Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na co Wy liczycie ursus to ruina (chodzi mi o markę ale teraz w tym czasie) . Sprzedarz latami spadała a zarząd co ? Nic no i skutki niekt nie będzie tego kupował i nikt nie wywali kasy by latami czekać aż rolnicy nabiorą zaufania do tej marki.

 

A to wszystko przez komunę (był zbyt w PGRach to i byle co pchali ,jedynie na zachód się starali), a inne marki np star (sprzedany manowi), jelcz (pomyśleli i autobusy dalej robią), a ursus co stał czyli się ostro cofał .

Opublikowano

W ramach walki ze świątecznym obżarstwem, wybrałem się dzisiaj na wycieczkę do fabryki, na placu było wyjątkowo dużo ciągników i z tego 3x 1634, jedna 1224 a reszta to kilkadziesiąt małych i średnich ciągników typu 4514, 5314(w starej masce z okrągłymi światłami),3502 ,5024, 3512, był chyba też jeden 7524.

Opublikowano

sebe jakby niekomuna to by tych firm niebylo! A czemu usrusa niemodnernizowany pewnie mieli w tym jakis powod moze glownym zalozeniem byly tanie ciagniki a modernizacja powodowalaby wzrost cen

Opublikowano

xsc właśnie przez komune padło wszystko ,robili byle co bo był zbyt (PGR kupował więc nie zważali co robią aby klepać ,a i tam też kierowcy nie narzekali ) przyszła konkurencja i co wszystko padło.

 

Zresztą za komuny jakiś mądry towarzysz wzioł kredyt oczywiście polepszyło się na jakiś czas ,ale kredyt został przejedzony a spłacać musimy do teraz. Jedynie to wtedy bardziej dbali o ludzi

Opublikowano

@sebe1033

1. W polsce był socjalizm

2.Połowę tego długu umorzono a i tak teraz mamy kilka razy większe zadłużenie.

3.Zobacz ile w tamtych czasach wybudowano.

Opublikowano
Hej igorass. Mialeś chyba wujka w Ursusie. Czy coś wie na temat dalszych losów fabryki?

Owszem miałem wujka, ale jego zwolnili dobrych parę lat temu więc nie orientuje się w bierzącej sytuacji firmy. Może to kwestia świątecznej przerwy ale jak przypomnę sobie zeszły rok jak tam byłem zimą to ciągników było malutko, a te co stały były zamówione. Teraz nie ma tam prawie miejsca na placu.

Opublikowano

Poszukujemy do pracy w naszym dziale Technicznym i Logistyki absolwentów szkół wyższych o profilu technicznym (Politechnika, SGGW) biegle posługujących się językiem angielskim. Zatrudnimy ludzi młodych, zdolnych, komunikatywnych.

 

 

 

 

 

 

Czyzby probowali klepac nowa konstrukcje ??? ;)

Opublikowano

Ja pierwszy rok chodzę do technikum na dział Logistyka więc po maturze może bym się zatrudnił w ursusie ;)

Chociaż nie wiem czy 4 lata jeszcze wytrzymają :P

Opublikowano

Raport bieżący 2/2009

 

Zarząd Emitenta (spółki POL-MOT Warfama S.A. w Dobrym Mieście) informuje, że w dniu 7 stycznia 2009r. Emitent wspólnie ze spółką dominującą POL-MOT Holding S.A. w Warszawie zawarł ze spółkami Bumar Sp. z o. o. w Warszawie, Ursus Sp. z O.o. w Warszawie oraz Ursus Komponenty Sp. z O.o. w Warszawie "Porozumienie o wyłączności przeprowadzenia badania (due dilligence) i prowadzenia prac przygotowawczych do zawarcia umowy kupna-sprzedaży składników majątku Ursus Sp. z O.o. w Warszawie oraz Ursus Komponenty Sp. z O.o. w Warszawie.

 

Powyższe Porozumienie nie stanowi umowy znaczącej w rozumieniu § 2 ust. 1 pkt 51 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 października 2005r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych, jednakże zdaniem Zarządu Emitenta jego zawarcie może mieć istotne znaczenie dla przyszłych przychodów POL-MOT Warfama S.A. w Dobrym Mieście.

 

http://www.warfama.com.pl/pl/centrum_praso...osci/art18.html

 

Miejmy tylko nadzieję że Pol-Mot zakończy współpracę z tandeciarzami z dalekiego wschodu

Opublikowano

W związku z dzisiejszymi doniesieniami o drastycznych cięciach wydatków w Ministerstwie Obrony Narodowej pojawiły się opinie o wysokim ryzyku jeżeli nie bankructwa to jednak dużych kłopotów w krajowych firmach branży zbrojeniowej, których głównym klientem jakby nie było jest MON. Wśród tych firm znajduje się również Bumar, czyli jakby nie było właścicel Ursusa. Jak waszym zdaniem obecny światowy kryzys gospodarczy może odbić się na kondycji tej firmy? Wszyscy doskonale wiemy, że już teraz syruacja w Ursusie jest nieciekawa i może okazać się, że ta sytuacja będzie przysłowiowym gwoździem do trumny Ursusa.

Opublikowano

Lepiej nie kracz Ale myślę że Pol-Mot najpierw dobrze obeznał się w sytuacji i nie decydowałby sie na zakup części Ursusa gdyby on miał lada chwila splajtowac. Zresztą widac że ta firma mśli przyszłościowo i żywego trupa by nie kupywali

Opublikowano

Bumar do 13.03.2009 ma czas na rozpatrzenie popozycji Warfamy, wycena została przeprowadzona wcześniej, mam nadzieje iż URSUS przetrwa tą zawieruchę i wreszczie będzie posiadał właściciela który właściwie będzie nim zarządzał.

Opublikowano

A wiecie cos o modelu 1414S ??

Wygląd ma atrakcyjny, ale czemu go nie produkują?

Może to nie złe miejsce na takie zapytanie ale czytając o popadajacym w ruine ursusie nasunelo mi sie pytanie, czemu robia jakies beznadzieje ciagniki o wygladzie ktory mogli zastosowac ponad 10 lat temu, a nie robia takich nowszych o ladniejszych i bardziej funkcjonalnych rozwiazaniach??

Moze powinni zaczac od wyprodukowaniu czegos zupelnie innego-nowego o innych kształtach takich jak w np 1414S...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v