Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Z tego co wiem to Ursus nie wypuszcza na polski i europejski rynek na szybkiego nowych modeli przed wcześniejszym dopracowaniu każdego szczegółu i muszą też wszystko wielokroć przetestować.Podobno mają zasadę niemiecką , każdy szczegół musi być dopracowany perfekcyjnie ,aby rynek nie mógł potem nic zarzucić ,wszystkie modele nowe są tak doprecyzowywane ,że nie powinny mieć żadnych usterek . I teraz pytanie :

czy Ursus miał szybko wprowadzić do sprzedaży nowe modele nie dopracowane, czy przed sprzedażą mieli wszystkie modele dopracować do maximum jakości ,nawet kosztem (krótkowzrocznym) szybkiego zysku ?

 

Z jednej strony część narzeka ,że po zapowiedziach nowych modeli długo Ursus wprowadza je do sprzedaży ,ale gdyby robił to szybko ,ale byłoby wiele usterek to dopiero by ludziska psioczyli.

 

Ursus podobno 40% sprzedaży ( i cały czas rośnie) ma na export więc mają co robić , a widać modele na Polskę i UE to stawiają na jakość - i tak trzymać !!!

Opublikowano

Jeżeli to co piszesz jest prawdą i dopracowywują każdy szczegół z osobna to chwała im za to ale ja osobiście nie wierzę że tak robią ponieważ (na przykładzie ursusa 14034, który nie wejdzie do produkcji) widziałem go na kilku wystawach i osobiście nie wiedziałem na nim znamion wielogodzinnych testów

Opublikowano

Temat o tym czy ursus z warszawy czy lublina to był już wałkowany tysiąc razy.Najważniejsze jest to co jest teraz...

 

Temat o tym czy ursus z warszawy czy lublina to był już wałkowany tysiąc razy.Najważniejsze jest to co jest teraz...

Opublikowano

Dostałem drugą wiadomość zwrotną od Handel Lublin Ursus na tego e-maila co już chwilę temu wysłałem do nich :

Witam, odpowiadając na Pana pytania:

11034 - planowany jest na jesień/zimę b.r.

5044 - są już w sprzedaży, w różnych opcjach (klima, pneumatyka, hydraulika przód, obciążniki)

10014T - plan na przełom roku

15014 - plan na przełom roku

5314 - ciągnik tylko eksportowy, nie można go zakupić ani zarejestrować w Polsce.

Pozdrawiam

Opublikowano

z tego co wiem to muzeum należy do Bumaru i to oni gdzieś to trzymają, nowy Ursus nie kupił eksponatów z muzeum ,a obejrzeć nie mozna tego ,sam chętnie z dzieciakami chcielismy w wawie obejrzeć - no ale ni ma !

Opublikowano

Dopracowywanie szczegółów to bajka marketingowa, widać to po np 5044 (brak mocowania narzędzi na przodzie, maska, przednie reflektory robocze, lusterka, tylne lampy, tylne odblaski, fotel ) czy przyczepach, nie dajcie się omamić.

Ja też jako zainteresowany 11034 napisałem do nich, z pytaniem o termin wprowadzenia do oferty i cenę, po 3 dniach dostałem odpowiedź że ciągnik wejdzie do produkcji już na przełomie stycznia i lutego :), niestety nie mogli mi odpowiedzieć na moje pytanie o cenę :( ale to jest jak najbardziej zrozumiałe.

Opublikowano

Nie chcę się czepiać ale model 5044 jest według zamierzeń ciągnikiem typowo sadowniczym i uważam że w takiej i tylko takiej roli powinien być pokazywany, natomiast oczywistym jest że nikt nie kupi i nie zastosuje takiej popierdółki do zgrabiania czy jakiejkolwiek innej pracy w polu, taka prezentacja jest bez sensu.

Opublikowano

A ja sie zastanawiam jak to jest z tym całym Ursusem.

Znajomy ma ciągnik kilku letni.

Za groma nie może dostać do niego nawet głupiej linki, sprężynki czy jakiejś tulejki.

Zbiera informacje, że trafiało się, że Ursus puścił w rynek 200 ciągników do których miał zamowione 200 konkretnych części i tyle.

Czy w tych "nowszych" Ursusach nie macie problemu z ewentualnym zakupem cześci ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v