Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

a zobaczcie pronar najwiecej przyczep sprzedaję nie siedze w rynku przyczep ale na logiczne myślenie coś musi to powodować albo jakość wysoka albo atrakcyjna cena z zachowaniem dobrej jakośći bo przecież jeśli pronar sprzedaje przeszło 2 razy wiecej przyczep niż drugi w rankingu matal-fach to coś musi być w tym.Poza tym pronar ma ładną fabryke i pracuje tam 2 tys ludzi i trzymam też za nich kciuki jak za każda polską firmę zwiazaną z rolnictwem :)

Chyba najlepsza cena a jakość co najwyżej mierna z tego co słyszę.

Opublikowano

Ale czy oni zaczną je produkować seryjnie kiedykolwiek? Od ponad 2 lat wprowadzają go do produkcji i nic <_<. Można go kupić? Czy tylko wziąć na testy?

http://ursus.com.pl/140-KM-pod-maska-nowego-ciagnika-POL-MOT-Warfama#prettyPhoto

I ten "harmonogram produkcji"?

http://ursus.com.pl/Aktualnosci/Premier-testuje-nowego-Ursusa

Jedynym plusem tej sytuacji jest widoczna modernizacja tego ciągnika: skrzynia biegów, silnik i inne szczegóły. No ale ile można czekać??? <_< Przecież taki ciągnik to mobilna reklama.

Opublikowano (edytowane)

Ciągnik ma już wiele zmian, pozostaje tylko czekać.

Edytowane przez Gość
Opublikowano

"Paweł Szczepaniak Wszystko ładnie ale kiedy on będzie w sprzedaży?? Od premiery tego modelu minęły 3 lata, wprowadzili kilka zmian ale w sprzedaży go nadal nie ma... Może tutaj dostanę odpowiedź

Lubię to! · Odpowiedz · 1 · 18 godz. temu

190117_211432998870542_8314965_t.jpg

URSUS To co Pan pisze to prawda. W odpowiedzi na Pańskie pytanie chciałbym podkreślić fakt, iż każda profesjonalna firma ceniąca sobie przede wszystkim jakość, a nie produktywność ma na celu dokonanie wszelkich starań i testów, zgodnych z normami danego rejonu oraz wymaganiami klienta. Te 3 lata, o których wspomniał Pan w komentarzu to tak naprawdę krótki okres badań maszyn...wbrew pozorom. Ciągnik 14014 przedstawiony na filmie posiada jednostkę o klasie "3A", jest już po homologacji aczkolwiek celem spółki Ursus jest zainstalowanie lepszego modelu silnika w klasie "EURO 3B", który jest wydajniejszy oraz wytwarza znacznie mniejszą emisję spalin i dwutlenku węgla, co wiąże się z mniejszym spalaniem i mniej szkodliwymi czynnikami dla środowiska naturalnego. Do końcowego etapu - produkcji masowej i sprzedaży w kraju pozostało jeszcze kilka testów i zainstalowanie nowej jednostki. Ciągnik będzie gotowy w drugim półroczu. Jest to większa jednostka niż nasze dotychczasowe ciągniki, więc wymaga też więcej pracy i testów. Jak każda szanująca się firma nie potrzebujemy niechcianych błędów, pomyłek. Zależy nam by ten ciągnik o mocy 140 KM jak i większej stanął na wysokości zadania i reprezentował najwyższą jakość. Jeśli chodzi o to, dlaczego wystawiamy ten ciągnik po targach, kręcimy filmy i wstawiamy zdjęcia, a i tak nie można go kupić...? Odpowiedź jest prosta... To również badania, rodzaj ankiety, w której tak na prawdę uczestniczycie Wy, fani Ursusa. Dzięki waszym opiniom, poglądom taki model zyskuje na wartości, ponieważ wiemy, np. co wam się podoba, a co nie... co moglibyśmy zmienić lub dodatkowo wprowadzić. Nawet nie wiedzie ile wkładu własnego dajecie od siebie zwykłym oglądaniem ciągnika na zdjęciach lub na targach, czy u dealera. Wiele pomysłów i propozycji z waszej strony jest wykorzystywanych do kolejnych projektów, a wszystko po to by znaleźć konsensus między spółką, a klientem. Jeśli macie więcej pytań proszę dzwonić na infolinię, lub kontaktować się bezpośrednio z działem handlu.

Pozdrawiam! I Dziękuję w imieniu firmy, za ważne pytania!"

 

Takie pytanie zadałem na facebooku pod filmikiem i taką dostałem odpowiedź, co wy na to??

Opublikowano

http://www.samar.pl/strefa-biznesu/byd-kontra-solaris-runda-druga?locale=pl_PL

 

...AEC grozi także, że wszelkie działania godzące w dobre imię firmy BYD mogą się skończyć sprawą w sądzie. - Możecie wyrażać swoje oburzenie - czyńcie to jednak z uwagą! Wszelkie insynuacje, szkalowanie, podawanie nieprawdziwych danych czy wreszcie oszczerstwa, spotkają się z naszym stanowczym odporem, co w efekcie może skończyć się nieprzyjemnym dla Was sporem sądowym. Nasi akcjonariusze, a należy do nich m.in. Warren Buffett, nałożyli na zarząd obowiązek twardego i rzetelnego stawania w szranki z tymi, którzy poprzez oszczerstwa deprecjonują rangę firmy - ostro stawia sprawę szef AEC. ...

 

a więc uważać co się pisze ,szczególnie jeżeli ktoś nie posiada maszyny danej marki

Opublikowano

@ROLpomorza to się też tyczy mojego komentarza?

Bardzo dobrze że solaris się postawił.Nie dość że polski przemysł jest taki jaki jest to jeszcze pozbawia się jego rozwoju! Ja jako pasażer solarisa nie narzekam na komfort jazdy.Ale słyszałem że w pierwszych egzemplarzach silnik był za nisko i nie było osłony na miskę, to jak się jechało 50km/h i był obładowany autobus ludźmi wracającymi z roboty to na większej dziurze było po misce olejowej.W nowych już tego nie ma.

Wątpię aby te chińskie "łałtobusy" wytrzymały przebiegi przeszło półtora miliona kilometrów! Tak jak Volvo,jelcz,autosan...

Opublikowano

Ciekawe jest jeszcze to stwierdzenie w tym artykule.

Postępowanie przetargowe w sprawie zakupu 10 autobusów elektrycznych zostało ogłoszone w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej i wyklucza preferowanie dostawców z danego kraju.
Opublikowano

Widać, że trochę za lekki. Silniczek fajnie gwiżdże ;). Trochę za głośno napęd słychać... :huh:

Więcej ciężko powiedzieć, bo jakość nie powala <_<.

Opublikowano (edytowane)

co do ursusa 11054 to nie wiemy jaka szerokością orze i na jakiej głębokości a gleba na zlą nie wygląda a i wiemy że pługi unii to lekkie w orce nie są;/ mysle ze dobry obciaznik na przedni tuz jakby mial i z tyłu na koła i szersze ogumienie to by juz ładniej z masa i uciagiem stał :) a tak wgl to i tak ma z przodu inne bciązniki niz dotad bylo widac ;o slabo widac ale chyba z ursusa H załozone:) a o do ursusa 5044 to bardzo dobre wyciszenie w kabinie i jak w ursusie 11054 tak samo cicho jest to plus za wyciszenie^^ choc nie rozumiem tak wysokiej ceny malego ursusa:(

Edytowane przez 1994kuba1994
Opublikowano (edytowane)

Jak najbardziej jestem za tym aby tak zrobili ale nie jeden pokaz tylko conajmniej kilka w roznych rejonach polski i przede wszytstkim z cala gama ciagnikow włacznie z 15014 mimo ze jest testowany jeszcze ale pokazanie jego mozliwosci napewno zwiekszyloby jego zainteresowanie i zaistnie w polskim rolnictwie:) daje rade ursus i mysle ze ten ciagnik dlugo bedzie trzymal sie na rynku trzymam kciuki za przyszle nowe dzieci ursusa: ^^ teraz juz widac ze obciazniki z ursusa H czyli nie polskie:( mogliby zrobic porzadne ciezkie klawisze z przodu polskie aby byl to ciagnik jak najbardziej mysli polskiej:) myslicie ze da rade z 3metrowym zestawem uprawno siewnym na hyropaku- agregat talerzowy? czy 2.5 m mu wystarczy? a tak sie zastanawiam czy moze jakby temu ursusowi zalozyc maske z duzego tylko proporcjonalna do ciagnika to nie wygladalby lepiej?

Edytowane przez 1994kuba1994

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v