Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukaszz110

12145 i Wtrysk paliwa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
lukaszz110    2

witam

mam pewien problem

wujek wymontował pompę wtryskową i nie zaznaczył sobie dokładnie jak była i jak w środku to sprzęgiełko ma być i skręcił

kiedy przyjechałem nie wiedziałem ze to robił i mówi choć mnie zaciągnij

wziąłem 12145 i go troche pociągnąłem kilkadziesiąt metrów ale dla mnie to było dziwne ze nie zapala po kilku obrotach wieńca sam

dowiedziałem sie ze przy wkładaniu pompy ruszył wieńcem i dopiero trafił na prowadnice

ustawiałem kąt wychylenia pompy ale to nic nie daje bo zle włożył a nie wiem jak było

 

dlatego doradźcie mi co zrobić teraz z tym

czy mam ściągać maske zbiornik i kopułki żeby to ustawić a co z pompą bo nie wiem czy jest ustawiona na wtrysk przykładowo 3-ciego gara i ssanie na 3-eci gar

jak to zrobić

bo nie tyle roboty co problemu dla 2 oringów w pompie

 

jak to sie robi w nowych ciągnikach w fabryce jak to ustawiają czy pompę mam dać żeby ustawił na wtrysk po kolei i potem według tego zawory silnika ustawić i montować?????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jakub16    118

Kolejność pracy cylindrów w tym silniku to chyba 1-3-5-6-2-4. Może to pomoże

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    62

to nie potrzebnie nie wiem jak tam jest ale jakieś znaki powinny być na kołach od pompy i ją napędzającego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Krzesinek    0

Po mojemu wszystko powinno być składane na znaki. Punkt to punkt. W fabryce na pewno też tak składali. Tu musi być precyzja. Wiadomo trzeba zawsze wziąć zapas mikrometryczny_ nowe to już nie jest. A jeszcze takie pytanie: -tą pompe to w zakładzie jakimś naprawiali - wymienieli te oringi czy sam robił to wujek?.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    2

@Krzesinek była robiona w zakładzie

ja rozbierałem z tata już pare razy różne pompy i składaliśmy i chodziło

a tu wujek chciał sobie sam naprawić nic nie wiedzieliśmy i kicha teraz jest

 

na kole zębatym od pompy jest numerek 3 wybity ale na pierścieniu i zębatkach rozrządu nic nie ma

wiem ze źle zrobił ze nie poznaczył ale komu teraz będziesz tłumaczył

 

dzieki za instrukcje @Sadek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krzesinek    0

Nic się nie martw dojdziesz. Nie ciągajcie tylko się więcej bo się jeszcze coś narobi. Dobra 6_tka musi od strzała z dechem. :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez skok
      Witam
      Mam zetora 12145 turbo i chce kupić do niego głebosza 5 łap na zabezpieczeniu kołkowym ziemia 3i 4 klasa płasko głebokosc pracy ok. 50 cm
      czy ten ciągnik da sobie z nim rade ????
    • Przez wiktor1967
      Witam.Rozebałem wczoraj silnikw zetorze 8011 do wymiany tuleje i tłoki i mam mały problem na tłokach mam po trzy pierścienie.Na forum wszyscy piszą że trzy pierścienie są przy silniku z turbo a przy wolnossącym cztery.Ja mam silnik bez turbiny raczej nic przy nim nie było robione wał nominał typ silnika zetor 8001.Co teraz zrobiić kupić zestaw naprawczy na trzy pierścienie jak było czy na cztery?
    • Przez koza89
      Cześć, 
      mam problem z pompą paliwową w Zetorze 8111 (89-90 rok).
      Tydzień temu podczas talerzowonia (ok 1 h) ciągnik stracił moc i zaczął brzydko pracować. Odpalał ale wolno wchodził na obroty i nie miał mocy. Na drugi dzień nie odpalił.
      Zawiozłem pompę do pompiarza i okazało się że pompa została zabita jakąś mazią.
      Pompiarz stwierdził, że tak już ten typ ma i on nie wie dlaczego i że dużo osób ma ten problem nawet w nowych Zetorach.
      Pompę wyczyścił i po założeniu było OK przez około 1 godzinę - problem powrócił.
       
      Zanim znowu wyczyszczę pompę chciałbym się dowiedzieć co może być przyczyną takiego stanu.
      Może ktoś z Was miał taki sam problem z pompą paliwową w swoim Zetorze?     
       
      Odnośnie Zetora 8111 ZTS : 
      rocznik 89-90 olej Superol CC 30 wymieniony ok. 70 mth temu ciśnienie oleju w granicach ok 3 atmosfer pompa była regenerowana ok 1 roku temu bąk zamieniony przejściówką i dwoma filtrami 
    • Przez SmalcuXD
      Jaki ma być ustawiony luz na zaworach w zetorze 8011 ?
    • Przez Niki1986
      Witajcie,
      Chcę zrobić przegląd swojego zetora i mam takie pytanie, co należy zmienić podczas takiego przeglądu i na co zwrócić uwagę? Olej w silniku, oczyścić filtr(bąk), wymienić olej w skrzyni biegów(czy tam wchodzi 52 litry i jaki olej trzeba kupić gl-4?) i założyć jakieś nowe uszczelki?( wiecie to chyba groszowe sprawy a chcę mięć spokój, czy pasują od c385), zmieniać termostat? Bo nie wiem jak to wygląda po poprzednim właścicielu...
×