Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Niby tak ale gabaryty i masę Ursus 4155 Zetor 4476-5761 frotka ma jak dla mnie lepsze. Podnośnik, skrzynia, większy moment obrotowy, pompa 62l w Ursusie 85 Zetor wyposażenie dodatkowe (brał bym full opcję), kabina LUX zetora

Opublikowano

Wyposażenie zależy od kieszeni i zapotrzebowania kupującego. Ursus 11054 jest na poziomie Proximy. Forterra jest większym ciągnikiem. Duża masa do orki jest wskazana, ale nie do koszenia trawy. Ursus tak źle nie wygląda jak wiele osób myśli. Nie jest idealnie, ale idą w dobrym kierunku.

Mam nadzieję, że wprowadzą jakiegoś 95 KM Ursusa. Przydałby się :rolleyes:

  • Like 1
Opublikowano

zgadzam sie robia takie silniki tylko czy w testach tych ciagnikach ktos wspominal o niepewnej zywotnosci jednostki? a podczas testow zetora tak i dla potwierdzenia faktow jak znajde ta gazete to moge podac jej tytul i nr... Ursus mial bardzo dlugi przestoj technologiczny i dopiero z wejsciem ciagnika 5044 zaczyna sie cos dac w nowym Ursusie bo reszta to z warszawy.. duzo kasy wlozyli teraz w marke, inwestuja, i cos dzialaja zeby robic ciagniki a zetor swoje SERIIE  tworzy juz od bardzo dawna.... a gdyby naszego polskiego konstruktora nie wywiezli do zetora a przyjeli jego plany konstrukcyjne to zetor by nam teraz do piet nie dorastal, taka prawda a ze nasi politycy tak rzadzili to trzeba sie teraz cieszyc ze ktos wgl inwestuje w ta marke :) teraz skreslacie Ursusa ale byc moze kiedys jeszcze nie raz zastapi u wasze ciagniki zagraniczne:)

Opublikowano

Jeden jedyny sprzedawca który to wstawił :) Nawet na ursus salon pisze że wkrótce w sprzedaży

Opublikowano (edytowane)

z tym ze jest do dealer ktory ma najwyzsze ceny ursusa na internecie i ciekawostka bo klimatyzacja ma byc w standardzie a u niego jest w opcji ;/ sprwadzalem stoisko Ursusa na targach w lublinie i rozczarowalem sie bo jest male a przeciez sami osobiscie beda sie reprezentowac;/ i mysle ze pewnie sie spoznili na lepsze miejsca:(

Edytowane przez 1994kuba1994
Opublikowano

Oni na każdej wystawie coś odwalają. W sitnie dali tego 6 cyl ze starą maską, rozwalonym siedzeniem, latającym na boki kawałkiem plastiku i najlepsze z różowymi zegarami.

Opublikowano

Witam Panowie, bardzo fajnie, że cały czas tak się troszczycie o URSUSa, ale obawiam się, że w Lublinie nie dzieje się najlepiej. Ktoś gdzieś napisał, że URSUS to ciągle firma z dużym potencjałem, ale nie z Panami Z. u sterów. I coś w tym jest. Dodrukowywują sobie potajemnie akcji i popełniają kolejne błędy. Grand Tiger - totalna klapa, URSUS 11024 to stały bywalec warsztatów i strzał w stopę już na samym początku nowej drogi (tak wiem, musieli się pozbyć zapasów komponentów pozostałych po Warszawie, ale pozbyli się zapewne również kolejnych tak ważnych przecież klientów na przyszłość, również za granicą), idąc dalej krótka historia montowni w Bośni, kontrakt do spółki z ukraińskim Bogdanem na elektryczne autobusy do Lublina - Pan Karol już nawet nie chce słyszeć o dalszej współpracy z sąsiadami ze wschodu ( http://www.kurierlubelski.pl/artykul/1070258,trolejbusy-wyprodukowane-przez-ursusa-w-czwartek-wyjechaly-na-ulice-lublina,id,t.html?cookie=1 ) i na koniec jakieś kombinacje z samochodami dla wojska. Gry komputerowe i napoje energetyczne nie są w stanie "ciągnąć" firmy. W zaistniałej sytuacji informacje o nowych seriach C i U to tylko głos wołającego na puszczy w rozpaczliwym poszukiwaniu chętnego na kupno całej firmy inwestora. Zresztą wydaje się, że od początku taki był plan na biznes Panów Z. Przypudrować a potem sprzedać za dobrą kasę. W międzyczasie jednak, m.in. przez te wszystkie wymienione wyżej "kwiatki", słabą jakość produktów (a więc słabą sprzedaż) i niedoszacowanie, a co za tym idzie permanentny brak środków pieniężnych na projektowanie nowych wyrobów (może dlatego nie możemy się doczekać 15014?), droga zrobiła się wyboista. Nie pomagają też zmieniające się normy spalin i zastój w PROW. Faktem niezaprzeczalnym jest to, że w żadnej poważnej branży z jeszcze bardziej poważną konkurencją nie da się niczego zrobić "jadąc" na PÓŁŚRODKACH! Widać Panowie Z. chcieli "przekręcić system", albo się po prostu przejechali. Tym bardziej więc sprzedać URSUSa dopóki ktoś jeszcze chce i można coś jeszcze "wyciągnąć"!
Chciałbym się mylić w swojej ocenie bo URSUS zasługuje na SZACUNEK, ale nadzieje coraz mniejsze i chyba nie tylko moje:
http://www.money.pl/gielda/spolka-dnia/artykul/drogi-dolar-ebola-i-wojna-na-ukrainie-czyli,3,0,1630979.html

Dobry, zamożny inwestor to chyba jedyna szansa dla marki, chciałoby się rzec tylko nie turecki ani chiński,ale za pewnie tak się skończy (pisałem już kiedyś o tym i bodajże przed dwoma dniami ktoś o tym wspomniał na tym forum) :(

Opublikowano

koniec montowni ale nie koniec bycia na rynku bo ciagniki nadal mają być tam sprzedawane całe szczescie:) nie wydaje mi się aby chcieli sprzedac Ursusa bo duzo w niego zainwestrowali, zadluzyli sie na wprowadzenie ciagnika 15014 do produkcji i wystarczy spojrzec na przetargi na stronie Ursusa a nie dawno widzialem ze hale w ktorej montuja ciagniki jest bardzo remontowana(widzialem zewnatrz), wprowadzaja nowe modele bo wiedza ze 5 ciagnikami nic nie zwojuja , aktywnie zaczeli sie pokazywac na roznych wystawach krajowych jak i ZAGRANICZNYCH , a zeby wprowadzic jakas seriie wlasnej produkcji i pomyslu od zera to trzeba miec sporo kasy a skad maja ja wziac jak marke kupili podupadla i dopiero ja reaktywuja? wiem ze jest duzo ludzi narzekajacych na ciagniki Ursus ale to sie konczy na modelu 11024, zle zrobili ze sie znim pospieszyli i mysle ze ta wpadka nauczyla ich dlatego dluzej im schodzi z wejsciem nowymi modelami bo je dopracowuja aby nie bylo kolejnej wpadki bo moglaby byc ich ostatnia wpadka....;/ trzeba byc cierpliwym i koniecznie poczekac na obiecane polskie ciagniki :)

Opublikowano

@1994kuba1994 do twojej wypowiedzi pasuje jak ulał przykład z 11054 i tym filtrem od spodu, przy którym to było oburzenie na AF i co no i Ursus zmienił to, czyli coś pracują jednak na ulepszaniem ;)

Opublikowano

wlasnie dlatego ciezko nam sie doczekac nowych modeli bo zapewne testuja je az do skutku, zreszta pod jakims zdjeciem na fb ursus sam sie wypowiedzial ze testuja go dlugo(15014)aby wyeliminowac jakie kolwiek niedporacowania czy cos w tym stylu:) ostatnio mila nie spodzianka bo ujawnili modele ktore zostaly juz PRZETESTOWANE W POLU wiec skoro sie chwala tym to zapewne nie dlugo wejda do produkcji jesli juz uzyskaly homologacje:) mogliby sie pochwalic na jakim etapie sa z polska transmisja:)

Opublikowano

Do przykładu Zetor testuje swojego 6 garowca już od chyba 5 lat więc Ursus i tak ma szybkie tempo :P

Opublikowano

Oni na każdej wystawie coś odwalają. W sitnie dali tego 6 cyl ze starą maską, rozwalonym siedzeniem, latającym na boki kawałkiem plastiku i najlepsze z różowymi zegarami.

G widiales i piszesz nie sr** tu bo to nie prawda nie masz nic a sie odzywasz

Opublikowano (edytowane)

Najpierw syniu naucz się pisać, bo nawet ciężko tą wypocinę zrozumieć, co ważniejsza wystawa to albo ich nie ma albo okrojone stanowiska. W Sitnie byłem (nie jest to w końcu jakaś mega wystawa) i w większości Ursusów siedziałem dość długo, więc to ty G widziałeś a kozaczysz!! Na tym 6 cyl widać było że zaliczył kilka wystaw, na każdym kroku był podrapany, z innymi modelami nie było problemów. Jedynie maski nie jestem pewien na 100% czy i w tym roku był ten stary typ. Przez dłuższy czas stojąc przy ich stoisku był problem żeby usłyszeć jakiś pozytyw od ludzi wysiadających z niego. Zazwyczaj było słychać o ku** ale szajs, mój stary traktor ma lepszą kabinę niż ten itp. Mechanicznie jak na Ursusa nie było źle

A odzywać się będę ile będę chciał, kiedy będę chciał i jak będę chciał bo od tego jest forum, a tobie wielkie CH do tego !

A co do maski to tak pomyliłem się to w 2013 był stary typ:

 


Zdjęcie z tamtego roku,w tym roku postawili 15014,ale to w sumie to samo,tyle że trochę maskę ma inną,nawet otworzony był przy wsiadaniu plastiki już trzeszczą ,a o dopasowaniu ich do kabiny nawet lepiej nie mówić..
Edytowane przez STIG0013
Opublikowano (edytowane)

w tym miejscu gdzie strzałka wskazuje (tym kąciku po obu stronach mogłyby być małe światła i maska by była już wgl gites tak mi się wydaje;p 

a może po tylu negatywnych opiniach na kabine w 15014 przystosowują mu kabinę 4 słupkowa i dlatego się go doczekać nie można :)

post-123938-0-95957800-1413384022.jpg

Edytowane przez 1994kuba1994
Opublikowano (edytowane)

obciążniki kół tylnych i z przodu i już lepiej traktor wygląda :)

Światła w masce chyba tak źle nie wyglądają przynajmniej na tym foto. Tak powinni je rozmieścić i takie założyć żeby w nocy nie było problemu, no i dać dobre oświetlenie kabiny bo też można nerwicy dostać jak nie widzisz gdzie co jest :)

Postanowili zmienić nazewnictwo ale na ich stronie wszystko jest po staremu

Edytowane przez STIG0013
Opublikowano (edytowane)

nie nie, maska wygląda dobrze ale wydaje mi się, że takie małe światła w tamtych miejscach by podkreśliły jego charakter a światła na dach albo kierunkowskazy chociaz w opcji by dali bo tych opcji w ursusie to malo jest;/

 

 

http://www.oglasi.si/oglas_kmetijstvo/traktorji/utb_-_ursus/ursus-11054-traktor/637413

http://www.landwirt.com/pl/uzywane,1220138,Ursus-11054.html

http://www.landwirt.com/pl/uzywane,1258886,Ursus-11054-traktor.html

 ceny zagraniczne netto wiec nasze ceny nie sa wcale wysokie za te ciagniki jak niektorzy twierdza chyba ze tam sie droza ale watpie:) 

 

nazewnictwo ale pod nazewnictwem kryja sie chyba nowe modele:)

Edytowane przez 1994kuba1994
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Skąd macie ceny skoro nigdzie nic nie słychać i raczej nie ma go dalej w produkcji ?

 

U mnie byli przedstawiciele ursusa (diler) i 15014 wycenił na około 280,000 brutto(to zalezy od wyposażenia)

Ursusa 15014 wycenili na 190,000 brutto wliczając w to wszystko co się da razem z przednim tuzem i womem (ale to było w kwietniu/maju)

 

Opublikowano

Od chyba kilku tygodni wszedł teer 4,czy te ciągniki w tej mocy na to się łapią, czy aby nie będzie problemu z rejestracją,bo legalizacja przy silnikach jak byk euro 3.Deler mógł za wczasu na siebie zarejestrować kilka i teraz sprzedać jako używka nówka,a co dalej...,a będą nowe nabory.Ponoć gdzieś fabryka może wysłać pismo i czasowo może dostać zezwolenie i ... .

Opublikowano

U mnie byli przedstawiciele ursusa (diler) i 15014 wycenił na około 280,000 brutto(to zalezy od wyposażenia)

Ursusa 15014 wycenili na 190,000 brutto wliczając w to wszystko co się da razem z przednim tuzem i womem (ale to było w kwietniu/maju)

Czyli jednak jest, aż dziwne bo internet na ten temat milczy 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v