Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Co Wy gadacie, zarówno w C-380 jak i w 11054 dachy są takie same jak były, bez żadnych zmian, od samego początku są takie montowane, albo ja ślepy jestem ;p.

Co do baku to nie wiem

Opublikowano

Przyjrzałem się dokładnie i faktycznie ten z lewej nowych C-380 to pierwszy model 11054.

http://www.ursus-salon.pl/admin/wgrane_pliki/big_dsc00514%5B196%5D.jpg - to jest Ursus 11024 ze zmodyfikowanym dachem.

http://www.agrofoto.pl/forum/uploads/1362916969/ursus-11034-tyl-kabiny_56902_551_22792.jpg - to jest 11034. Jednak kabina jest ta sama (Koja), tylko zmieniono szczegóły dachu.

http://img11.staticclassifieds.com/images_tablicapl/202214763_2_1000x700_ursus-11054ciagnik-po-pokazowy-jak-nowy-2014-30-mth-dodaj-zdjecia_rev015.jpg - to jest pierwszy 11054. Ma on nową kabinę (Ursusa) z dachem podobnym do tego z 11034.

Opublikowano (edytowane)

Teraz pytanie z innego tematu. Wiecie może jak się zalogować do tej biblioteki cyfrowej ursusa?

Na fanpage Ursusa było w którymś poście, ale o ile dobrze pamiętam to login: press a hasło również : press. no i tu link do tej biblioteki http://ursus.com/Download

 

 

Nie wiem dlaczego się dodały dwa posty. Przepraszam.

Edytowane przez dawidki16
Opublikowano (edytowane)

Odwiedziny w zakładach Ursusa w Lublinie

 

Janusz Piechociński, Wicepremier i Minister Gospodarki oraz Sławomir Sosnowski, Marszałek Województwa Lubelskiego odwiedzili zakłady Ursusa w Lublinie. W trakcie swojej wizyty obejrzeli pełną gamę ciągników z nowej serii URSUS C skierowanej głównie na rynki europejskie, oraz ciągniki serii A, eksportowane na rynki Afryki. Dodatkowo mieli okazję prześledzić proces montażu nowych transmisji, produkowanych w oparciu o krajowe komponenty z przeznaczeniem na eksport do krajów afrykańskich oraz zapoznać się z możliwościami najnowszego dziecka firmy, czyli transmisją VIGUS przeznaczoną do ciągników o mocy od 120 KM do 180 KM przeznaczoną na rynki europejskie oraz inne równie wymagające rynki. Premier wraz z Marszałkiem jako pierwsi z gości mieli okazję obejrzeć nowo wyremontowaną halę, która została wyposażona z zachowaniem najwyższych standardów obowiązujących w Europie. Zainstalowano w niej m.in. nową lakiernię, wydziały cięcia i obróbki metali wyposażone w maszyny najnowszej generacji, a wszystko to zostało sfinansowane z Programu Polski Wschodniej. Następnie Premier z Marszałkiem udali się obejrzeć najnowsze dzieło zakładów URSUSA czyli autobus elektryczny

 

 

post-154346-0-98077000-1438193770_thumb.jpg

post-154346-0-11197200-1438193777_thumb.jpg

post-154346-0-74501600-1438193787_thumb.jpg

post-154346-0-01252100-1438193796_thumb.jpg

post-154346-0-66392100-1438193807_thumb.jpg

post-154346-0-45639000-1438193824_thumb.jpg

Edytowane przez Ursus_
Opublikowano

Na fanpage ursusa na facebooku jest więcej zdjęć z fabryki. Widać tam m.in. modele c-380m i c-382 z nowym dachem. :D

A TU c-380 na szerokich laczkach. Wygląda zaj***ście. Jak widać w ursusie coraz ciekawiej. Oby tak dalej. :)

Opublikowano (edytowane)

 

 

Ja z serwisu nie korzystam więc nie wiem jak to jest dokładnie. wiem tylko tyle że serwis i to obojętnie jaki za dojazd sobie liczy obojętnie czy maszyna na gwarancji czy nie. Za darmo nie jeżdżą przecież... 

Z całym szacunkiem ale teraz to bzdury piszesz. Pracuje w serwisie maszyn (nie są to maszyny rolnicze), i za serwis gwarancyjny nie pobiera się opłaty. Nieważne czy jest to wykonywana praca  czy dojazd do klienta - od tego jest gwarancja. 

 

 

 

Ps. No chyba że w umowie masz zapisany jakiś reg. serwisu gwarancyjnego (co podlega gwarancji a za co pobierają opłatę to co innego). Ale nie sądzę żeby pobierali opłatę za dojazd gdy maszyna jest na gwarancji.

Edytowane przez harmar
Opublikowano (edytowane)

Tylna oś w tej transmisji Vigus swym przekrojem przypomina relkę. Mam nadzieję, że będzie wytrzymalsza niż w nowym Zetorze Crystal i będzie pod tym względem dorównywać zachodnim ciągnikom. Jak pisze pewien Holender na zagranicznym forum to właśnie spowodowało niegdyś upadek sprzedaży na holenderskim rynku zarówno ciężkich Ursusów jak i Zetorów i przewiduje że będzie podobnie z modelem Crystal bazującym na skrzyni i tylnym moście Forterry, ponieważ na zachodzie używają przyczep i innych maszyn jednoosiowych mocno obciążających tylną oś. To jest luka którą powinien wykorzystać Ursus zarówno w konstrukcji jak i również później w promocji.

Niech się Ursus śpieszy bo Zetor pracuje nad swoją przekładnią dwusprzęgłową jak DirectDrive u JD.

Nie wiem czy mam prawidłowe dane ale nacisk na tylną oś przedstawia się następująco:

Zetor 16045 / Ursus 1634 - 5500 kg

Zetor Crystal/ Foreterra HD - 6000 kg

New Holland T6 - 7300 kg

John Deere 6150R - 7000 kg

John Deere 6170R - 10000 kg

 

Następna rzecz mogli by zaprezentować na naszym rynku C-360 i C-380 w wersjach bez kabin. Ostatnio sporo się widuje takich ciągników kupowanych do paszowozów  do niskich obór

Edytowane przez adikpl1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v