Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanko czy wymieniał ktoś kiedyś widełki w wałku kierowniczym przy kolumnie?? mam tam już okropnie to wyrobione i nie wiem czy można wymienić same te widełki przy kolumnie czy trzeba kolumne wyciągać?? bo reszte widełek i krzyżaków można bez problemu rozebrać ale z tym to nie wiem

 

:(

Opublikowano

Te widełki są raczej nabite na wałek, przetknięte sworzniem który jest chyba rozklepany. Lepiej było by wyjąć ale jak jest miejsce to można by się pomęczyć bez wyjmowania.

Opublikowano

Mam taki problem odnośnie tego ciągnika mianowicie ciągnik mi myszkuje. Podejrzewam że to taka podbora na drążku kierowniczym i przez to ucieka na bogi bo jest poteżny luz zgadzacię się ze mną???>

Opublikowano

U mnie było luzu praktycznie jeden cały obrót kierownicy. Po regeneracji serwa zostało z 10%, także gwarantuję, że wyjechane serwo powoduje duże luzy w układzie kierowniczym.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Sprawdź czy to serwo jest należycie przykręcone i nie ma luzu na tulejkach osadczych.Sprawdź zbieżność kół.

Opublikowano

Zbieżnosć ostatnio ustawiałem bo miałem rozbierznie ustawione koła . To znaczy jest taka podbora od drażaka kierownicy i ta guma wśrodku jest rozchełtana i ten drążek chodzi cały, i tak analogicznie rozumujac to podczas jazdy jadac i dą rożne wibrajcie uderzenia na ten drążek i on może latać i ruszczać widełki serwa.

 

Z tego co pamietam to koleś mi jeden wymieniał tuleje w serwie bo były wybite , Ale mowie wspomaganie chodzi mi jak na orbitrolu z serwa nie cieknie , drażki wszystkie sa wporządku sztywne co wiecęj chcieć , czekam na sugestje??

Gość Profil usunięty
Opublikowano

nie bedne zmieniał całego wałka wyjme ta podporę i wprasuje łozysko nowe. Moze pomoże

 

Będziesz będziesz, w katalogu to figuruje jako całość.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Jest samo? nie spotkałem tego samego, ale jak jest to fajnie.

Opublikowano

Faktycznie macie chłopy racje tam jest gumowa tuleja i ja trzeba by wyciągnoć i włożyć nową. Mi sie wydaje że od tego mi tak buja ciągnikiem, bo to powinno być wszystko sztywne Prawda ???.

Opublikowano

Nie to nie od tego.To Ta tuleja podtrzymuje drążek kierowniczy.Jak Ci sie wytrze ta tuleja to wtedy drążek trze o pokrywę rozrusznika.Wymień tą tuleję,ale wątpię aby to pomogło ;)

Opublikowano

Nie ma tam filozofii, wystarczy pomacać i popatrzeć gdzie są luzy. Masz problem w podporze to wymień ją czy tam napraw jak mówisz że można tylko łożysko czy co tam wymienić i zobacz efekt. Na połączeniach przegubowych drążka są takie krzyżaki i na nich też możesz mieć luzy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v