Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kiler1982

 

możesz kupić crystala oriona 13 z 136 km silnikiem i skrzynią zf 40/40 :P

za ta cene to juz bym wolal valtre :):) tylko nie wiem ile bym musial do niej dolozyc ale cena moze byc zblizona......wracajac do tematu to Dobre Miasto naprawde musi wprowadzic modele tej mocy bo moze na tym tylko zyskac......

Opublikowano

za ta cene to juz bym wolal valtre :) :) tylko nie wiem ile bym musial do niej dolozyc ale cena moze byc zblizona......wracajac do tematu to Dobre Miasto naprawde musi wprowadzic modele tej mocy bo moze na tym tylko zyskac......

 

a ja wole crystala podobają mi sie :) poza tym mają bardzo dobre podzespoły i dlatego cena jest taka a nie inna :)

 

i tak wo gulę to trzeba wspierać swoich zobaczcie co jest za granicą w Irlandii tylko wykryli ze miesza sie koninę z wołowiną to zaraz ze to Polacy !! a czesi co ?? ciągle gadają że Polska żywność nic nie warta przy każdej okazji bo Polska jest mocna rolniczo i chcą nas wykończyć. Efekty widać byków nie skupują wo gulę jak sprzedałem w lutym po 7,70 z vat to teraz nie chcą wcale zakłady odbierać byków a cena jak już to po 6,50 z vat i to za takiego najładniejszego !! zobaczcie co sie dzieje no i ten ubój rytualny rząd nas ma gdzieś i nie mogą ustawy znowelizować. ale fakt faktem jest jest ogromna nagonka w europie na naszą żywność i najbardziej czesi mnie wkó***iają , a ślą te zetory jeden za drugim by tu sprzedać powinniśmy sie zjednoczyć rolnicy i nie kupywać tych zetorów niech sobie je wsadzą **** !!

Licze że Ursus prowadzi wszystkie swoje ciągniki z targów i bedzie sie rozwijać i skończy sie czas zetora w Polsce !! i będę sie cieszyć z tego hhaha !!!

  • Like 2
Opublikowano (edytowane)

Kolego nasz kraj to kolonia niemiec.My mamy tylko kupowac to co zostanie wyprodukowane w niemczech.U nas posadzi się drzewa i zrobi ośrodki wypoczynkowe dla niemców.W końcu dlatego nie da się wybudowac u nas dróg pownieważ trzeba chronić środowisko naturalne,a jak się wubuduje to muszą być biodegradowalne.I to tylko dlatego ze w naszym rządzie nie ma nikogo kto by zawalczył o nasze interesy.

Ciekawe w oferci ursusa są ładowacze czołowe, z tego co tam piszą są dość nowoczesne.Mają także sporo osprzętu do tych ładowaczy. I dobrze niech ursus rozwija się także w tym kierunku.

Edytowane przez Salisbur
Opublikowano

Tak jak napisałem kilka stron wcześniej.Dni zetora w Polsce są już policzone :D całe szczęście :) Ale zetorowi się urwie bo Polska to największy zbyt, a tak to to zostaną z niczym... :)

Nas też się pytali czy chcemy zetora.Stanowcze NIE :)

  • Like 1
Opublikowano

marzenia niektórych nie maja granic jak widzie.... ursus może sobie jak narzie pomazyc o wygryzieniu zetora

Niestety chyba kolega ma rację. Mimo,że kibicuje ursusowi to jednak zetor ma w Polsce ugruntowaną pozycję i renomę i raczej ciężko się go będzie pozbyć,choć nie mam nic przeciwko :) Trzeba też przyznać,że ursus jest na dobrej drodze żeby trochę klientów konkurencji odebrać.

Opublikowano

Co do 3 marek w Polsce to tak naprawdę liczyć się może tylko ze względu na markę Ursus

Chyba ta maska z serii H pokazana na Agrotechu to jednorazowy wypust. Piszą tu że wersja limitowana http://allegro.pl/ursus-8014h-9014h-10014h-wersja-limitowana-nowa-i3115712313.html

Wszystko zapewne przez kontrakt jaki mają podpisany z Hattatem który określa jak wyposażone ciągniki wysyła do Polski. Nie będą w Lublinie każdemu importowanemu ciągnikowi zmieniać maski na nasze polskie a tureckie magazynować. Pewnie podobnie nie wprowadzili nowego dachu do kabiny SPS, gdyż mają zapas kabin z Koji.

 

Co do współpracy z politechniką, może dokończą przekładnię trimat i rewersotrimat opracowaną przez prof. Habicha jaka niegdyś już miała być zaadoptowana do prototypowej serii U :rolleyes: a nawet podobno była już w nim testowana

http://bcpw.bg.pw.edu.pl/Content/1456/Opis_patentowy_1974_nr71920_Przekladnia_planetarna_do_ciagnikow_rolniczych.pdf

Opublikowano

 

...Chyba ta maska z serii H pokazana na Agrotechu to jednorazowy wypust. Piszą tu że wersja limitowana http://allegro.pl/ur...3115712313.html

Wszystko zapewne przez kontrakt jaki mają podpisany z Hattatem który określa jak wyposażone ciągniki wysyła do Polski. Nie będą w Lublinie każdemu importowanemu ciągnikowi zmieniać maski na nasze polskie a tureckie magazynować. Pewnie podobnie nie wprowadzili nowego dachu do kabiny SPS, gdyż mają zapas kabin z Koji.

...

 

Moim zdaniem skoro pokazali ją na tagach, wydali x tysięcy złotych na jej opracowanie ( to nie jest ot tak ) to za 2 miesiące wszystkie Hattaty będą ubrane w tą nową maskę Ursusa, poza tym nawet w katalogu Hattat jest już w tej nowej masce więc uważam że to przesądzone.

Zwyczajnie chodzi im o to żeby upodobnić trochę do siebie Hattaty z Turcji, Tymy z Korei no i swoje produkty żeby wszystko ze znakiem Ursus wyglądało podobnie a dzięki temu lepiej się sprzedawało.

Opublikowano

W TPR pisze że ursus podjoł pracę nad reaktywacją produkcji przekładni 8/8 które były wytwarzane w byłej warszawskiej fabryce i że te skrzynie by zastosowali w ciągnikach 60-80km. W opracowaniu tej skrzyni chcą aby im pomogła politechnika warszawska. I w tym roku ma sie pojawić URSUS Finance który miał by finalizować wszystkie ciągniki i maszyny ursusa

Opublikowano

No 8/8 z rewersikiem to tak.One było w opcji w tych 6824 i 8024 a także chyba w 5524 i mniejszych....Nie wiem po co ta współpraca jak mają produkować to co było w warszawie,może chcą zrobić więcej przełożeń...A co to za wynalazek Ursus Finance?

Opublikowano

Nie wiem czy wiecie ale ursus 1024 kosztuje tylko 150k brutto obecnie jest to prawie najtanszy ciągnik na rynku o tej mocy, co więcej belarus 1025.4 czyli belarus najnowszy o tej mocy i chyba jedyny który będzie spełniac normy europejskie kosztuje ponad 15k mniej. Oby tak dalej panowie z ursusa .

Opublikowano

no ja też bym wolał ale skrzynię 8x8 ale z dwoma półbiegami tak żeby dało się jeździc. Bo powiem ci mam w mf skrzynię 32x32 ale teraz półbieg nie działa prawie nie da się jeździc, bo 17km/h na najniższym biegu to wcale nie jest mało a z półbiegiem 12-13km/h to jest trochę strach jeździc po drodze i w ogóle. Co z tego że teraz większośc ciągników ma dużo różnych prędkości ale wszystko trzeba przełączac. To wcale nie jest fajne np. pod górę jedziesz na średnich później zatrzymujesz się i zmieniasz na szybkie ( w przypadku 12/12) lepiej zrobic skrzynię tak żeby na najwyższym zakresie bez problemu pod każdą górę wyjśc więc najniższy bieg powinien miec prędkosc 5km/h żeby nie było przypału, a do tedy półbieg hydrauliczny albo nawet dwa, każdy zwalniający o 20/25 % i nie ma szans żeby coś brakło. Taki bonus : c-360 dużo lepiej się rozpędza niż mf i ogólnie w transporcie lepiej się jedzie bo na jedynce jedzie się 5km/h właśnie i nie raz ciągało się takie ciężary że gdy się ruszało ze skrzyżowania po prostym to podnośnik w górę pod zaczep przyczepy i blokada i jedziemy i nie ma że boli.

Opublikowano

Pytałem kolesia w warfamy na targach w Kielcach czy będzie uruchomiona produkcja modelu 9024 (dawny 6824) powiedział że nie bo w tej mocy mają w ofercie serie h (czytaj hattat). Zobaczycie jeszcze troche i model 11024 (na tabliczce 8024) zostanie wycofany ze sprzedaży bo im się traktory szarpnięte z warszawy skonczą. Taki to mamy powrót ursusa i propagandę z tym związaną....

Opublikowano

http://www.facebook.com/URSUS.1893

 

http://wyborcza.pl/1,75478,13636666,Slowacy_i_Czesi_przeciw_polskiej_zywnosci___Lody_ze.html

 

http://biznes.onet.pl/czesi-wypowiedzieli-wojne-polskiej-zywnosci,18491,5450136,news-detal

 

Czesi polskie produkty rolne maja za syf , a my jak barany tyle Zetorów kupujemy , mimo że Ursus jest tańszy ,a do tego technicznie powoli lepszy .

 

Do Czech-Słowacji już nie pojadę ,a produktów też nie kupię (głównie ich słodycze)

  • Like 3
Opublikowano

No bo przecież z czegoś zetor nadal istnieje i istnieje dzięki Polsce. Bo w Czechach nowy zetor w polu to tak jak nowy ursus w Polsce. Czyli rzadkie zjawisko. Mogę się mylić bo w Czechach nie byłem ale z kim nie rozmawiam co był w tym kraju to głównie JD dominuje.

Opublikowano

Napisał wyraźnie że może się mylić i to nie jest powód aby od razu mówić żeby się nie wypowiadał...Przecież nowe ursusa było więcej bodajże na ukrainie niżeli u nas.Przez to się utrzymywał....Tak jak zetor na Polsce.

Opublikowano (edytowane)

Kolego milanreal1 jako ze jestes moderatorem mam do Ciebie pytanie , czy jest mozliwosc zorganizowania chatu z przedstawicielem Ursusa ,wtedy kazdy moglby zadac pytanie i dowiedizelibysmy sie jak to naprawde bedzie ,bo tak tylko rosna plotki

Edytowane przez mekiss

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v