Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam

Mam przyczepę D-47, mój problem to zjechany gwint na czopach tylnej osi i moje pytanie,  co z tym zrobić czy da się jakoś nagwintować, dać nowe czopy czy może jest jakiś inny sposób ?

Opublikowano

nowe czopy plus robota i wyjdzie Ci ładna suma za którą trafisz kompletną używaną oś, więc zastanów się czy warto się w to bawić

jeśli masz dostęp do tokarki to na początek próbuj z nowym gwintem

 

Opublikowano

W Chinach i w Stanach, jak najbardziej, tylko cena przewyższy wymianę wszystkich nowych czopów. W Rosji wykonają gwint bez tokarki.
Tak, że czeka Cię długie czekanie, tak gdzieś pół roku. Jeśli wyciągniesz czopy na każdej tokarce.

  • Haha 1
Opublikowano

Jeśli to małe skrzywienie można naprostować na prasie lub sobie znany sposób np. "japoński klucz" (młotek i przecinak). :D Jeśli skrzywienie jest większe i doszło do utworzenia fałdy trzeba ciąć a w środek dopasować (dotoczyć) wstawkę na zakładkę 10-15cm i dopiero spawać.

Opublikowano
5 godzin temu, AlaCapone napisał:

Jeśli to małe skrzywienie można naprostować na prasie lub sobie znany sposób np. "japoński klucz" (młotek i przecinak). :D Jeśli skrzywienie jest większe i doszło do utworzenia fałdy trzeba ciąć a w środek dopasować (dotoczyć) wstawkę na zakładkę 10-15cm i dopiero spawać.

Zgięta tylko w jedną stronę("pod górę), ale jak się załaduje to koło przyciera o rame.  Prostowana już chyba straci swoje właściwości i pewnie wygnie się drugi raz?

Opublikowano
1 godzinę temu, Jakub5080 napisał:

A jaka grubość powinna być i jaka może być w oryginale ?

Nie wiem, ale jeśli ma mniej i równo 6 mm to będzie mało.

 

4 minuty temu, withanight napisał:

Zgięta tylko w jedną stronę("pod górę), ale jak się załaduje to koło przyciera o rame.  Prostowana już chyba straci swoje właściwości i pewnie wygnie się drugi raz?

Jeśli zgięła się przy normalnym użytkowaniu (bez przeładowywania i przy transporcie z prędkością do 30 km/h oraz przy normalnym ukształtowaniu terenu) to faktycznie zegnie się ponownie i trzeba wzmacniać. Rozumiem, że zgięcie jest w miejscu mocowania resora do osi.

Opublikowano

Trzeba koniecznie wzmacniać.
Ja swoją pożyczyłem bratu. Po kilku dniach przyprowadził, ale rama pogięta i w kilku miejscach popękana - zapomniał zabezpieczeń wyciągnąć. Jak to mówią: dobry zwyczaj, nie pożyczaj!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Ziomek1994
      Tak jak w temacie chce zamontowac swiatla bo z przyczepka jezdze do miasta i niewypada bez swiatel jezdzic.CHce zamontowac do niej dwie lampy LAMPA MF TYŁ URSUS PRZYCZEPA HIT PROMOCJA (825546846) - Aukcje internetowe Allegro i niewiem jak podlaczyc ktory kabel do ktorego. Przewod jest 7biegunowy
    • Przez Legion178
      Kupiłem gotowy zestaw. Podłączałem i prawie wszystko działa. Mam problem ze światłami od hamulców. Jak wciskam to żarówka lekko świeci. Prosze o pomoc.
    • Przez stek98
      Witam
      Przeprowadzam remont przyczepy d-47 (3 strony wywrotu). Chce zrobić do niej nadstawki 30 cm tak aby weszło na nią ok.5 ton max 6. Czy musze wzmacniać rame aby nie popęłakła? Jeśli tak to w jakich miejscach?
    • Przez stek98
      Witam.
      Jakie jest ciśnienie w układzie pneumatycznym (hamulcowym) w przyczepie d47
    • Przez ErLetto
      Witam, 
      Zastanawiam się nad kupnem przyczepy pottinger i zastanawiam się nad wyposażeniem jej w system autocut który ostrzy noże bez wyciągania ich z przyczepy.
      Ma ktoś takie coś w swojej przyczepie, widział jak to pracuje, jakie macie opinie na ten temat ?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v