Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i się zawiodłem :C Nie było ursusa na Agrotech Minikowo dzisiaj, a wszystko obskoczyłem... Stał tylko ciapek i na nim leżały prospekty ursusa... Żeby było śmieszniej to w tym prospekcie jest 11034 jak i 11054, no i legendarny 15014, którego nie ma w produkcji i znając życie nie będzie... A dlaczego w prospekcie jest również 11034 z którego bodajże zrezygnowali?? Tego sam nie wiem...

Gość STIG0013
Opublikowano

Dzisiaj w sitnie oglądałem tego 11054 i 15034 ogólna ocena 3- na 5. W obu modelach największy minus za kabinę

Gość STIG0013
Opublikowano

tak i jeszcze to meega piszczenie i trzeszczenie wszystkiego. W 110-tce łokieć pasażera wychodzi akurat na dźwignie rewersu

Opublikowano (edytowane)

Ale trzeba dać im duży "+" za pomysł 4-o słupkowej kabiny. Wykonanie nie powala, ale może w przyszłości się poprawi.

Edytowane przez XMK13
Opublikowano

ja też byłem dziś w minikowie jedna z najwiekszych wystaw w polsce a nie było ani jednego ursusa z tych nowych masakra Farmera też nie było jedynie jeden crystal orion no farmtrack ładnie sie wystawił tylko mimo wszystko te polskie to takie toporne w stosunku do zachodnich niestety;/

 

a o pronarzę to można zapomnieć tak samo ;/

Opublikowano (edytowane)

Pronar jeszcze niedawno produkował najmocniejsze modele P6 i P9 dla ruskiej fabryki z Petersburga, większości znanej jako Kiroviec i pod tą nazwą były sprzedawane. Putin podpisał jednak kontakt z SDF i współpraca się chyba skończyła. W Polsce sprzedają śladowe ilości ciągników więc finalnie dadzą sobie chyba spokój a skoncentrują się na pozostałej produkcji, w szczególności na przyczepach, osiach, układach hydraulicznych, produkcji burt i felg oraz maszynach komunalnych.

Farmer to była chyba tylko taka kometa, chociaż podobno Metal-Fach wyraża zainteresowanie, są to firmy z Sokółki więc może jakieś bliższe konotacje wchodzą w grę.

Crystal natomiast to manufakturka bardziej nastawiona na produkcję części niż traktorów, chociaż pamiętam ich ciągniki na jednej z pierwszych wystaw POLAGRA - AGRO EXPO, bodajże w 1990 roku :)

I na koniec Farmtrac, po raz kolejny napiszę, że nie jest to polska firma (vide Opel Gliwice):

http://www.escortsgroup.com/

Polscy rolnicy zadecydowali o losie tych firm.

Edytowane przez arturtl
Opublikowano (edytowane)

Fakt, że w Minikowie to nie producenci, a dealerzy wystawiali sprzęty, więc może dlatego zabrakło niedźwiadka, ale fakt- Crystal brał nawet udział w pokazach, a Farmtracki miały chyba ze trzy stanowiska, więcej ich było niż zetorów :D

Edit: @arturtl Fakt, że farmtrac, to kapitał indyjski, ale są chociaż produkowane w Polsce... A lepiej wybrać w segmencie 80 KM ciapatego Polaka niż Pepika ;)

Edytowane przez Mattti
Opublikowano (edytowane)

Mattti tak sumarycznie to masz rację i zgodzę się z Tobą :) Jak się nie ma co się lubi to... Formalnie jednak porządek musi być :)

Edytowane przez arturtl
Opublikowano

model 11034 od modelu 11054 roznia sie tylko silnikami a dokladnie norma spalin, ursus 11054 ma norme euro 3a a silnik w ciagniku 11034 ma norme 3b i pewnie (chyba pod koniec roku juz ta norma 3a w tej klasie mocy nie wchdzi w gre) i pewnie gdy bedzie obowiazkowa norma 3b to bedzie ten model wychodzic pod tym wlasnie symbolem, taki moj domysl:) i co zamowil jakis kolega Ursusa w sitnie?;p to juz w sitnie byl pod symbolem 15034?

Gość STIG0013
Opublikowano

Ogólnie mają jeszcze dużo rzeczy do poprawy w nich, w 15014 ma na błotniku trochę miejsca z przodu a ehr cofnięty prawie pod szybę przez co nie ma mowy o wygodnym sterowaniu, tak jak się przyjrzałem to cały czas uderzałbym łokciem o kawałek plastiku z tyłu, ten 150 to chyba cały czas po wystawach jeździ bo cały obdrapany, siedzenie miało podłokietnik lewy rozwalony, i ten róż przy zegarach :( A i pedał gazu jest zrobiony tak że przy wciśnięciu do końca bardzo wyciąga się stopa trochę to niewygodne, plastiki latają na boki i trzeszczą

110-tka tak jak mówiłem pasażer ma tuż przy łokciu dźwignię rewersu, trochę za mała kierownica, nie dużo ale odrobinę większa jakby była, reszta ujdzie w tłoku

Opublikowano (edytowane)

Pronar jeszcze niedawno produkował najmocniejsze modele P6 i P9 dla ruskiej fabryki z Petersburga, większości znanej jako Kiroviec i pod tą nazwą były sprzedawane. Putin podpisał jednak kontakt z SDF i współpraca się chyba skończyła. W Polsce sprzedają śladowe ilości ciągników więc finalnie dadzą sobie chyba spokój a skoncentrują się na pozostałej produkcji, w szczególności na przyczepach, osiach, układach hydraulicznych, produkcji burt i felg oraz maszynach komunalnych.

Farmer to była chyba tylko taka kometa, chociaż podobno Metal-Fach wyraża zainteresowanie, są to firmy z Sokółki więc może jakieś bliższe konotacje wchodzą w grę.

Crystal natomiast to manufakturka bardziej nastawiona na produkcję części niż traktorów, chociaż pamiętam ich ciągniki na jednej z pierwszych wystaw POLAGRA - AGRO EXPO, bodajże w 1990 roku :)

I na koniec Farmtrac, po raz kolejny napiszę, że nie jest to polska firma (vide Opel Gliwice):

http://www.escortsgroup.com/

Polscy rolnicy zadecydowali o losie tych firm.

 

 

Pronar o ile mi wiadomo przestaje sprzedawac ciagniki u nas w kraju bo jego silniki nie spelniaja norm spalin. Bynajmniej tak mi dealer powiedzial.

 

I jeszcze pytanie:

Mozecie podac ciagniki ok 100km które posiadają silniki Perkinsa(oryginalne, nie chinskie badziewia). Posiadam c360-3p oraz claasa z silnikami Perkinsa i jestem bardzo zadowolony. Silniki praktycznie bezobslugowe i co najwazniejsze mało palące.

Edytowane przez marjanmeme
Opublikowano

Nie porównuj silników produkowanych 40 lat temu z dzisiejszymi bo to inna bajka, mimo że to ten sam bohater... Aha i ja widzę że nie dociera do niektórych...Perkins jest własnością Catepilara.Catepilar jest własnością Claasa, nic nie ma wspólnego z chinami i podróbami z chin! A silniki perkinsa 3.6 litrowe dostarcza do fabryki w Anglii Iveco które jest własnością Fiata. A i komentarze typu "A ja słyszałem od znajomego,szwagra mojej tam niedoszłej,że tam siedzi chiński perkins ;)" Nie dość że głupoty to jeszcze uśmieszek na końcu...Tak jak to jest w galerii na forum.

  • Like 1
Opublikowano

o pierwsze w numerze seryjnym masz napisane gdzie jest produkowany. Przykładem jest tu Tym gdzie silniki są perkinsa ale wyprodukowane w prc. Nie jest to historia uslyszana od sąsiada tylko fakty.

 

Po drugie to prosilem o wymianę ciągników z silnikami perkinsa ok 100km. A te raczej nie mają 3.6l tylko kolo 4,5l. Znalazłem sam ze są to między innymi ursus/hattat, farmtrack i słabsze wersje crystali

 

 

Opublikowano

W 11054 siedzi napewno Perkins produkowany w U.K. (mam zdjęcie tabliczki z silnika z wystawy w Boguchwale), Perkins jest tez w Axosie, były w MF serii 5400, w farmtrac 675, 690, 7110, McCormick seria CL, CXL, C-Max, T-Max, X60, MC, X50, Tym T603, T903, T1003 no i oczywiście Ursus Seria H. Tak wiem chciałeś modele ok.100km ale wypisałem wszystkie te co chciałeś + inne co znalazłem od ok 60km.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v