ARTUR05

Members
  • Ilość treści

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

10 obserwujących

O ARTUR05

  • Ranga
    Użytkownik

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    LUBLIN

Ostatnio na profilu byli

2517 wyświetleń profilu
  1. WITAM, co do świateł to case tak mają nie wiem czemu ładowanie jest ok, ale świecą na żółto, dalej wymieniałem żarówki i lampy i dalej to samo. Co do opon że założyłeś szersze to może mieć spadek mocy, opory toczenia sie kłaniają wraz z rozmiarem koła też to występuje, ja mam u siebie 18.4 R34 jest szeroki ale wolniejszy skrzynia wytrzymuje lepiej to wtedy jak masz 16.9 R34 węższe ale średnica wieksza szybciej się poruszasz i mniejsze ma obciążenie skrzynia bo ma wsze opony bedzie się wcinał tylko ale jak masz szerokie i o dużej średnicy ja bym nie ryzykował jednak. Błędy i pisownia !!!! +1 punkt ostrzeżeń
  2. może być 110 tylko nie ch moc rozruchowa wjęjsza bedzie conajmniej 950 lub 980 radził bym taki kupywać sam mam 125 z mocą rozruchową 980 i jest oki.
  3. Witam, twój case może czy jakiegoś sąsiada?
  4. Witam, co tam się dzieje że ty to chcesz rozebrać ?
  5. witam, zrób kolego zdjęcia tych kontrolek ?
  6. witam podczas dodawania i nagłego puszczania pedału gazu powinna gwizdać turbina, i jak chcesz kupywać ten model to sprawdź wszystko poczynając od podnośnika czy nie cieknie luzy na kierownicy wskażą prawdę czy dużo pracował, i jak testować go to poczekaj aż się nagrzeje silnik i na trasę z nim i patrz czy ciągnie na każdym biegu prawie na max. jeśli bedą jakieś problemy z tym to on już jest nie do jazdy, co do skrzyni to one maja jednakową lecz jak masz np: koła tak jak w moim rozmiarze 13,6x24 18,4x34 to leci ci tylko 35km/hmax. ma szersze opony wolniejszy ale mocniejszy zalety. jeśli są 12,4x26 16,9x38 szybszy mniej przyczepny po prostu opory toczenia są inne. tyle mogę doradzić. I jeszcze sprawdź luzy na krzyżakach jak są to kwalifikują się pewnie do wymiany się kwalifikują bo podczas pracy na włączonym napędzie będą tykać w polu bub gdzie indziej.
  7. witam masz po lewej stronie dwa wlewy widzę, ten pierwszy na górze powinien mieć przy korku bagnet przymocowany do korka ale jak niema to jest pewnie tak że się urwał i trzeba zrobić nowy. najlepiej znajdź sobie drugi bagnet i przymierz go na długość tego zbiornika zboku, a potem wkładaj go i mierz sobie poziom płynu hydraulicznego.jak nie to pisz oki.
  8. Witam, kolego sprawdzi za wyjścia na szybko złączki z tyłu niema tam żadnego wlewu? jak nie to zrób zdjęcie całkiem od tyłu nie na skos oki. lub idź po przewodach to one cię doprowadza.
  9. witam ja swoim orze na nastawie 4x38cm na głęboką orkę to chodzę 2 szosową bez napędu i radzi sobie znakomicie chodzi już ma ponad 11tyś godzin przepracowanych,może masz już słabe opony i tego jest przyczyna nie trzyma się należycie?
  10. witam, kolego na jakim biegu robisz orkę swoim casem?, a co do poziomu oleju skrzyni w case 1056xl jest to śruba kontrolna u mnie jest na klucz 32mm i cholernie ciężko odkręca się z powodu tego że nikt tam nie zaglądał,znajduje się po lewej stronie kabiny u mnie tak jest w case 856XLA ona wyznacza poziom.
  11. witam mi też chcieli wpisać tylko że 12t uciągu całkowitego u mnie na stacji,ale po kilkuminutowej pogawędce uciętej z diagnosta udało się wbić 15t. W modelu case 856xla z 92r.
  12. Witam, moje małe podpowiedzi dla was jeżeli coś one wam pomogą. 1.Jaki olej zalać w tych modelach Akcela lub Fuchs, ale w tej wersji nie powinno się wymieniać w ogóle bo producent nie zaleca tego robić, jedynie uzupełniać nie dobory więc oryginalnie jest zalany olejami marki Akcela ale są piekielnie drogie i w małych ilościach nie sprzedają, więc wejdź na stronę Fuchs-Oil.pl i kliknij na ikonkę ciągnika i wybieraj kolejno urządzenie rolnicze,case-ih,55/56 (1985->),856xl turbo xla turbo(1985->) i ci poda co trza do ciągnika. 2.Miarka jest usadowiona w miejscu za przewodami hydraulicznymi czyli za plecami blaszanymi tam gdzie wyjścia są,a co do ramion to pewnie simeringi i tuleja z pierścieniem się podtarły i dla tego sączy się 3. spalanie 9,0 L/mtg orka agregatowanie 8,5L/mtg a najwięcej przy ścierniskowaniu do 10,5L/mtg 4.co do sprzęgła mam tak samo i w innych modelach jest podobnie bo już sprawdzałem np 743xl,745xl 695xl 845xl,956xl i w moim co mam 856xlA 5.a co do zaworu to sam powinien się cofać bez żadnej pomocy stworzeni 6.a z stanem baku to pewnie masy nie ma lub gdzieś na kościach nie łączy 7. co do linki to ma ona tendencje do odkręcania się przy silniki sprawdzi sobie ją 8.WMO dźwignia przy kierownicy musi być wyłączona podczas za łanczania głównej przekładni z tyłu która przesuwamy do siebie jeśli chcemy uruchomić ciągle wmo a przy kierownicy służy do wyłączania podczas skręcania lub nawrotów itp...
  13. u mnie w walbrzyskim tez juz 1200/tone

  14. WITAM, ja też posiadam case 856xl 1-to jest filtr od hydrauliki zgadzam się z kolegami on dużo nie kosztuje od chyba 60 - do 100zł 2-jest to chłodnica oleju tak w nim i z prawej strony u dołu powinna być taka śrubka do spuszczania olej, służąca do opuszczania oleju podczas wymiany na nowy. 3- jest to też filtr cząsteczkowy wyłapuje brudy z chłodnicy i płaszczu wodnego silnika i podobno jak masz zalanym samym płynem chłodniczym,przy orginalnym filtrze wyłapuje cząsteczki wody i w nim ostaję czyli się gromadzi i trza go co jakiś czas wymieniać. 4-a co do czwórki to jest też filtr dużo nie powinien kosztować też tylko jak dobrze pamiętam on jest podłączony do układu wspomagania ten filtr przynajmniej jest tak u mnie. 5- jest to taki niby zawór rozdzielający płyn hydrauliczny tak jakby on zbijał ciśnienie podawane z pompy on steruj i podaję do układu wspomagania tak jest u nie w moim tak rurki wskazują. ALE jeszcze jedne go nie znalazłeś kolego, mianowicie od skrzyni biegów chyba że w tym modelu nie było zamontowane.U mnie się znajduje pod kabina jak wysiadasz to jest po lewej stronie kabiny pod spodem na obudowie skrzyni jest zamontowany i jak chciałem wymienić i krzyknęli cenę 826zł za sam wkład nie normalni w tym case w płocku bo tam za mawiałem ale rzeczy przyszły z Torunia.
  15. Witam kolegę z lubelskiego i zapraszam do znajomych

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj