Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja posiadam ZETORA 5211 z 89r. Maszyna naprawdę extra. Wielkie plusy to oczywiście komfortowa kabinka i wspomaganie kierownicy!!!!!!! :D :D :D B) Jedynym mankamentem jest pedał gazu usytuowany za blisko fotela, mogli go trochę do przodu wysunąć.

Opublikowano

Mi sie akurat to podoba,dobrze jest to rozwiazane. Wkurza mnie natomiast blokada,jest tak samo gowniana jak w 360(mam 7340)Trzeba ja dusic jak cholera.

Opublikowano

Ja mam Zetora 7211 z 86r. Miomo, ze najstarszy to najmniej awaryjny w calym gospodarstwie. Fakt ze mu sie romont silnika szykuje, ale co chciec od 20 letniego ciagnika

Pod wzgledem wykonania i komfortu to moje 2 młodsze ursusy zostaja w tyle

Opublikowano

witam.posiadam zetora forterra11441.jest super.uzytkuje go prawie 2 latka i jest narazie bezawaryjny.a co do uciagu-wspaniale.

wczesniej mialem 8011.to byla maszyna.ciagalem nim agregat uprawowo-siewny 3m. z famarolu i plug unii 5*30cm.

a mial tylko 76km!!!

Opublikowano

jestem posiadaczem 5245 z 89 roku po 5500mth miał remont i regeneracje pompy wtryskowej.... taraz mi sprzęgło trochę nawala ale to szczegół..... super ciągnik

Opublikowano

zetor to wspaniala marka dobra i solidna ciagnik ktory ma szystko na miejscu a jak sie jeszcze o niego dba to mozna cale zycie nim pracowac i napewno nikt by nie narzekal. ja jestem fanem zetorow tych starszych od 5211 do 7745 a moim ulubionym jest 7745 poprostu super ciagniczek duza kabina duzo mieejsca przestronny i ladnie sie prezentuje wspomaganie radyjko w tak dobrze wyciszonej kabinie slychac pieknie super matka poprostu super i polecam wszystkim by kupowali zetory :(

Opublikowano

Ja akurat jestem posiadaczem dwóch zetorków: 7211 z 90r i 7745 turbo z 93r. Muszę przyznac iż to ciągniki jak marzenie. Cichutko, wygodnie itp. Super. Za największy plus uznaje dużą kabinę i wygodę. A za minus, to kontruktorzy mogli zrobic lepsze sprzęgło i czasami te biegi się blokują. Ale tak to ciągniki nie dozatarcia. SUPER!!!

Opublikowano

prawda zetory są w porzadku jak sie o nie dba.Ja uprawiam 5211 ponad 25ha (za miesiac moze będzie MF6180 i wiecej pola). Chodzi prawie bezawaryjnie, ludzie sie dziwia jak ten ciagnik to wytrzymuje bo nie jedna c360 by przy tym padla. jak jest spietrzenie robot to chodzi non stop mozna powiedziec ze robi na 2 zmiany - od rana do popoludnie robi nim ojciec w polu a popoludniu ja tak do 22- 23. Jedyna wada wedlug mnie jest sprzeglo - lopatki to chyba ze 4 razy byly wymieniane. No i fakt przy plugu w ciezkiej ziemi lubi łyknąć. najczęsciej biegi to zakleszczają mi sie jak robie z ladowarka na tylni podnosnik. Przy duzych ciezarak tak sie dzieje oczywiscie jak sie spiesze i szybko przelaczam biegi

Opublikowano

napewno to lepszy sprzęt od ursuska.u mnie na usługach pracował 7211 z 3 skibowym pługiem i zimową orke robił na dośc mokrej ziemi i nie było widać zeby sie zakopywał albo nie dawał rady.a ostatnią orke robił 4512 z 2 skibówką i tak jakby pług był za duży

Opublikowano

albo forterra 2

a co do tematu ja mam jednego zetora 11441 ma zajrecone 150 mtg i jak na razie nic

ale mój sąsiad ma zetora 5211 i to jest tez maszyna luks nie psuje sie prawie wcale i jest z niego zadowolony i dlatego kupił teraz proxime 8441

Opublikowano

Słyszałem od dielera że dawki paliwa są minimalnie większe w większych proximach, więc najlepiej brac 8441 bo spalanie jest właściwie to samo, a przeciążona 60km może spalic więcej, z tego co słysze to każda proxima pali od 6 do 9 l / mtg

Opublikowano

Ja mam zetora 5320 03r i poza problemami z hamulcami z którym nie mogłem dojść końca jest ok, ale w agromie nie można kupić filtra powietrza a przydało by sie już wymienić. W przyszłym roku mam zamiar zakupić proxime plus 10541 i 5211 z turem:)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

ja mam zetora 7341 w orce pali ze 22 litry na ha a ciągnie tylko 3* 35 z unii 4 było za ciężko. Jest dosyć słaby jak na 78 koni. Co do niezawodności to zależy od szczęścia na jaki się egzemplarz trafi w moim już 5 razy uszczelkę spod głowicy wydmuchało 2 razy je magnetyzowaliśmy,od nowości chodził z pękniętym pierścionkiem i porysowało tuleje a oleju wtedy żarł 10 litrów na 100 motogodzin reklamacje nic nie dały pisali że wszystko ok. na własny koszt zrobiliśmy remont, raz wysiadły hamulce zimą , 2 razy sprzęgło, 1 raz rozrusznik siedzi w nim teraz 3 akumulator 2 poprzednie pociekły i tak ledwo teraz odpala; zimą to grzałka na 2 godziny musi być podłączona no i reszta pierdoł cieknące słowniczki hydrauliczne, wskaźnik paliwa od pierwszego dnia wskazuje zawsze ful serwis 3 razy wymieniał pływaka i resztę i nic nie pomogło aha i raz robiliśmy turbosprężarkę bo sam już ledwo jechał bez obciążenia i po roku siadła pompa od wspomagania układu kierowniczego. patrząc w przyszłość to szykuje się kolejna wymiana akumulatora i chyba rozrusznik trzeba będzie sprawdzić. taki jest Zetor w moich oczach tylko wziąć młota i pier..... mu to tu to tam i w pokrzywę postawić

Opublikowano
ja mam zetora 7341 w orce pali ze 22 litry na ha a ciągnie tylko 3* 35 z unii 4 było za ciężko. Jest dosyć słaby jak na 78 koni. Co do niezawodności to zależy od szczęścia na jaki się egzemplarz trafi w moim już 5 razy uszczelkę spod głowicy wydmuchało 2 razy je magnetyzowaliśmy,od nowości chodził z pękniętym pierścionkiem i porysowało tuleje a oleju wtedy żarł 10 litrów na 100 motogodzin reklamacje nic nie dały pisali że wszystko ok. na własny koszt zrobiliśmy remont, raz wysiadły hamulce zimą , 2 razy sprzęgło, 1 raz rozrusznik siedzi w nim teraz 3 akumulator 2 poprzednie pociekły i tak ledwo teraz odpala; zimą to grzałka na 2 godziny musi być podłączona no i reszta pierdoł cieknące słowniczki hydrauliczne, wskaźnik paliwa od pierwszego dnia wskazuje zawsze ful serwis 3 razy wymieniał pływaka i resztę i nic nie pomogło aha i raz robiliśmy turbosprężarkę bo sam już ledwo jechał bez obciążenia i po roku siadła pompa od wspomagania układu kierowniczego. patrząc w przyszłość to szykuje się kolejna wymiana akumulatora i chyba rozrusznik trzeba będzie sprawdzić. taki jest Zetor w moich oczach tylko wziąć młota i pier..... mu to tu to tam i w pokrzywę postawić

 

No to ci sie trafił super egzemparz <_<

Opublikowano

Może pali troche więcej ale do ursusa lub tych " składaków" co się oszczedzi na paliwie w części trzeba wsadzic prawda? ;)

Fakt, może się trafił ferelny egzęplarz ( który to rocznik Sebol?), ale i znajomy kilka podobnych problemów miał z 7341, a najgorsze w zetorze jest to że serwis mówi że wszystko jest ok i nic nie chce robic. Farmtrac ma już dużo lepszy serwis jak trzeba to i silnik cały wymieni, pronar czy farmer też naprawi jak trzeba.

Biore pod uwagę proxime ale jakoś nie mam zaufania do zetora

Opublikowano

Panowie to chyba tylko wasze zetory dużo palą :lol: Mój w ciężkich pracach jest na prawdę ekonomiczny.... :P A co do porówna nia z czołgiem to ono jest dobre ale w pewnym sensie :) (wszędzie przejedzie,ciężko go zniszczyć,i jaka moc)co do spalania to się nie zgodzę..... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez ZimowyZolnierz
      mam problem z zetorem 9540 jak w tytule traktor po wciśnięciu pedału sprzęgła hamuje, od czego zacząć poszukiwania? Dodatkowo jak obsługiwać wzmacniacz momentu obrotowego (pierwszy traktor z tego typu bajerami) skrzynia 4 biegowa.
    • Przez toobek
      Witam. Mam taki problem, mianowicie orałem zawsze moim Zetorem 7211 pługiem 3 skibowym Unia Grudziądz. Orałem zawsze na trybie pracy hydrauliki POZYCYJNA i ustawiałem głębokość kołem pługa. Wszystko szło pięknie orka ładnie szła. Niestety mam bardzo zakamienione pola i postanowiłem przetestować pług z jakimś zabezpieczeniem. I tak przetestowałem już 3 pługi. Problem polega na tym że te pługi były cięższe, brały szerzej na skibę i na POZYCYJNEJ i kole podporowym ciągnik nie mógł uciągnąć nawet mój obecny pług Unię TUR 35. Przestawiłem więc tryb pracy hydrauliki na MIESZANA i ciągnik bez problemu ciągnie pług nawet przy głębokiej orce tylko nie mogę ustawić głębokości orki. Raz głębiej raz płyciej. Gdy przednie koła wpadną w dołek to pług potrafi wyskoczyć gdy wjadą na górkę to pług zagłębia się po ramę. Proszę o radę czy da się coś z tym zrobić czy jednak muszę wrócić do starej uni Grudziądz. Myślę nad pługiem obrotowym chociaż 2 skibowym ale boję się że będzie to samo. A pola mam nie regularne zakamienione i teren górzysty. Jest jakaś rada na to z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v