Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zastanawiam się jak TLS sprawdzał by się w lesie i w ogóle jak JD w lesie by sobie radził co wy na to ???

TLS załącza się przy pewnej prędkości, tak więc jak do transportu to oki. ale jak do jakiegoś wyciągania to nie wiem czy warto.

Opublikowano (edytowane)

Zerknij sobie.

Ja mam 6330 Comfort z przednim tuz-em, i jeśli nie mam zawieszonego obciążnika na przodzie to się jeździ byle jak, ale jak zawieszę 400 kg to już się pływa po drodze.

Mój odnośnik

Edytowane przez SOKAN
Opublikowano

Słuchajcie, mam takie pytanie. Czy są wersje 6330 premium 105 KM? Bo w rolbracie mówili że nie ma takich. Że 105 są tylko classic i comfort. A 6330 premium mają chyba jak dobrze pamiętam 120 KM. Nawet tak na ich ulotce-cenniku było. O co w tym chodzi?

Opublikowano

6330 duzo nie pali jak się trzyma obr 1400-1800orb/min Mi w orce spalił poniżej 10L na ha a hektar robiem w miej niz godz więc wolno nie orałem i takie spalanie to dla mnie rewelacja

 

 

 

to z jaką prędkością orzesz, na jakim wielkim kawałku, jaka klasa bonitacyjna ziemi i jak głęboko i z jakim pługiem???

Opublikowano (edytowane)

Jezeli JD duzo pali to ja jestem jakis dziwny-.- Mam JD 6430P, z piatkami zagonowymi kvernelanda przy jezdzie 11 km/h spala malo, na hektar wychodzi trochę więcej co lampo 70. ziemia co prawda slaba - piachy... Ale jezeli chodzi o spalanie przy lekkich pracach w obejsciu, to jest to bardzo niskie spalanie w granicach 4-6l/h smile.gif jezeli umie sie operowac gazem, to ciagnik duzo nie spali. Wiadomo jak ktos kto jezdzil silnikami z charakterystyka stara, tzn. pelna moc przy 2200 obrotow i wiecej, i tak samo jezdzi nowym to spali 20 na godzine. Ale jezeli w orace stosuje sie MAX 1800 obr to ciagnik duzo nie pociagnie smile.gif I TO NIE JEST PRAWDA, ZE JD DUZO PALA.

Jezeli chodzi o komfort to jest wysoki. TLS to jest super sprawa. JD bez naklejki premium bym w zyciu nie kupil, wolabym DF'a czy inny jakis ciagnik, ale z pelna amortyzacja(tzn. os i kabina).

 

Pozdrawiam smile.gif

Edytowane przez Kipper
Opublikowano (edytowane)
JD bez naklejki premium bym w zyciu nie kupil, wolabym DF'a czy inny jakis ciagnik, ale z pelna amortyzacja(tzn. os i kabina).

 

Podaj argumenty przemawiające za dołożeniem ok 50 tys zł do tej naklejki ??? 4 zawory na cylinder- owszem, ale co jeszcze ?

Edytowane przez murtek
Opublikowano

Lepszy komfort, lepsza jakosc wykonania wnetrza. Latwiejsza praca(jezeli sie kupi HMS, ktory nie jest chyba dostepny w zwyklych wersjach[prosze o podpowiedz tego kto wie]) i chyba automatyka przekladni jest tylko w premium? To jest baaaaaardzoooo przydatnal funkcja w transporcie :) z tego co wiem od serwisanta jd, to premiumki sa mniej awaryjne. Igolem po swoim jasiu nie moge tego stwierdzic, bo mialem juz dwie awarie...

Opublikowano

A nie powiedzieli ci tego jak go odbierałeś? Musiałeś przejść takie szybkie przeszkolenie w zakresie obsługi.

Ciągnik jest na oleju z tzw docieraczami czyli w oleju są jakieś substancje cierne. Przez pierwsze 100mth ciągnik trzeba docierać na wyższych obrotach i przy mniejszym obciążeniu silnika.

Czyli np u mnie pierwszą robota było głęboszowanie i orka. Obroty 1800-1900 i o bieg niżej niż da radę.

Na pierwszym przeglądzie zmieniają olej na normalny bo na tym byś zatarł silnik.

Opublikowano

Mam 6230. Właśnie co mnie zdziwiło to diler powiedział że od razu można orać 4*40 bez odkręcania ostatniej skiby bo on był dotarty na hamowni. O tym oleju to wiem bo czytałem w instrukcji. To odkręcać tę ostatnią skibę czy nie trzeba?

Opublikowano (edytowane)

Haha :lol:

My byliśmy nastawieni na 6330 Comforta lecz coraz bardziej boimy sie go kupic poniewaz wszyscy tak gadaja o tym wysokim spalaniu a u nas miał by być ciągnikiem głównym, lecz ziemie mamy bardzo lekkie w uprawie wiec myśle, że z maszynami którymi bedziemy dysponować bedzie miał bardzo lekko, wiec chyba bedzie trzeba pomyśleć o czymś innym bardziej ekonomicznym :(

Edytowane przez korbi555

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez patrykb2736
      Mam problem w swoim JD gotuje mi się płyn w cięższej robocie. Wywaliłem termostat, Wisko sprawne, Chłodnica wyczyszczona. Dla przykładu w paszowozie temperatura nie przekroczy 4 kresek.Zapinam pług czy talerzowke 30 min pracy i zagotowany.Mial ktoś może podobny problem?
    • Przez BartoszWitusik
      Witam mam pytanie jakie ciśnienie powinienem nabić do hydroakumulatorow przedniej osi jak i amortyzacji kabiny w john deere 6430 premium
    • Przez John6600
      Witam posiadam ciągnik john deere 7600 power quad zakupiłem go 5lat temu i była robiona skrzynia biegów . Zrobiłem 1500mtg i zaczęły ślizgać się polbiegi . Ciśnienia mierzone pompa na wyjściu 16bar a biegi 2-3bary. ( Polbiegi 1-2-3-4 ) rozebralem skrzynie i wszystko ładnie wyglada . Lekko przypalone tarczki te większe .Z power quad mam do czynienia pierwszy raz może ktoś pomoże ? Naświetli temat ? Gdzie szukać przyczyny spadku ciśnienia ? Może ktoś pomoże ze zdjęcia czy tarczki się nadadzą jeszcze ? 
    • Przez Krzychu147
      Witam wszystkich mam problem w John Deere 6530 premium. Ciągnik wywala błąd ECU 627.01 na zimnym kręci dobrze ale nie może zapalić.Jak jest ciepły pali dobrze co może być.
    • Przez Przemek7
      Błąd w ciągniku jak to naprawić?


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v