Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
slawuch

Fendt 310 lsa problem z elektryka

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Fendt
slawuch    0

Hej witam wszystkich niedawno kupiłem Fendt-a 310 lsa i mam problem ogólnie z elektryka a mianowicie chodzi mi o to iz jak zaciagne reczny to zapala mi sie kontrolka od swiateł awaryjnych i cos strasznie p[iszczy a nawet jak włacze wycieraczke lub cos tam innego to tez takie rewelacje wystepuja z awaryjnymi i niewiem podsumowujac to co powiedziałem powyzej chciałbym uzyskac jakies rady ;)post-15664-126808244517_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

wiem ale czemu ten przerywacz chodzi moze gdzies jakies przbicie tak mysle :) ale jak chciałem sprawdzic zarówka czy prad dla przykładu płynie doczujnika cisnienia to zaras właczyl sie ten przerywacz a zaróweczka sie nie zapaliła bezpieczniki całe tk mysle jak by ktos miał schemat do tego Fendt to chetnie bym kupił badz sie zamienił bo posiadam schematy i katalogi do MF seria 3000 i 3100 ;)post-15664-126808346551_thumb.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dawid1862    1

mozesz miec cos zle podlaczone bierz poprawke na to ze on byl myty w srodku myjka takze moglo sie zrobic zwarcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

narazie wszystko w jak najlepszym porzadku okaze sie w polu narazie powymienialem oleje i filtry i chodzi jak zegarek!Wogole to pagratulowac zakupu i bezawaryjnej pracy zycze!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

a no dzieki tobie tez zycze jeszcze tylko olej w skrzyni mi został do wymiany bo nie wiem jaki i ile musi byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

a co do awaryjnych to ja tez mialem problem nie wiem moze tak musi byc a mianowicie jak wlaczylem zaplon to palila mi sie kontrolka od awaryjnych,po odpaleniu gasla pozniej wogole sie nie zapalala i nie bylo awaryjnych a dzisiaj wsiadam wlaczam zaplon i mryga,pale przestaje moze tak musi byc nie wiem trzeba bedzie sie pobawic!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

po pierwsze , nie jest to przerywacz swiatel awaryjnych tylko wskaznik i kontorlka stanu ostrzegawczego. W normalnym wypadku jesli przekrecisz kluczyk w stacyjce i wlaczasz zaplon powinna migac lampka ostrzegawcza, ktora sygnalizuje brak cisnienia w silniku ( co jest rzecza normalna gdyz silnik jeszcze nie pracuje). Po zapaleniu silnika lampka gasnie, a jesli pali sie dalekj to znaczy ze cos jest nie tak, moze byc na przyklad zaciagniety hamulec reczny, brak ladowania akumulatora, brak cisnienia oleju w silniku, itd. Lampka ostrzegawcza powinna migac zawsze w polaczeniu z inna lampka znajdujaca sie na zegarze i w ten sposob mozemy zobaczyc co dolega ciagnikowi.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

oki zgodze sie z przedmówca bo napewno ma racje ale jak chce właczyc migacz np w prawo jak jade to pojawia sie ten migajacy trójkacik istrasznie piszczy jakis tam głosniczek pod kierownica a jak wyłacze kierunkowskaz to jest oki no i po zgaszeniu nie pali mi sie lampka od cisnienia bo ten trujkat chodzi a niekiedy wrecz przeciwnie jes ta kontrolka od cisnienia jak przekrece kluczyk i jest oki na tym zdjeciu jes po lewej reczny a po prawej ładowanie i ten migajacy trojkat

post-15664-126815915445_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid1862    1

kierunkowskaz gdy masz włączony to normalne ze piszczy poprostu daje ci znak ze masz go włączonego zebys nie zapomnial go wyłączyc np jadac droga!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kosti68    16

Lampa ostrzegawcza z trojkatem w polaczeniu z brzęczykiem dziala razem z zapaleniem sie lamp hamulca recznego, lampy cisnienia oleju silnika i lampa temperatury oleju hydraulicznego jak i wlaczonych swiatel awaryjnych. Natomiast dodatkowo dziala po włączaniu kierunkowskazów, co dla mnie jest zupelnie zbyteczne i niepojete. Ale tak juz jest..dlatego wiekszosc osob z czasem odłącza te brzęczyki gdyz jest to, szczególnie podczas częstej jazdy na drodze bardzo denerwujące.


Materiały do napraw wszystkich ciągników firmy Fendt i maszyn firmy Claas. Dodatkowo oferuję fachową pomoc przy tłumaczeniu kodów usterek i innych wybranych tekstów. Porady dotyczące napraw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

słuchajcie drodzy koledzy moze głupie pytanie zadam do posiadaczy Fendt-ów ale czy te pół biegi 3 koło kierownicy sa włanczane bez sprzegła bo ja całe zycie miałem do czynienia z Mf serii 3000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Kuba284
      Witam!
      Chciałbym się dowiedzieć gdzie jest pojemnik na wspomaganie w fendtcie 309.
       
      Mam problem. Na desce rozdzielczej jest wykrzyknik nie ma błędu i piszczy. Co to może być??? Wspomaganie???

    • Przez piott308
      witam mam problem z fendtem dzis gdy jechałem ze wzniesienia ciagnik zgubił bieg tzn myslałem ze bieg wyskoczył ale jednak nie 
      z  biegów 1  2  3 nie chciał wogule ruszyć    biegi działały tylko 25 30 40 
      po zgaszeniu ciągnika i ponownym rozruchu wszystko wróciło do normy ale tez tylko chwile i dalkej to samo 
      błedów na komputerze 0 
      co sie mogło stac
       
    • Przez Mateusz0188
      Cześć,
      Mam, pewien problem z moim Fendtem, chciałbym prosić o pomoc jeśli ktoś miał już taką dolegliwość.
      Problem polega na tym, że przy podłączeniu przewodu hydraulicznego do ciągnika, przy próbie użycia hydrauliki (np. podniesienie podbieracza w belarce), przewód wypada z gniazda (mam szybkozłącza), efektem jest twarde gniazdo od strony ciągnika, trzeba gasić traktor ,ruszyć dzwignią w przód ,tył żeby zmniejszyć cisnienie i podłączyć wtyczkę na nowo po czym znowu przewód wyskakuje. Zwykle taką operacje muszę powtórzyć kilka razy żeby ta wtyczka siedziała.
      Zastanawiające jest dla mnie to, że jak już się uda wsadzić wtyczkę, że nie wyskoczy to ona już nie wyskoczy w ogóle i siedzi dotąd aż sam jej nie wypnę. Mam trzy pary wyjść w ciągniku, każda para ma tę przypadłość. Nie jest to wina maszyny bo z innym ciągnikiem nie ma tego problemu, poza tym przewód wyskakuje bez względu czy jest to beczka, kosiarka czy belarka. 
      Wydaje mi się, że gdyby gniazdo było uszkodzone to raczej jedno a nie wszystkie naraz.
      Spotkał się ktoś z was z podobną usterką?
       
       
       
    • Przez piott308
      witam mam problem z fendtem 310 z cianika dobiega taki gwizd jak by sie jechalo na włączonym napedzie
      gwizd jest słyszalny na puszczonym sprzegle wraz ze wzrostem obrotów silnika staje sie głośniejszy gdy nacisne sprzegło  wszystko wraca  do normy
      wczym moze byś problem ?
      prosze o pomoc
    • Przez Massey294s
      Witam, mam wyciek paliwa od strony bloku silnika z pompy wtryskowej w 311 98r. Pytanie brzmi jak jest ustawiana i czy są jakieś znaki? Wyciągając ją muszę zwracać na coś uwagę? Pompa wyjdzie z kołem zębatym czy jest może to jakoś dzielone? Potrzebuje ją tylko wyciągnąć i uszczelnić.
×