Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

zanim ursus coś wymyśli to ludzie zdecydują się na inne marki bo cenowo za tą jakość jest drogi chociaż ja mam 4512 i chwalę sobie go bo jest ekonomiczny jak narazie

Opublikowano

Z takimi cenami to daleko nie zajadą . Coraz bardziej przechodzi mi ten sentyment do marki ursus , a dosyć dużo się ich przewinęło przez nasze gospodarstwo . W cenie tego 5524 kupię NH TD5030 z klimą , pneumatyką , siedzeniem pneumatycznym , hamowaniem na dwie osie , skrzynia Synchro Shuttle 12x12 40km/h . I jakbym teraz stanął przed takim wyborem to bym się nie zawahał i postawił na NH . To wszystko ;)

 

Pozdrawiam

Opublikowano

No fakt jeśli ursus miałby stać się konkurencją dla innych marek np. NH, Zetor, Farmtrac, Farmer itp. to musiałby trochę stanieć, za ursusa 6824 powinni chcieć około 115-120 tyś a za 5524 około 100tyś wtedy wiadomo było dlaczego kupuje się ursusa i napewno wiele gospodarstw znowu by się zainteresowało ursusem ze względu na jego cenę. Sam gdy będę miał kupować nowy ciągnik do 100KM to będę wybierał między NH T5000 a ursusem 6824, NH będzie droższy ale ma więcej biegów, rewers elektrohydrauliczny i więcej w wyposażeniu chociaż by w opcjonalnym. Jestem ciekaw kiedy ursus wprowadzi rewers elektrohydrauliczny i czy w ogóle wprowadzi do swoich ciągników.

Opublikowano

dużo zależy od wyposażenia standardowgo,a co ceny powinny ulec obnizce,ale nie do 100 tys za 5524 bo to nie jest możliwe,sam orginalny silnik perkinsa pewnie sporo kosztuje.według mnie to 5524 powinien kosztoważ około 115 a 6824 około 130.

Opublikowano

Witam, akurat jak miał bym wybierać pomiędzy NH seri 5000 a ursusem 6824 to bym wybrał tego drugiego. Na niekorzyść NH przemawia fakt iż ma tuleje razem z blokiem - jezeli chcesz wymienić tuleje musisz wymienić blok a nadwymiarowych tłoków i pierścieni nie ma więc remont kapitalny polega na zakupie nowej skrzyni korbowodowej, do tego dochodzą problemy z rozrządem - wypadają zawory widziałem egzemplaż kturemu wypadł i zrobiił otwór w tłoku cylinder był porysowany, ciągnik był na gwarancji. Koszt samych części pow 20 tys. Jeżeli ktoś nie wierzy to niechaj sobie sprwdzi w katalogu czy tłoki na kolejny szlif występują. Ursus nie jest idealny ma za to wydajną hydraulike i części są tanie no i tuleje są wymienne ;)

Opublikowano

Co racja to racja części do Ursusa dostanie w każdej składnicy maszyn (nie wiem jak z silnikiem PERKINS) , ale żeby ten Ursus opadł do 115 tyś. PLN to wg. mnie będzie to doskonały ciągnik w tej klasie ponieważ ma w kabinie wszystko ładnie ergonomicznie poukładane oraz silnik , Perkins jak Perkins wiadomo bardzo oszczędny ;)

Opublikowano

Wiem że to kombajny . ;) Ale aż dziwne trochę to co napisał MWCHUDY to dlaczego tak dobrze się te ciągniki sprzedają skoro do remontu trzeba by kupować nową skrzynię korbowodową ? ;)

Opublikowano

ja jak bylem u deelera new srelanda to mi powiedział że przy tych silnikach nic sie nie zrobi w razie jak walnie 1 sekcja tulei wym. cały blok a gwarancji tylko 1 rok i co to jest?wcale tego nie ukrywał i mówił że jak do ciężkich robót to bierz ursusa lub zetora ;)

Opublikowano

Witam

kolego Wito kombajny TC 56 miały silnik od TM w których też nie ma tłoków nadwymiarowych ale jest w katalogo tuleja cylindrowa- blok należy oddać do tokaża który ztoczy stare tuleje- ale nie całkiem nowa jest cieńsza, następnie wciska sie na tz "ciepło-zimno" i mamy komore o nominalnych wymiarach. w kombajnach TC 5000 mamy silnik od T 7000 a w nich jest podobnie jak w T 6000 czyli wymiana bloku. obecnie wymienne tuleje stosuje Perkins Sisu w Deutzu są nadwymiary jest możliwość szlifu. Nie zastanawiał się ktoś kiedyś czemu nie które zachodnie ciągniki są tańsze od polskich pomimo iż robocizna tam jest droższa, zastosowana technologia też, często są lepiej wyposażone w jakieś fajne pierdoły, no i koszty transportu ściągać je z Włoch, Angli. Jeżeli spojżymy na Valtre mój brat mówi że jest goła a jak ojciec zobaczył cenę T121 clasic to troche zaniemówił poprostu niektórzy stwiają na jakość a inni na ilość dajmy na to takiego TG w skrzyni jest damper powinien być wymieniony po ok 5000 mh jeżeli się nie zrobi tego na czas to lepiej nie ruszać bo będzie tylko gorzej remont skrzyni biegów od TG to na dziędobry jest 120 tys same cześci- tarcze, kosze sprzędłowe uszczelniacze koszy- przychopdzą na wałek zdaża się iż zęby się wykruszą. Inaczej jeżeli jest coś tanie w zakupie to nie znaczy że jest tanie w remontach. W ursusie wiesz co msaz, wielu mówi że przeżytek, ale zalezy do czego i w jaki sposób będzie eksploatowane jeżeli kupisz takie cacko ma 8-9 lat z założeniem tłuc ile wlezie ni do żyda to tak -nikt na zachodzie nie remontuje ciągników takie hasło usłyszałem od mechanika.

Opublikowano

Nie orientuje się ktoś z was czy można wziąć ursusa 6824 na test do swojego gospodarstwa bo coraz bardziej prawdopodobne jest że będę kupował nowy ciągnik i chciałbym najpierw go wypróbować. Do wyboru mam 2 ciągniki, które jak do tej pory najbardziej mi odpowiadają, ursus 6824 i NH TD5050 lub niewykluczone NH T5040 choć różnica w cenie jest większa od ursusa o prawie 30tyś. Po niedzieli wybieram się do punktu sprzedaży ursusów po dokładniejszą informację na temat tych modeli.

Opublikowano

No tak czekamy na informacje . A co do momentu jakim dysponuje ursus 6824 to można sie dowiedzieć na stronie perkinsa tylko pasowałoby wiedzieć dokladnie który to silnik bo serii 1104D-44T to troche tam jest. A udźwig podnośnika to pewnie tak samo jak 5524 czyli 2400, 2800 lub 3850. Tylko nie wiadomo jaki będzie w standardzie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Prawdopodobnie ten 6824 to będzie 5524 z silnikiem o większej mocy i zapewne dlatego różnica w cenie wynosi tylko 4 tys.

Opublikowano

Mi się wydaje (raczej na pewno) że to cena brutto. Bez rewersu i z kabiną Secura (widać ją na pierwszym zdjęciu na innym Ursusie) a nie Koja 2009. A w dodatku zaczep wychylany (a nie automatyczny)ale z klimą i dwoma siłownikami wspomagającymi oraz WOM hydrauliczny (niesamowite!!! :rolleyes: ) . Ogumienie "radzieckie" Voltyre. I brak CBM-ów tylko zwykłe kulki.

Opublikowano

Hm szkoda że ursus produkuje wciąż tak siermięzne i przestarzałe ciągniki. Skrzyń z lewarkami w podłodze juz chyba zadna firma nie robi a wystarczyło by dokupic od mf licencje na skrzynie 12x12 z 390. Nawet głupi komin mozna był by puścic po słupku jak np w zetorze czy innych mała rzecz a cieszy. Nie ma sie co dziwić że ursus ledwo zipie juz pronary lepiej wyglądają. A cena to raczej brutto netto nikt by tyle nie dał.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v