Skocz do zawartości

T25 remont silnika - jakie części kupić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba zrobię tak że jeśli nie da się całości idealnie dotrzeć to dam uszczelkę ale jeśli będzie ładny styk głowicy z cylindrem to odpuszczę sobie

Jak tylko przyszły części to obróciłem głowicę na cylindrze kilka razy i okazało się że w jednym miejscy jest brak ślady tarcia Jeśli pastą nie dotrę to raczej dam uszczelkę

Opublikowano

No nie do końca jest tak w moim przypadku

Jedną świecę wkręciłem i ewidentnie oparła się stożkiem o głowicę bo został jeszcze 1mm między głowicą a sześciokątem na klucz Drugą wkręciłem i nie oparła się na stożku tylko właśnie na tym sześciokącie i głowicy Dopiero jak dałem uszczelkę miedzianą to po wkręceniu została mała szpara na łebku od klucza Druga sprawa Świece identycznie wkręcone a jedna więcej wystaje w kierunku tłoka :)

 

Ogólnie jeśli chodzi o cylindry tłoki i pierścienie to jestem bardzo zadowolony bo według mnie wykonanie jest super no i są przynajmniej nowe Jak z materiałem to się okaże z czasem

 

Jeśli chodzi o głowice to pewnie bym ich nie kupił gdybym wcześniej je obejrzał

Na pewno nie są nowe W okienku wydechowym jest trochę sadzy Zawory są używane Może nie dużo ale widać że pracowały i na wydechowych jest sadza (mało ale widać) Zawory niby ok ale trzeba je po swojemu docierać Całe szczęście że pod gniazdami jest pełny odlew Kiedyś kupiłem w sklepie nowe i po trzech miesiącach pękło gniazdo Znajomy co robi głowice jak rozebrał to pokazał mi brak odlewu/podparcia w połowie gniazda i dlatego pękło Jak trzeba to mogę fotkę zrobić bo chyba mam jeszcze ją

 

Tak że głowic nie będę odsyłał bo wolę je sam doszykować niż kupić znowu w sklepie jakiś bubel

Opublikowano
Dnia 9.01.2018 o 17:48, andrzejz78 napisał:

Benzyna jednak po dwóch dniach delikatnie przecieka Tak czy inaczej trzeba docierać

Kto Ci takich głupot naopowiadał że to ma być szczelne przez kilka dni?

Opublikowano

Nikt nic mi nie opowiadał Zawory puściły benzynę minimalnie więc uznałem że trzeba poprawić zawory i to wszystko

Przynajmniej po rozebraniu dowiedziałem się się głowica nie jest nowa ;)

Opublikowano

Właśnie skończyłem ;) Dwie godziny roboty ale znacznie lepiej wyglądają niż wcześniej (szkoda że fotek nie zrobiłem przed)

3829252300_1515753493_thumb.jpg

 

Co do uszczelki pod głowicą to nie będę dawał Uszczelka ma jakieś 3-4mm mniejszą średnicę niż otwór w głowicy i nie ma opcji żeby idealnie ustawić ją przy montażu Jeśli się przesunie to na pewno cylinder nie będzie równo dolegał bo uszczelka od środka jest przecież grubsza

Głowicę dotarłem do cylindra więc na pewno będzie lepiej niż bym nic nie zrobił

Opublikowano

Bez różnicy, jedynie musisz zapewnić odpowiednie zagrzanie silnika, 

Przy docieraniu władka musisz zastawić wentylator, aby minimalnie dmuchało powietrze na cylindry.

No i nie na wolnych obrotach, 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v