam mokro pod ciągnikiem

Opublikowano

Witajcie

robię remont silnika wymiana 1 głowicy + zestaw cylinder, tłoki i pierścienie + panewki  nie mam książki a potrzebuję wiedzieć z jaką siłą mam dokręcić głowicę oraz panewki z góry dzięki za odpowiedź

dodam że miałem założone podkładki między cylindrem a głowicą i tam gdzie wydmuchało to zrobiła się dziura że szlifowanie nie pomoże trzeba nową głowicę, już kiedyś czytałem żeby lepiej tych podkładek nie stosować bo wypala głowicę i teraz składam bez podkładek

Opublikowano

Witam nie wiem czy w dobrym dziale , ale nie wiem gdzie to napisać. Potrzebuję porządnego mechanika od t25 nieważne gdzie. Tak żebym zostawił traktor i ktoś w końcu go naprawił żeby chwilę pochodził. 

Opublikowano (edytowane)

Uwaga!!! Taki panowie zestaw naprawczy i nowe głowice z firmy Agrostok.  Nowy typ z świecą żarową . Masakra głowice mają o 4mm źle osadzone zawory względem podfrezowania  tłoków!!!!. Jak to zareklamowałem to mają jakieś dziwne problemy  z daniem odpowiedzi  co z tym będzie . Pani która odbiera telefony powiedziała że się na mechanice  nie zna i nie rozumie o co chodzi i powiedziała że jakiś pracownik oddzwoni  minęło dwa dni i cisza.  Ilu to kupiło i to jeszcze kupi ?

20180913_201029.jpg

20180913_201104.jpg

20180913_201125.jpg

20180913_201232.jpg

20180913_201251.jpg

Edytowane przez kuras
Opublikowano

No to i ja coś dorzucę

Silnik zrobiony coś koło lutego Cały sezon wiosna lato chodził jak nówka

Teraz pod koniec sierpnia podczas orania dostał trochę w ......... bo ziemia zeschnięta była na skałę Do 80st oleju wszystko ok Po przekroczeniu tej temp tłok gwałtownie zaczął się rozszerzać tak że silnik momentalnie staną

Po kilku minutach jak trochę ostygł znowu można było orać ale po przekroczeniu 80st silnik stop Oczywiście od tamtej pory dym już wali odmą

Miałem go robić ponownie ale z braku dobrych części odpuszczam Będę robił nim aż zdechnie całkiem i albo pojadę za wschodnią granicę po części albo raz na zawsze pozbędę się tej "zemsty Breżniewa"

Opublikowano

Dowiedziałem się przez serwisanta że głowice do t-25 są dobrej jakości do sprowadzenia  cena dla hurtownika ok 400 pln netto bez prowizji dla hurtowni sklepu czyli pewnie z 600 stów . Drogo i nie sprowadzają.

Opublikowano (edytowane)
29 minut temu, kuras napisał:

Te głowice  raczej nie wyglądają na plastelinę

1310105908_w800_h640_img_20180912_141959.jpg

w opisie jest ze to "oryginalna" czesc zamienna czyli taki sam badziew jaki mozna u nas dostac

Edytowane przez krzysiek131286

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v