Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Możesz kolego coś więcej powiedzieć na ten temat, dostępność dla klienta, cena? Myślałem być w Boguchwale i coś sie dowiedzieć, ale oczywiście nie wyszło, bo ktoś mi ogrodzenie ziemniaków poprzecinał i pół niedzieli przepadło.

Co do błotników to u mojego kolegi w NH L75 wydają mi sie ,,liche", a to starsza konstrukcja, bo jeszcze czerwony jest, także pewnie w większości nowych ciągników są one wątłe.

Edytowane przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń
Opublikowano

Wczoraj w minikowie siedziałem w c380 i moge powiedziec tylko jedno tandetnie wykonany, plastiki odstają, źle spasowane, skrzeczą, gną sie, krzywo poprzycinane, komfortu w kabinie 0, chinskie napisy na silniku i skrzyni biegów. Ja podziękuje.

Opublikowano (edytowane)

silnik akurat jest brytyjski tak jak w ft, w tymach zdarzają się chińskie i angielskie. W jednym 1003 w Mikołowie był china a na drugim u innego dealera uk

Edytowane przez dachu127
Gość STIG0013
Opublikowano

Możesz kolego coś więcej powiedzieć na ten temat, dostępność dla klienta, cena? Myślałem być w Boguchwale i coś sie dowiedzieć, ale oczywiście nie wyszło, bo ktoś mi ogrodzenie ziemniaków poprzecinał i pół niedzieli przepadło.

Co do błotników to u mojego kolegi w NH L75 wydają mi sie ,,liche", a to starsza konstrukcja, bo jeszcze czerwony jest, także pewnie w większości nowych ciągników są one wątłe.

Według dilera ten poprawiony jeszcze nie jest w sprzedaży(a szkoda bo już wybraliśmy :D) Cena katalogowa 175 brutto bodajże, ale z tej ceny jeszcze mogą dużo zejść. Kabinę poprawili także jest ok, wszystko ,,na wierzchu" czyli łatwy dostęp do wszystkiego. Ogólnie lux tylko mam obawy ciągle o te błotniki.

Opublikowano

Czyli mam rozumieć kolego STIG0013, że też poważnie myślisz nad zakupem tego modelu? A te błotniki to w sensie, że są aż tak wątłej konstrukcji, że obawą jest oprzeć się, bądź mocniej nacisnąć?
175 brutto w podstawowej wersji, czy z EHR rewersem i sterowaniem TUZ? A jak z klimatyzacją i obciążnikami, bo wiem, że pomimo iż wiele rzeczy jest w opcji to dilerzy mają u siebie w miarę wyposarzone traktory bo takie gołe bez niczego to odstraszają klienta, że do wszystkiego musiał by dopłacić.
Przepraszam, że tyle pytań, ale widze, że jesteś obeznany w temacie, a ja nie bardzo mam narazie czas gdzieś pojeździć popytać.

Gość STIG0013
Opublikowano

z grubsza obgadany jest już tylko czekamy może uda się dostać go na PROW, jak nie to kupimy normalnie.

Błotniki nacisnąłem z brzegu to wygiął się jakbym brystol zginał :( Z obciążnikami tylnymi, klimą, 3 pary wyjść, szerokie opony po rabacie jak katalogowy o ile dobrze pamiętam. Tylko zapomniałem żeby wliczył TUZ i 4 pary wyjść + koguty ale to już przy zakupie

Opublikowano

Na nową modernizację chcesz go wziąć, czy już masz kasę z jakiegoś starego naboru? Ja myślę zakup zrobić w ramach MR 2014, no i wiadomo, że dołożyć muszę. Możesz zdradzić u jakiego dilera myślisz go kupić?

Gość STIG0013
Opublikowano

Chcemy na nową i czekamy. A co do dilera to mówili że mają rejonizację i nie można sobie wybierać

Opublikowano

,,A co do dilera to mówili że mają rejonizację i nie można sobie wybierać"
Naprawdę? Jeśli najbliższy diler Ursusa u mnie to Agroma Rzeszów(a to firma postkomunistyczna) i tam jest ciężko się wogóle coś dowiedzieć, a jak pytałem kiedyś o cenę 10014H to mnie zlekcewarzyli, że po co pytam jak i tak nie będę kupował.
Nie wiem z jakich rejonów Lubelszczyzny jesteś, ale ja muszę się wybrać do firmy Asprim Niedżwica Duża, podobno Ursusem też handlują. Kolega kupował tam NH i Steyra oraz kilka gratów uprawowych i jest bardzo zadowolony ze współpracy.

Gość STIG0013
Opublikowano

Nie wiem jak to u nich działa. Niby mam najbliżej do punktu X ale według nich powinienem kupić w Y

Gość STIG0013
Opublikowano

Może ktoś screena strzelił, ciekawe o co chodziło.

Zresztą na FB mają widzę fajne perełki :D np:

 

 

jezdem szzczynśliwym posiadaczem Ursusaa C - 3 6 0 i chodzi jak bajka,bardzo [polecam bo nieźle jedże

 

Opublikowano

Jak były fotki z Afryki, gdzie w centrum zainteresowania był tajny współpracownik służby bezpieczeństwa ps. "Bolek" czyli nasz leszek wałęsa, to mój komentarz "A co tam robi agent bolek?" był usunięty po 2 minutach :)

Opublikowano

byłem w niedziele w minikowie wsiadłem do 380 najpierw wcisnełem sprzęgło i sprawdzam jak biegi wchodzą 1,2,3,4 jest ok :D później wajcha od zakresów wiem może na wyłączonym ciągniku nie powinienem tego robić ale co tam :P chciałem zobaczyć jak wchodzą zakresy :P wydaje mi sie że troche za krótka ta wajcha od zakresów ale ona mi została w ręce :D:D jak mamy górę gdzie piszę l,h,o czyli zakresy to odkleiła sie góra albo pękła :D haha jakie to delikatne masakra jak bym wydał 120 tys zł na ciągnik i zaraz by mi pękłą góra od wajchy to bym sie wkó... za delikatne to ;/ wziełem to złożyłem szybko i poszedłem w ciul a nie użyłem siły czy cos normalnie chciałem zobaczyć jak zmienia sie to. Ładny ciągnik poza tym ale troche mnie to wystraszyło ;/ 

Opublikowano

siedziałem widziałem... ciągnik fajny (ogólnie). Minusy jakie zauważyłem to tylko takie, że ten ciągnik ma (muszę to napisać) gównie plastiki na błotnikach i reszta pewnie też. I z tego powodu mam do was prośbę. napiszmy wspólnie do producenta aby cos z tym zrobił. Sam pan Zarajczyk mówi że chętnie czyta nasze uwagi i recenzje dotyczące produktów marki ursus. Może dzięki nam coś poprawią.

Gość STIG0013
Opublikowano

Można im zwrócić uwagę na słabe błotniki. A jeśli chodzi o plastiki w środku to siedząc w nowym 11054 jakoś nie rzuciło mi się nic w oczy poza błotnikami które chyba przełamałbym palcem

Opublikowano

no to dobrze że w sobote wajcha juz była uszkodzona :P bo myślałem że to ja popsułem :P nie no ogólnie ciągnik fajny tylko plastiki troche liche :) Klima szerokie gumy przednie obciążniki i ciągnik miodzio :)

Opublikowano

Może jakość tych plastików nie jest takim dużym problemem, raczej to ich mocowanie jest gorsze. Powinny one być dobrze podparte metalowym stelażem, a są chyba tylko przymocowane po bokach i koniec. Dlatego wszystko to się rusza i wgina.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v