Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie. Po pierwsze to skrzynia 32x32 nie jest produkcji Ursusa tylko niemiecka ZF! Modele C-360, 80 są na podzespołach cararro a seria C-390... na podwoziu hemy nie myląc z tym samym co było w ursusach h! Po drugie podzespoły te sa stosowane min. w ciągnikach class jak i innych zachodnich producentach. Tyle, że są ladniej upakowane i więcej kosztują. Wykonanie w środku w kabinie i wykończenie jest takie jak zetora 10 lat temu niestety... To fakt i przykro to stwierdzić. Niemniej jednak ciągniki wyglądają dużo lepiej jak z lat ubiegłych, jednakże do zetora proximy jeszcze brakuje. Byłem na targach i widziałem oraz rozmawiałem z przedstawicielami. Tyle faktów :-)

Opublikowano

Skąd ten pomysł, że to ZF? C-392 i C-102 są na tych samych podzespołach, co 9014 H i 10014 H. Kabina jest nowa i faktycznie muszą jeszcze popracować nad wykończeniem.

Opublikowano

Panowie. Po pierwsze to skrzynia 32x32 nie jest produkcji Ursusa tylko niemiecka ZF! Modele C-360, 80 są na podzespołach cararro a seria C-390... na podwoziu hemy nie myląc z tym samym co było w ursusach h! Po drugie podzespoły te sa stosowane min. w ciągnikach class jak i innych zachodnich producentach. Tyle, że są ladniej upakowane i więcej kosztują. Wykonanie w środku w kabinie i wykończenie jest takie jak zetora 10 lat temu niestety... To fakt i przykro to stwierdzić. Niemniej jednak ciągniki wyglądają dużo lepiej jak z lat ubiegłych, jednakże do zetora proximy jeszcze brakuje. Byłem na targach i widziałem oraz rozmawiałem z przedstawicielami. Tyle faktów :-)

VIGUS POWER 160 to w 100% skrzynia zaprojektowana i zbudowana przez URSUSA!

Opublikowano

nie wiem czy ludzie z Ursusa czytają to forum mam kilka pomysłów:

1 sprzedaż fabryczna. Inne firmy które sprowadzają traktory tak nie mogą bo tłumaczenia daleka odległość. Co z serwisem?

Klient ma opcje albo kupuje u dealera drożej i ma serwis na miejscu. Lub w fabryce taniej i na przeglądy dojeżdżają a poważniejszy naprawy klient  musi dowieźć we własnym zakresie, Odbiór ciągnika i transport do domu we własnym zakresie.

2 leasing fabryczny klient płaci raty netto bo ciągnik zarejestrowany jest na firmę ursusa i nie ma problemu z VAT.

3 większy udział w rynku obniża koszty i łatwiej o dobry marketing i stanowisko lidera sprzedaży.

Jeśli opłaci się do krajów afrykańskich wysyłać ciągniki o 20% taniej niż na polski rynek. Przecież dochodzi transport, logistyka, tłumaczenia, szkolenia. To myślę że i to co napisałem powinno być dobre dla Ursusa.

Opublikowano

Od C-350 do C-382 i 11054 mają napędy Carraro. C-392 i C-3102 zaprezentowane na targach miały napędy Hema. Nie wiadomo jednak jak to będzie w ostateczności.

Ciągniki na Afrykę są tańsze od tych na EU z racji tańszych silników i napędów.

Opublikowano

Pan Zarajczyk w rozmowie z JKM wspominał o cenach modelu 18014A w Polsce jeżeli by go miał sprzedać z silnikiem tym co ma czyli tak zwanym "brudnym" to rolnik by zapłacił za niego 120 tys a jeżeli, by w stawili silnik spełniający normy cena rośnie do 250 tysięcy.

Opublikowano

Panowie. Po pierwsze to skrzynia 32x32 nie jest produkcji Ursusa tylko niemiecka ZF! Modele C-360, 80 są na podzespołach cararro a seria C-390... na podwoziu hemy nie myląc z tym samym co było w ursusach h! Po drugie podzespoły te sa stosowane min. w ciągnikach class jak i innych zachodnich producentach. Tyle, że są ladniej upakowane i więcej kosztują. Wykonanie w środku w kabinie i wykończenie jest takie jak zetora 10 lat temu niestety... To fakt i przykro to stwierdzić. Niemniej jednak ciągniki wyglądają dużo lepiej jak z lat ubiegłych, jednakże do zetora proximy jeszcze brakuje. Byłem na targach i widziałem oraz rozmawiałem z przedstawicielami. Tyle faktów :-)

Zf w 15014 miał mieć skrzynię 40x40, skąd masz informacje, że ta nowa skrzynia 32x32 to produkt ZF ?

Opublikowano

Najlepsze rozwiązanie z tymi silnikami. Już były teksty, że tylko 3 cylindry, albo że jakiś silnik nie wiadomo skąd. A teraz kto chce tani ciągnik, to kupi z silnikiem Sonalika, a jak kogoś stać to wybierze Perkinsa 4 cyl.

Opublikowano

Proponuje wypowiadac się na temat nowości zaprezentowanych na targach osobom którym uczestniczyli w nich i tam byli oraz mają rozeznanie w tym temacie. A nie powtarzanie uslyszanych informacji nie wiadomo skąd. To że na broszurce pisze Ursus to nie znaczy że to jest Jego skrzynia. Jesteście bardzo naiwni wierząc w każdą historię. Pisałem dobra chwile na stoisku ursusa i się osluchalem takich bajek z ust przedstawicieli że głowa mała np. że wszystkie podzespoły są produkowane w Pl, że to 100% polski produkt. No dajcie żyć ;-) jeden gość był w miarę ogarnięty i powiedział jak sprawa wygląda, że ta skrzynia jest od ZF itp. Także jak ktoś ma gadać głupoty w tym temacie niech lepiej zajmie czymś innym ;-) Pozdro!

Opublikowano

Fakt, że często Ci goście mało co wiedzą i w ogóle się nie znają, ale skąd wiesz, że ten co mówił, że to ZF wiedział więcej od innych. Obecnie ZF nie ma w ofercie skrzyni biegów odpowiadającej wyglądowi tej Vigus Power.

Opublikowano

no właśnie wystarczy porównać wygląd i gotowe, to że ktoś gadał to nie znaczy że gada prawdę a łykasz to jak pelikan, co do spraw biznesowych absolutnie nikomu się nie ufa, mogą sobie gadać, że nawet mają ją z tytanu i co z tego

Opublikowano

Chciałabym się mylić i wierzyć, że jest to skrzynia Ursusa ale wszystko wskazuje na to, że jest to produkt za zachodniej granicy. Mało który przedstawiciel mógł wykazać się rzetelną wiedzą o prezentowanym sprzęcie. To jest żałosne, takie kity jakie opowiadali to mogą wciskać starszym ludziom co nie mają dostępu do internetu. Jeżeli by się okazało, że jest to jednak skrzynia Ursusa byłaby to duża nadzieja na odbudowanie polskiego przemysłu :-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v