Skocz do zawartości
tomek27r

Wydajność sortownika do ziemniaków

Polecane posty

blacha    26

Ten pierwszy to zależy głównie od kondycji tego co kręci :huh::D

Co do tego drugiego to podobny w ofercie ma Krukowiak tam wydajność max wynosi 2,5 t/h przy silniki 1,1 kW

Ten trzeci też będzie miał wydajność ok 2 t/h

No, ale wydajność sortownika jest sprawą umowną, bo zależy od mocy silnika, używanych aktualnie sit(tj. wielkości oczka), a także od jakości i wielkości ziemniaków oraz ich przeznaczenia (bo wiadomo ziemniaki jadalne przeznaczone na handel sortuje się dokładniej niż np. przemysłowe na skrobie. No a przedstawione wyżej sortowniki to chyba tylko się nadają do sortowania z kopca na sadzeniaki, aby oberwać zbyt długie kiełki - szczególnie dobry jest ten 1 :blink::D .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej2110    529

Ja mam taki jak ten 1. U meni nie trzeba kondycji do kręcenia bo tym zajmuje się silnik elektryczny :blink: A raczej zajmował ob od kilku lat nie ma już co sortować :huh:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

stasiex    23

Wczoraj kupiłem taki jak ten pierwszy - na tabliczce znamionowej ma wpisaną wydajność 2,7 t/h. Wg mnie mocno przesadzone.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Petekw    3

Mam zarówno pierwszy sortownik z listy jak i trzeci.

-Ten pierwszy to dobrze nadaje sie do zimeniaków ze sporymi kielkami, ladnie je obtrąca. Ale nie ma workownicy co bardzo przedluza czas pracy i potrzeba dodatkowych osob do wysypywania. Zalezy w co sie robi ziemniaki (worki, skrzynie, skrzynki itp.) Co do wydajności to jak juz predzej ktos mowil wszystko zalezy od ziemniakow oczywiscie. Ale nie wiecej niz 1t no moze 1,2t na godzine to max. Oczywiscie mowie o sortowaniu ziemniaków jadalnych we worki.

-Drugi i trzeci to podobne konstrukcje. Polecam trzeci sam takiego uzywam. Idzie bardzo ladnie. Tylko siatka sortujaca mogla by byc dluzsza. Kiepko ida ziemmniaki z duzymi kielkami. Wydajność to ok 2t na godzine. Ale trzeba sie tez niezle uwijac i musza byc 2 osoby przy workach. Ale sortwonik prosty i godny polecenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
limusine    8

Zalezy od ustawienia kosza zasypowego ;) jak na samym dole to wydajność mniejsza im wyzej tym robota idzie szybciej ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

to dawny 'puck'. wydajność do max 1,5t - 2t na godzinę.

 

@limusine dobre spostrzeżenie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

pilnie potrzebny sortownik typu puck 614, 616, badz inne, wydajnosc min 2t/h.

moze macie jakies kontakty do ludzi ktorzy zajmuja sie sprzedaza uzywanych sortownikow? Mile widziane cos z lubelskiego! Szukamy cos od dluzszego czasu i ciezko idzie. Jak juz cos jest to zazwyczaj pomorze, wielkopolska.

 

musi miec wlasny podajnik, kpl sit i stół przebierczy z workownicami.

pozdro!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasx21    125

znajomy ma bordinga i jest zadowolony. Na allegro ostatnio pojawiło się sporo sortowników, tylko jak na używki to moim zdaniem drogo się cenią. :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKARD    0

Witam,

 

Posiadam taki sortownik na sprzedaż. Kupiłem właśnie nowy i jeszcze nawet ogłoszenia nie puściłem nigdzie.

 

Jeśli jesteś zainteresowany to we wtorek zrobię zdjęcia i Ci podeśle na maila.

 

Cena jaka by mnie interesowała za niego to 5000zł.

 

Jest w pełni sprawny, pracował u mnie jakieś 7 lat.

 

Podajnik taśmowy, stół, i rolki na których można odsortować sporo. Są też dysze do spryskiwania na stole.

 

Jeśli jesteś zainteresowany to proszę o tel 512 488 027 i podeślę Ci zdjęcia.

 

Pozdrawiam

Łukasz Solski

 

p.s. pow Sochaczew, woj Mazowieckie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rodak11    0

Witam. Szukam sortownika, którym bało by rade odsortować buraczek czerwony, macie może jakieś doświadczenia lub słyszeliście o takich maszynach? Przedlądając różne ogłoszenia to zazwyczaj do ziemników i cebuli a na nowe to jeszcze nie ten czas.Pomożecie??? ;) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lampo 60    1

@lukard

 

Mogłbys podesłac mi zdjecia tego sortownika?

 

jestem z sochaczewa i miałbym bardzo blisko

 

moj email: bartolomeo8888@interia.pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rodak11    0

@lukard jeśli nie zrobiło by Ci to problemy również poprosze o zdjęcia na e-maila pablito05@wp.pl Pozdrawiam :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×