Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Co do łożysk w Carraro to owszem, było trochę przypadków uszkodzenia ale wywołane jest to wadliwym wskaźnikiem oleju a nie skrzynią, wystarczy trzymać olej cały czas na max a nie np. w połowie lub w dolnej części miarki i wszystko jest ok. Z tego co czytam to jest nawet lepsza od tańszych modeli z NH czy Case. Ludzie się nie zachwycają nowymi Ursusami ale po prostu z nowych ciągników w tej cenie wydają się najrozsądniejsze. Sam szukam podobnego ciągnika i jest farmtrac/ ursus prawie to samo (skoro to samo to czemu nie wybrać jednak bardziej Polskiej marki która może zacznie produkować własne podzespoły za kilka lat, a widzimy że takie plany już są), major z (wg mnie gorszym silnikiem deutza - szukając tańszego ciągnika patrzymy też na ewentualną cenę części co choćby przy wtrysku common rail jest duuużo droższe). NH czy Case z niższych serii czyli td5 i farmall A, pomimo że droższe to ponoć wcale lepsze nie są i awarie w nich są tak samo często albo nawet częściej spotykane. Ten co tak narzeka na nowe Ursusy to niech mi poda lepszą alternatywę, bardziej bezawaryjną i lepiej wyposażoną nawet droższą o około 10-15 tyś, dobra ? Jeżeli okaże się dobra to sam pomyślę nad takim modelem.

Opublikowano

Ale co się tu narzeka na ursusy skoro jeszcze swojej pracy nie przerobily :) Wy narzekacie jedynie na co to na plastki w kabinę i błotniki a reszta osadzenie z innych ciągników no podzespoły takie same :) Ursus się rozwinie potrzeba tylko czasu nie każdy z was odrazu wszystkiego się dorobił ;) a tak czy siak czy kupicie John sera czy deutz fachr czy clasa też się będzie psuł i czytam o tych ciągnika na Agro foto i też jakieś nie wadliwe nie są :) sam posiadam deutz fahr od półtora roku i mi się lewarek złamał a jeszcze był na gwarancji znajomy ma zrobione 1600 m T G i 2 razy sprzęgło wymieniał :) a oby znajomy jak chciał kupić zetora Proxima to zaraz to zniechęcił i kupił używanego deutz fahr także nawet zetor nie jest tak dobry :)
A czy to zetor Ursus deutz fachr John dera clas fend casse massey Ferguson Steyr nie bel bym się kupić tylko zecz jest jasna kto kogo na jaki ciagnik stać i jaki mu pasuje a psuć się będzie każdy jeden mniej drugi wcej :)
A kto chce mieć nabogato w kabinie to zetor ursus new holand miejsca U właściciela Nie znajdą :)
A czym prostsze ciągniki tym lepiej :) i mechaniczne :)

Gość lukejro
Opublikowano

Sam jesteś stara 60tka. Wczoraj oglądałem c380M i 11054 to niczym nie odbiegają od obok stojących zetorów. A zetory też się rypią.

A ty będziesz ten traktor oglądał czy pracował nim w polu??? Tak jak pisałem to to samo co Farmtrack 675 DT a te ciągniki już trochu przeprowadzały i można się o nich wypowiedzieć. Podobnie jak zetor Major nie mają zbyt dobrej opinii. Ciekawe jakby te traktory stały ze znaczkiem Polmot Wafarma to też by były takie super?

 

Do kolegi @lukejro - mixolu to sobie dolej do makówki bo wyraźnie masz problem. Pompa rotacyjna to obecnie najmniej awaryjny układ zasilania ( niestety ale masowo zastępowana przez CR).

A czy ja napisałem że leję?? Zapraszam na forum o Farmtracku 675 DT http://www.agrofoto.pl/forum/topic/1918-ci%C4%85gnik-farmtrac-675-dt-po%C5%82%C4%85czone/page-34  i tam się zapytaj po co leją.

Co do Carraro to podobnie jak Bosch który ma wiertarki za 150 zł i za 1500 zł To Bosch i to Bosch.

Opublikowano

Skoro już wybierać między 675dtn, 80-tką i Majorem, to jednak Ursus oferuje najlepszy komfort i jeszcze prosty silnik. jeśli ktoś chce dopłacić za znaczek i lepsze wykończenie kabiny, to może kupić Claasa Elios 210. To taki Major (ten sam silnik) w gablocie Claasa. Oczywiście można go doposażyć o elektro-hydraulikę, ale skoro mówimy o tanich ciągnikach, to te opcje odpadają. Jak ktoś nie lubi tego odcienia zielonego, to może kupić JD 5080G. Jedynymi różnicami między JD i Claasem są 5 KM mocy i kolor. Tak więc jeśli ktoś nie chce przepłacać, to Ursus jest sensownym wyborem.

Opublikowano

a panowie w chcecie tymi traktorami jeździć do kościoła czy na pole?  - jak dla mnie to traktor ma być wygodny, jak naj mniej awaryjny i żeby nie było tego przeklętego CR - bo to szajs jakiego wiekszego nie mogli za montować w sprzęcie rolniczym.  a czy plastik bedzie kiepski czy skórą bedzie pokryte wnetrze ciagnika to i tak bedzie wcześniej czy póżniej we błocie albo nawet gnoju. a z doświadczenia wiem że co mechaniczne to mniej awaryjne np taka pompa wtryskowa napewno lepsza rotacyjna niż CR, kawałek wajchy od podnośnika lepsze niż pokretełko które w kurzu sie zatrze. a jak sie zepsuje to nikt nie narzeka na siebie tylko na producenta,

Opublikowano

Widzę wszyscy się znają na mechanice....
Który widział układ cr na oczy na stole?
Pompa co daje tylko ciśnienie i listwa cr to najprostsze elementy a wtryski dopiero robią całą robotę i to ich naprawa jest kosztowna.
A czy poprzednio stosowane pompy vp30 czy vp44 są tanie w naprawie?
Albo nawet pompy rotacyjne niektóre to w naprawie kosztują ok 6 tyś zl i są w pełni mechaniczne.

Opublikowano

Mistrzuniu - ja takie coś widziałem:)

Nie wiem co w tym CR jest takie skomplikowane. To bardzo prosty układ. No ok  - wtryskiwacze sterowane więc coś tam jest ( piezoelektryczne to już większy bajer ). System CR jest bardzo dobry, koszt naprawy stosunkowo niski przy wtryskiwaczach elektromagnetycznych, np. Regeneracja pompy VP44 to koszt ok 2000 zł a jeden wtryskiwacz CR  to ok 400-500 zł więc przy 4 cylindrach koszt podobny. Pompa wysokiego ciśnienia raczej długo wytrzyma wiec jedynie koszt wtryskiwaczy. 

Masz rację co do pomp rotacyjnych - w niektórych modelach ceny nowych często  przekraczają 10 tyś zł co nawet przy drogich wtryskiwaczach CR czyli piezoelektrycznych to dużo.

Common Rail to nie problem - sam układ zasilania jest dobry a nawet bardzo dobry. Problem leży w tych wszystkich systemach związanych z ekologią ( dpf, egr itp). Małe pojemności i wyciągana na siłę moc aby sprostać wymogom emisji spalin - to psuje siniki i podnosi zużycie ON.


Mistrzuniu - ja takie coś widziałem:)

Nie wiem co w tym CR jest takie skomplikowane. To bardzo prosty układ. No ok  - wtryskiwacze sterowane więc coś tam jest ( piezoelektryczne to już większy bajer ). System CR jest bardzo dobry, koszt naprawy stosunkowo niski przy wtryskiwaczach elektromagnetycznych, np. Regeneracja pompy VP44 to koszt ok 2000 zł a jeden wtryskiwacz CR  to ok 400-500 zł więc przy 4 cylindrach koszt podobny. Pompa wysokiego ciśnienia raczej długo wytrzyma wiec jedynie koszt wtryskiwaczy. 

Masz rację co do pomp rotacyjnych - w niektórych modelach ceny nowych często  przekraczają 10 tyś zł co nawet przy drogich wtryskiwaczach CR czyli piezoelektrycznych to dużo.

Common Rail to nie problem - sam układ zasilania jest dobry a nawet bardzo dobry. Problem leży w tych wszystkich systemach związanych z ekologią ( dpf, egr itp). Małe pojemności i wyciągana na siłę moc aby sprostać wymogom emisji spalin - to psuje siniki i podnosi zużycie ON.

Opublikowano

Nowe pompy vp44 do niektórych ciągników 18 tyś zl po rabatach....
Z pompami dr też czasami są problemy bo jak zaczynają rzucać opilkami to siadają wtryski ale to znikomy procent

Opublikowano

Polityka produktowa i marketingowa Ursusa - beznadziejna. U-4150 pokazywany od lat jeszcze jako 14...coś tam, obecnie w katalogach dostępny, a w praktyce jeszcze długo dostępny nie będzie. Więc po co jest w katalogach? A jak już pokazują jakiś koncept to powinien być bardziej brawurowy niż seryjny, a tu jest na odwrót bo ta maska to chyba ze starego opryskiwacza zrobiona:) i podejrzewam że do produkcji się bardziej postarają. Druga sprawa - 11054 chyba jeszcze nie wszedł do sprzedaży, a pokazują 11054 Power z nową ładniejszą maską i pewnie jeszcze z czymś, chociaż nie wiadomo (mi przynajmniej) z czym. Ok, tylko po co teraz ta wersja z brzydszą maską? Seria C, do 385 spójny design w miarę przyzwoity, ale większe, droższe 392 i 3102 mają maski, że oczy bolą:) gdzie sens , gdzie logika. 

 

 

Gość STIG0013
Opublikowano

Zwykły 11054 jest od dawna normalnie w sprzedaży. Nie jest chyba jeszcze dostępny w wersji Power (inny silnik,skrzynia,maska). O U-4150 ucichło więc tak jak myślałem na razie cały luj z tego wyjdzie. Na razie mogą sobie sprzedawać pewnie głównie 80-tki i 110-tki, ale brak jakiegokolwiek odpowiednika Forterry, nadchodzący nabór na PROW.. 

Opublikowano

Największy ruch w tanich ciągnikach jest w przedziale 75 - 95 KM. Dlatego 80-tka, 80M i 82-ka są mocną stroną. Niestety seria H straciła na wizerunku, choć to przyzwoite ciągniki i do tego są w dobrym przedziale mocy. Teraz Ursus musi szybko wprowadzić C-392, żeby móc powalczyć z Proximą 90. Żeby wzmocnić swoją pozycję w tym przedziale mocy powinni wyraźnie poszerzyć gamę opcji (więcej rozmiarów kół do wyboru, WOM włączany e-h, fotel do wyboru, obniżona kabina w opcji, itp). Z tak poszerzoną ofertą trafiliby do większej ilości klientów. Co do modelu 11054, to idą w dobrym kierunku z modelem Power, tylko powinni pozbyć się "creerera", bo to nie potrzebne przełożenie.

Opublikowano

Może dealerzy dostali pierwsze modele na promocję i sprzedaż, ale w internecie jeszcze ani jednej wzmianki o wprowadzeniu do sprzedaży tego modelu nie było.

Opublikowano

Jak najbardziej . Sprzedaje je od 4 lat i nie miałem większych reklamacji na Ursusa . Zdarzyło się iż np. jakiś mały problem z tym iż podczas montażu tur-a ktoś przycisnął wężyk od paliwa , ale to były winy montażowe. Obecnie nie mam problemu . Przy Ursusie masz zwykłą pompe wtryskową nie ma jeszcze na szczęście DPF bo np przy Turze to jest porażka . Nie przepalisz go dobrze a wolne obroty to zabójstwo dla DPF ! Wiadomo będą musieli wsadzić DPF ale mają jeszcze czas do końca roku na to . Poza tym brak elektryki :D Bo wiadomo im jej więcej tym gorzej. Powiem uczcciwie tak. W zeszłym roku więcej sprzedawałem NH i Zetorów bo były ok dopóki nie wyszły ich problemy a ja nie zamierzam sobie w moich okolicach psuć reputacji na która walczyłem 12 lat . Lubie jak ktoś ma do mnie zaufanie . I lubie doradzać . Jeśli ktoś będzie chciał jakiejś pomocy służę pomocą :D najlepiej na mój mail arturmeller1986@gmail.com

Opublikowano

popieram ursusy są super serwis i czesci zachodnich są kosmiczne ceny wiem bo mam taki olej 5l przekładnia 120zł filt paliwa 140zł olej troska tansze widziałem do ursusów ceny filtrów są duzo tansze

 

Opublikowano

Zgadza się ale sam serwis jest tańszy i masz go na zamówienie . Nie rozumiem niektórych osób kupujących droższe ciągniki ( choć nie powinienem tego mówić ) bo one są takie same różnią się kabiną i silnikiem reszta to samo no jeszcze kolor :D No i cena oczywiście hehe :D:D:D A z tego co bdb wiem bedie też w Ursusie Rewers Elektrohydrauliczny więc zaspokoi nawet tych najbardziej wymagających . Znam inne przykłady niż ciągniki choćby firmę Agro-masz a Euro-Masz to to samo tyle iż cenowo wygląda zupełnie inaczej (pługu nie polecę z Euro-Maszu- bo są kiepskie ale agregaty jak najbardziej bo to samo tyle że masz dodatkowo 3 lata gwarancji :D)

Jest mnóstwo sytuacji w których niektórzy przepłacają ale nie chcę sie za bardzo rozpisywać :D

Opublikowano

popieram ursusy są super serwis i czesci zachodnich są kosmiczne ceny wiem bo mam taki olej 5l przekładnia 120zł filt paliwa 140zł olej troska tansze widziałem do ursusów ceny filtrów są duzo tansze

no dużo tansze mam 10014H separator paliwa 120 co mozna zamiennik zamontowac za 14 zł ale na gwarancji to trzeba orginał perkinsa

Opublikowano

mam go trzeci rok  co do maszyny może byc ale ostatnio  odpalam a tam płyn cieknie węże co na centralke idą to badziew trzeba wymienic bo sparciał

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v