Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pisał że 3 szosowa zaczęła działać po jakimś czasie , a najpierw jechał na samych terenowych... przynajmniej tak to zrozumiałem, być może sprzęgło się zagrzało i złapało na 3 szosowej , albo kawałek okładziny gdzieś podszedł i też zaczęło działać... nie widzę tego na oczy dlatego gdybam i może kolego też nie wszystkie szczegóły opisał

 

Opublikowano

Kolego jaka 3 szosowa 

Przecież w belarusie z 80 roku nie ma skrzyni czwórki tylko zwykła niezsynchronizowana 9 biegowka

Bynajmniej tak mi się wydaje

A co do tego sprzęgła to niech zdejmie dekielek i zobaczy może wystarczy regulacja a w najgorszym przypadku 80 złoty za tarcze sprzęgła  :D chociaż nie wydaje mi się żeby to było sprzęgło nawet żadnego biegu by nie wrzucił bez niego

 

Opublikowano

Kolego niektórzy nie używają pojęcia 1,2..9 tylko 1 szosowa lub jedynka terenowa i trzeba to zrozumieć .... i co masz z tym nie wrzucaniem biegów ... nie wrzuciłby biegu jakby sprzęgło nie rozłączało czyli brało przy podłodze , a nie jak kolega pisał przy górze

Opublikowano

Dokładnie. Sprzęgło bierze mu od samej góry czyli łapy opierają się o łożysko i docisk jest "uniesiony" Pierwsze trzeba od najłatwiej dostępnych rzeczy zacząć czyli regulacja sprzęgła. A biegi no cóż... ruski mają je specyficznie ponumerowane.

 

Opublikowano

Dobrze wziąć kogoś i obserwować przez okienko od dołu, jak łożysko się przesuwa. Może być zbyt mały luz od łapek, bo u mnie mimo zalania sprzęgła olejem nic nie ślizgało.

sławek, jakiej pompy?

Opublikowano

Dziwne , bo u mnie dostawał się na sprzęgło ... jak spadnie kropla na miesiąc to pewnie się nie dostanie , ale jak już dobrze cieknie to wszystko zasmaruje w komorze sprzęgła

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Theprzemo205
      Witam i z góry dzieki za odpowiedz. A więc najprawdopodobnej pojawi się na gospodarstwie belarus 82. Chciałbym aby ten ciagnik ciągal prase belujaca tylko on ma jedno stopniowe sprzęgło więc jak prasować kości trawe itp. Może ktoś mi wytlumaczy ?
    • Przez kamlar
      Witam,chce usunąć w moim pronarze przelacznik napiecia 12/24 ze względu na to,ze w moim przypadku jest to dość czesto padający układ.
      Chce przerobić na samo 12V. Wiem,ze musze kupić rozrusznik na 12v z reduktorem.
      Może ktoś pomóc w przerobieniu instalacji ? Wiem,że aku (zakladam niedlugo nowe) mają być połaczone równolegle, potem plus na rozrusznik i prad ze stacyjki ma być przełożone z zasilania tego regulatora (który aktualnie budzi rozrusznik) na sam rozrusznik ?
       
      w zał schemat instalcji
      Schemat ideowy instalacji elektrycznej PRONAR 82 II.pdf
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Scappy
      Cześć . Zbliża mi się wymiana głowicy ,bo przepuszcza ona olej do komory spalania . Obecna była już na szlifie i Pan powiedział że następna regeneracja musi być już konkretna,bo zawory głęboko siedzą i może się to nie zamknąć w 900 zł . Myślę że lepszą opcją będzie kupno nowej głowicy i jest kilka ofert na rynku . Co polecacie żeby nie wpaść w niepotrzebne koszty ? Czeka mnie też wymiana pierścieni,może i też tłoków ale to zobaczymy .
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v