Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z tego co przedstawiciele ursusa mówią to ma być całkiem nowa era dla ursusa , ciągniki mają nie mieć nic wspólnego z obecnymi , pozyjemy , w kielcach zobaczymy może spotkam jakiegoś agrofotowicza przy ursusach :D

Opublikowano

Te zapowiedzi brzmią tak niewiarygodnie że ....... aż jestem ciekaw co z tego wyjdzie i za jaką cenę. :D Jeszcze nic nie kupiłem ale do Kielc się wybieram. Niestety ostatnio opłacalność produkcji rolniczej poleciała bardzo w dół iw potężne kredyty nie chciałbym się pchać a ciągnik jest mi potrzebny. czy to będzie Ursus? Nie wiem. Ale ten który teraz użytkuję jest na 100% niezawodny. Po drugie znana dla mnie konstrukcja. Zobaczymy. Niczego nie przesądzam. Ale ciekaw jestem. Coś w końcu będę i tak mmusiał wybrać. Ale bez pośpiechu. chętnych na kasę nie zabraknie. :D

Opublikowano

chętnych na kasę nie zabrakie :D zapowiadać mogą a ciągniki mogą być inne , ale jakby te nowe ursusy miały "przyjemny" wygląd wyciszone kabiny i rozsądne ceny to by miały nawet branie , ursus to już bardzo znana konstrukcja mało elektroniki miały by wzięcie oby było z ursusem jak najlepiej !

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co do tych 180 ha. Sprzedawał je komornik, który zajął zakład. Ursus nic nie miał do powiedzenia. Byli winni kasę, więc cały teren im zabrano, a potem nabył je inwestor bodajże z Irlandii za 98 mln. Były głosy, że było to za tanio, ale sprawa ucichła. A w tym roku ma rozpocząć się tam budowa.

Jednak 7 ha to za mało na fabrykę. Bo jeśliby taka powstała to byłaby bazą nie tylko na Polskę, ale i kraje sąsiednie.

Teraz musimy poczekać do marca by zobaczyć co Ursus planuje. Najbardziej szkoda, że zakład z tak długą historią stanie się montownią i nic już własnego nie będzie produkował. Mogliby chociaż parę podzespołów sami konstruować, ale jeśli montownia ma być wybawieniem Ursusa, to niech tak będzie.

A co do problemów Ursusa to nie chodzi tu o nowoczesność. Jego największym problemem jest cena. Gdyby ceny były adekwatne do wyposażenia i jakości, to i taki 5714 schodziłby jak świeże bułeczki. Może w końcu zrozumieją na czym polega ich największy błąd?

Opublikowano

Niestety wszystkie obecnie zakłady wytwarzające ciągniki w Polsce (Farmer, Pronar, Farmtrac, Ślązak) to montownie. Zakłady samodzielnie produkujące ciągniki to John Deere i Fendt. Reszta w mniejszym lub większym stopniu korzysta z podzespołów różnych producentów. lecz te marki należą do drogich i nie każdego na nie stać. Są jeszcze inne priorytety w życiu niż tylko traktory. :D nie u każdego ciągnik robi 1500 mth rocznie. dlatego potrzebne są i tańsze marki. Ważne żeby cena była adekwatna do wyposażenia. A trwałość powinna być w zasadzie jednakowa przy odpowiednim dbaniu choć toteż się po części wiąże z ceną..... A wracając do sedna. Masz rację Mike ceny mają zbyt wygórowane. choć ostatnio wszyscy chyba podnieśli ceny z Nowym Rokiem.

Opublikowano

to niezłe długi sobie narobili, hahaha słabo strajkowali może rząd jakiś by ich też sponsorował jak stocznie.

no komornik to wiadowo na jakich zasadach działa i mu nie zależy

 

co do tego to bym nie przesądzał że na 7ha nie może być fabryka, CNH a Płocku ma jakieś 12ha jak się nie mylę ,i produkcja idzie maszyny nie mają stać na placu tylko do klienta odrazy jechać, i tak jak się chce coś z opcji to to zazwyczaj za nowym cięgnikiem trzeba czekać

 

Fendt to ma silniki deutza

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Mi nie chodziło o to, aby Ursus produkował wszystko sam. To logiczne, że część podzespołów musi pochodzić zza murów fabryki, ale tą drugą część powinna produkować sama fabryka. Jeszcze teraz do starszych modeli Ursus produkuje trochę swoich części. A za 2 lata będą to 100% składaki. Oprócz tego, że te traktory będą składane w Warszawie, powinny mieć jakąś cząstkę, która tam została stworzona. Przecież nie muszą to być silniki ale np. tylne mosty i etc.

Strajki nic by nie pomogły, bo już wtedy Ursus należał do Bumaru i był firmą prywatną. A takowych rząd nie może dofinansowywać.

Opublikowano

fajny filmik :blink:

 

A co do ursusa to większość na niego "gada" a jak przyjdzie co do czego to będziecie sami się po niego rwać.Kiedyś sąsiad też podobnie się wypowiadał na temat ursusów po jakimś czasie zamknął się i kupił u7524.Według mnie powinniśmy kibicować ursusowi bo to ostatni zalążek polskiej motoryzacji a nie poniżać względem innych marek.Ten co dziś jeździ np.JD to na pewno przedtem miał ursusa i powinien dziękować Bogu że w konika nie popylał - żal mi tych co poniżają polską markę próbującą powrócić na rynek :huh:

Opublikowano

Właśnie przed chwilką przeczytałem w aktualnościach ursusa że ogłaszają konkurs na stanowiska:

Dyrektor Handlowy

Dyrektor ds Logistyki

Dyrektor ds.Ekonomiczno-finansowych

Dyrektor ds. Techniki i Produkcji

Nie wiem czy to dobra wiadomość czy zła ale URSUS coś próbuje ruszyć do przodu zapewne chcą ustalić wkońcu nowe cenniki na nowe ursusy :blink:

Opublikowano

Mi się zdaje że ten ursus jest z jakiejś serii który miał pójść na eksport wozić wodę na pustyni i pewnie transakcja nie doszła do skutku i zostały w kraju stąd ta cena. Ciągnik w Polsce bez kabiny nie podlega prawu rejestracji.

Opublikowano

http://allegro.pl/item900284772_ursus_3512_nowy_nie_mf_255_235_2812_promocja.html To jest ursus z Pakistanu. Przecież to od razu widać że ma okrągłe światła których ursus nie stosuje już od kliku lat także w wersjach eksportowych do afryki. Drugi raz to lampy na błotnikach. Trzeci to kabina produkowana w Polsce w celu montażu na starszych mf-ach i ursusach. A tu macie dowód na potwierdzenie moich słów :

http://www.alibaba.com/product-free/105647478/Ursus_Tractors.html

Opublikowano

Bo ten ma je skopiowane ze strony ursusa z najnowszego wydania 3512. Kilka dni temu byly jeszcze dwie aukcje na których były zaoferowane identycznie wyglądjące jak ten z Pakistanu

Opublikowano

Raczej ursus produkuje takie na zamówienie do Pakistanu, kiedyś pokazywali w Teleexpressie fabrykę ursusa i akurat mieli zamówienie na 100 ciągników bez kabin w tamte strony.

Opublikowano

Tak tylko że na FP był SIRGROH URSUS 2812 czy jakoś tak . A po drugie wyraźnie pisze że są produkowane w Pakistanie

,, Ursus 3512 tractor is locally produced in Pakistan on international standards.

oraz alternator po prawej nie po lewej stronie .

A te bez kabin to raczej chyba byly do afryki.

Opublikowano

Jak zobaczyłem ten traktor z alledrogo to pomyślałem że jest brazylijski ale pakistański też pasuje. Dlaczego jest tak tani? Może jeszcze nie oclony i nie zapłacone akcyza i vat a w dodatku może nie mieć homologacji (czyli do rejstracji się nie nadaje) ale to wszystko wyjaśniłoby się po dokładnym wypytaniu sprzedającego.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Czytając ostatnie posty, znalazłem następne braki w polityce Ursusa. Na eksport produkowane są ciągniki tylko na jednorazowe zamówienie, a Ursus powinien stworzyć spółki w innych krajach, które zajęły by się sprzedażą i serwisem traktorów, tak jak u nas jest np. Zetor Polska.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v