Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Piszcie swoje uwagi na temat tego kombajny,moga tez byc o całej serii 1000. ja zakupiłem 1055 z niemiec stan licznika 2700 mth wizualnie ładny, silnik oryginalny john deerowski. macie moze katalogi obsługi lub czesci do tej serii?? na co nalzey szczególnie zwracac uwagę. pozdrawiam

Opublikowano

Gratulacje dobry wybór :D .Jeżeli chodzi o awaryjność to do niczego nie ma zastrzezen (zależy jaki stan),nalezy tylko pamiętać zeby po każdym dniu pracy wyczyścic filter powietrza bo bardzo lubi sie zapowietrzać i w tym problem.Ja swojego miałem 2 lata i ani razu mi sie nie popsul , miałem do niego instrukcja ale powędrowała do nowego właściciela.Na wszelki wypadek zostawiam telefon CZESCI ZAMIENNE 0123890941 KRAKóW . Pozdrawiam

Opublikowano

To nie jest telefon do mnie tylko do firmy która zajmuje sie cześciami zamiennym do New Hollanda ,JD , Deutz ,itp. nie mam pojecia gdzie morzesz dostać katalog :) ale w takim katalogu Top agar Polska (który prenumeruje ) była kiedś podana strona internetowa z cześciami zamiennymi a przy tym były katalogi cześci do kombajnów nawet starszego typu :) jak znajde ten numer to wrzóce adres stronki . Poprostu ściągasz z tej strony taki plik otwierany przez Adobe Reader i tam tego jest full :D

Opublikowano

Ja mam JD 1052 jeden sezon i sprawuje się super.Mam do niego orginalny kataklog, a jak by ktos nie miał to najlepiej wejść na strone grene tam sa do ściągniecia. ;)

Pozdro JD1052

Opublikowano

siemka mam pytanie bczy warto kupowac 55 ktora chodzila glownie w kukurydzy? jest z roku 84 dobry stan i czy mogl by ktos mi powiedziec czy wystepowalo w tym modelu naped hydro? i jakie silniki w nich mozna spotkac?

Opublikowano

Napędu hydrostatycznego w nich nie ma, silnik jest 6 cyl. okolo 105 km, cheder 3.60. Ale kombajn, który chodził w kuku bałbym się kupić, ponieważ z kuku są zajechane. Ja posiadam model 1052 od roku i jestem zadowolony.

Opublikowano

ja też trochę odskoczę od tematu...kumpel mowil zebym sie zapytal jaka jest różnica między 1055 a 1157???chce ktoregos z nich kupic...chodzi mu glownie o to czym sie roznia??no i ktory jest lepszy, bo nie zawsze co nowsze to lepsze ;)

pozdro!!!

Opublikowano

a po ile gdzies moga chodzic kombajny 1055 w b. dobrym stanie?? bo u nas goscio wlasnie sprzedaje 1055 i chce za niego 60tys. przyznam ze kombajn wizualnie jest bardzo ladny, silnik ma zdrowy, sieczkarnia, ladny daszek itp. a i co najwazniejsze ten kombajn nie chodzil w kuku. Wydaje mi sie ze troche drogo sobie go ceni bo za taka kase chyba mozna juz kupic 1157...

Opublikowano
tak na felgach jest miesiac i rok produkcji pozdrawiam

 

To z którego roku masz? bo u mnie na felgach jest 88r. A wiesz może od ktorego roku zakladali okrągłe kabiny?

 

 

 

 

Miał ktoś może problem z wałem wytrząsaczy bo mi pękł a nowy zalożony sie troche grzeje. Niewiem czy tak ma byc?

Oczywiście panewki sa drewniane i założone nowe. Może to kwestia dotarcia?

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v