Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja też uwielbiam ten ryk c385(kiedyś jechałem 8145, ale to praktycznie to samo, tylko inaczej wygląda). Swoją drogą do bizona zamiast leylanda można było też kłaść silniki 6 cylindrowe tj. w u1204/14/34 i 4 cylindrowe turbo jak w u1004/14/34. Były dużo lepsze, tańsze w naprawie, prostsze w budowie i wytrzymalsze.

Opublikowano

nie ma co marzyć, obecny zarząd Ursusa robi tyle ile może, żeby nasza rodzima marka nie zniknęła z rynku, połączenie Ursusa z Zetorem może to i dobry pomysł ale to już nie byłoby to samo co za dawnych lat

Opublikowano

No wiem silniki sporo paliły . A o tych fabrykach zetora tonie wiedziałem . Ursus odniesie sukces jak zrobi oszczędny a zarazem mocny ciągnik z dobrym wyposażeniem za nie dużą cenę .

;) miejmy nadzieję ,że jakoś ta Fabryka ursusa będzie funkcjonować . Ostatnio jeździłem ZETOREM FORTERRĄ Z12441 z ładowaczem czołowym i można stwierdzic ,że ciągnik pracuje znośnie wiadomo nie to co zachodni ale wystarczająco . 

Napenwo  nie wrócimy do tego co było dawniej do współpracy z ZETOREM  ale mogli by zacząć współprace z inna marką. :(

Opublikowano

Pytanie PO CO? To będzie montownia, a żeby zrobić fajne maski i kabiny nie trzeba współpracy z wielkimi. Niech skupią się lepiej na współpracy z perkinsem i dostawcą skrzyń i mostów. Mają szansę odzyskać blask na krajowym podwórku, i to w bardzo prosty sposób. Nawet zagranicą stare ursusy mają bardzo dobre opinie (rozmawiałem z włoskim rolnikiem).

Opublikowano

Te nowe to nie wiem, ale seria 3512,4514 itp. szły do Nigerii, Maroka, Iraku. Dziwne że Ursus nie ma żadnej fili dilerskie za granicą tylko wszystko na zamówienie rządowe.

Opublikowano

na razie mają się skupić na odzyskaniu pozycji na naszym rynku a następnie postarają się "podbić" kraje mniej rozwinięte, w których potrzeba prostsze ciągniki

Opublikowano

No i jeździłem dziś 5524. :) Generalnie ciągnik bardzo fajny. Cena też baaardzo przystępna. Nie będę mówił ile bo o to trzeba pytac dilerów ale panowie z Ursusa poszli po rozum do głowy i zrobili z ceną co trzeba. :D Także ta cena z targów kieleckich to porażka a obecna jest nawet, nawet. Jest tylko jedno ale - skrzynia biegów. to jest jeszcze chyba gorzej niz było między nogami. ten półbieg przełączny ze sprzęgłem to u żadnego innego producenta nie wystepuje (chyba tylko w ciężarówkach :) ) wjaha chodzi topornie i miesza się nią jak kijem w .... betonie :) Nie wiem ale dla mnie jest to w zasadzie jedyny i podstawowy mankament tego ciągnika. Wygląd spoko choc w kabinie już nie ma na suficie tapicerki tylko gąbkopodobny wyrób. Za dodatkowy udzwig (z 2400 na 3800kg) niewielka dopłata, za opony niskoprofilowe wręcz symboliczna (200zł), zaczep automatyczny także za dopłatą podobnie jak klima. Bardzo ładny dzwięk silnika z turbnią. Myślę że ciągnik trwały jak w sam raz dla mnie tylko ta skrzynia..... :)

Opublikowano

ten półbieg przełączny ze sprzęgłem to u żadnego innego producenta nie wystepuje (chyba tylko w ciężarówkach :) )

 

Fendt Farmer serii 300 ma ma półbiegi jak i rewers przełączane ze sprzęgłem :D jak się nie wciśnie sprzęgła to nie przełączy

Opublikowano

@wolowik tak jak @HIlary napisał Ursus przygotowuje na wrzesień kilka niespodzianek a cennik z Kielc to jedynie orientacyjny cennik producenta jak powiedział mi pan z marketingu u dilera ciągnik może kosztować nawet 20tys. mniej

Opublikowano

z tym 3800 to chodzi o silowniki wspomagające - 850 netto zł

a jeślu chodzi o skrzynie to wbijając bieg trzeba natrafiac na tal jakby kanal biega kwestia przyzwyczajenia ja przejechalem sie raz i juz trafiam na kanaliki w skrzyni i nawet idzie sprawnie przebijanie a miales okazje pojezdzic 5524>?

Opublikowano

Nie wiecie jaka jest cena 6824 ze skrzynią 8/8 i jakie są dopłaty za poszczególne opcje?

Może wie ktoś z Was kiedy będzie dostępny 8024 i jaka będzie jego cena?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v