Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak to już u nas jest jak jeździ to dobrze, jak przestanie to będziemy naprawiać. Sąsiad na pytanie mojego ojca czy wymienia olej w ciągniku (c 360) odpowiedział " nie on sobie sam wymienia, ja mu tylko dolewam. 

 

Później ktoś nieświadomy zmieni olej i zarżnie ciągnik, bo nagary zatkają pompę olejową i filtr po kilku mth pracy. W czasie remontu mechanik będzie musiał przecinakiem odbijać pozostały w środku nagar. :)

Kolega wyżej ma rację. Popieram.

 

Wciśnij więc zieloną strzałkę. :)

Opublikowano

Kolego bergman31 masz może lepszej jakości skan tekstu o tych nowych URSUSach? Z góry dzięki :) Ciekawa sprawa, na zakończonym AGRO SHOW firmy nie było, do targów kieleckich jeszcze pół roku... Czyżby stosowana nagminnie ostatnimi czasy w branży moto metoda "przecieku kontrolowanego"? Ale w "Tygodniki Tucholskim"?

Opublikowano

Pewnie w Turcji odlewają ;) Bo mieli z nimi podpisaną "umowę współpracy" kiedyś i te skrzynie do 11024, jak się zapasy od 8024 skończyły, to chyba też były w Turcji odlewane ;)

Opublikowano (edytowane)

Notabene zmiany biegów bez sprzęgła, może się coś stać ze skrzynią przy takim użytkowaniu ? ja dzisiaj próbowałem w zetorze i powiem wam że nawet ładnie wchodziły przy odpowiednich obrotach.

Edytowane przez bartek1992
Opublikowano

Nie ma być dobrze tobie jako rolnikowi tylko im. Tak oni działają

Opublikowano (edytowane)

Model na skanie powyżej jako pierwszy z lubelskiego URSUSa wygląda w końcu spójnie, fajny od początku do końca, nie ma się czego wstydzić, projekt dachu ukłonem w stronę klientów chcących zamontować ładowacz, pełne felgi to coś na co liczyłem. Pozostaje tylko pytanie czy to sen, czy jawa? :) A jeśli chodzi o normy spalin to niestety decydując się na wejście do UE musieliśmy to brać pod uwagę... Osobiście też mi się to nie podoba, dotyczy to jednak wszystkich pojazdów spalinowych pracujących w różnych gałęziach przemysłu jak i użytkowanych na co dzień.

Edytowane przez arturtl

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v