Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Haki są standardowo montowane a nie ma nic mowy o obciążeniach na tył i na przód i klimatyzacji wiec to nie jest cena finalna:/ a ciągnik może stać i cały rok bo ma golasa na placu i ktoś zamówi full opcje to ciągnik jedzie prosto z fabryki do klienta zachaczajac tylko o dealera albo po prostu on jeszcze nie sprzedał tego modelu bo dealerów Ursusa jest sporo a sprzedaż jeśCze nie jest powalająca:)

Opublikowano

Dziś widziałem Ursusa c-380 , na dożynkach w Moragu, 95 tyś netto z obciążnikami z przodu i klimatyzacją, więc cena nie jest wysoka. O ile nic się nie zmieni to na wiosnę przywitam go u siebie, bo ciągnik prezentował się lepiej od kuboty 6060 która stała obok, tylko Ursus miał mniejszą kabinę :)

Opublikowano

Witam. Orientujecie się może w cenach 11054? Byłem w Niedrzwicy Dużej u dilera i wyliczyli mi 170970 brutto z klimatyzacją, 3 sekcyjną hydrauliką i obciążnikami na tył. Co sądzicie o tej cenie? Dopiero zacząłem się rozglądać dlatego pytam Was. Pasuje dowiedzieć sie tu i ówdzie, bo pewnie cena może się różnić nawet znacznie. A i mówili mi, że 6 miesięcy trzeba czekać na ciągnik, nawet dzwonił przy mnie do Lublina i pytał czy się nie zmieniło z terminem i nie da się szybciej, ale podobno mają dużo zamówień na C-380 i nie ma kiedy skręcać te większe.

Opublikowano

Na twoim miejscu dałbym sobie spokój z tym ursusem 11054.

Wykonanie i przede wszystkim ergonomia w tym ciągniku pozostawia bardzo ale to bardzo dużo do życzenia.

Za te pieniądze z takim wyposażeniem możesz mieć spokojnie NH TD5 105. Znajomy w podstawie kupił tylko z klima i z rewersem EH i z kilkoma pierdołami i wyszło mu 160 brutto.

Więc nie wiem czy jest sens się pchać w tego Ursusa tylko z nazwy.

Za te pieniądze można mieć również  jakiegoś deutz fahra , claasa czy coś zachodniego w przedziale mocy 80-90 koni. A po roku czasu czasu diler zmieni tobie oprogramowanie komputera i z 80-90 będziesz mieć 110-120 koni.

Opublikowano

Na pewno lepiej pchać się w NH który NH jest tylko z nazwy, do którego główne podzespoły: skrzynia, przedni i tylny most, podnośnik produkowane są w Turcji. Układ napędowy, który Turcy zakupili jako licencję na Fiata serii 66 wywodzi się z lat sześćdziesiątych ubiegłego wieku - patrz Fiat 640. A zwolnice tylne jak w sześćdziesiątce.

Opublikowano (edytowane)

Najlepiej dowiedz się opinii od właścicieli tych ursusów, na agrofoto jest ich co najmniej dwóch. Widziałem na agro show w Ostródzie tego ursusa, ale nie przyglądałem się mu za bardzo bo dla mnie za duży. Z tego co wiem to są duuużo lepsze niż poprzednik czyli 11024, i ludzie jak na razie na nie nie narzekają.

P.S. Można mieć NH za podobną cenę ale kupić ciągnik jest łatwo, często gorzej jest go później utrzymać, serwis w NH na pewno droższy a już nie wspomnę o częściach, a NH wcale bez awaryjne nie są. Sąsiadowi padła pompa w 3 albo 4 letnim ciągniku to kilkanaście tyś poszło...

Edytowane przez Gość
Opublikowano

Narzekajmy że nie ma polskich produktów i ursus robi złe ciągniki a kupujmy nh i jd lub claasa. Raczej w Polsce wtedy nie będzie lepiej.

Ja nie narzekam że nie ma polskich produktów.

Na pewno nie kupie ciągnika za 180,000 pln tylko  ze względów patriotycznych jak w tym ciągniku nie ma za grosz komfortu i ergonomii.

W sąsiedniej wiosce znajomy kupił ursusa 11054 jeszcze z mechanicznym rewersem z lewej strony obok siedzenia.

Ciągnik ma zaledwie 600 mth a już był 3 razy już w serwisie u dilera i w tym raz w lublinie na wymianie skrzyni biegów i sprzęgła.

Najśmieszniejsze jest to że ciągnik jak wrócił z serwisu z Lublina i poszedł do prasy walcowej ( metal fach) bez noży i rotora po zrobieniu około 70 bel padło znów sprzęgło. Jak się później okazało serwis na miejscu (czytaj na polu) jak szukał usterki okazało się że w lublinie nie nie przykręcili jakiejś śruby i założyli coś odwrotnie.

I dalej sądzisz że warto się zadłużyć np na 15-20 lat i kupić ciągnik za 180,000 i mieć w zamian za przeproszeniem kupe gów***

 

 

 

Polski produkt to ja mogę kupić np maszyny

samasz

unia brzeg

alima 

sipma itd

Ale na pewno nie ursusa

Opublikowano

Witam. Orientujecie się może w cenach 11054? Byłem w Niedrzwicy Dużej u dilera i wyliczyli mi 170970 brutto z klimatyzacją, 3 sekcyjną hydrauliką i obciążnikami na tył. Co sądzicie o tej cenie? Dopiero zacząłem się rozglądać dlatego pytam Was. Pasuje dowiedzieć sie tu i ówdzie, bo pewnie cena może się różnić nawet znacznie. A i mówili mi, że 6 miesięcy trzeba czekać na ciągnik, nawet dzwonił przy mnie do Lublina i pytał czy się nie zmieniło z terminem i nie da się szybciej, ale podobno mają dużo zamówień na C-380 i nie ma kiedy skręcać te większe.

 

Za 170 tys to Pan będziesz miał Deutz-Fahr 5105 G mechaniczną wersję... a są przecież jeszcze SDF 100km w starszych budach jeszcze tańsze.

Opublikowano

Do mnie dzisiaj dzwoniła pani z ursusa, z tej strony http://c-380.ursus.com.pl/ Pytała o moją miejscowość, powiat, w celu ustalenia mojego najbliższego dilera ursusa, ja na to, że wiem gdzie jest mój najbliższy diler, ona na to, że skontaktujemy się z panem i omówimy szczegóły specyfikacji tego ciągnika, a ja na to, że już wszystko o nim wiem i się zapytałem czy będzie na Bednarach, ale nie wiedziała. Z głosu miła ta pani, ale chyba troszkę niedoinformowana :D

Opublikowano

Ja nie narzekam że nie ma polskich produktów.

Na pewno nie kupie ciągnika za 180,000 pln tylko  ze względów patriotycznych jak w tym ciągniku nie ma za grosz komfortu i ergonomii.

W sąsiedniej wiosce znajomy kupił ursusa 11054 jeszcze z mechanicznym rewersem z lewej strony obok siedzenia.

Ciągnik ma zaledwie 600 mth a już był 3 razy już w serwisie u dilera i w tym raz w lublinie na wymianie skrzyni biegów i sprzęgła.

Najśmieszniejsze jest to że ciągnik jak wrócił z serwisu z Lublina i poszedł do prasy walcowej ( metal fach) bez noży i rotora po zrobieniu około 70 bel padło znów sprzęgło. Jak się później okazało serwis na miejscu (czytaj na polu) jak szukał usterki okazało się że w lublinie nie nie przykręcili jakiejś śruby i założyli coś odwrotnie.

I dalej sądzisz że warto się zadłużyć np na 15-20 lat i kupić ciągnik za 180,000 i mieć w zamian za przeproszeniem kupe gów***

 

 

 

Polski produkt to ja mogę kupić np maszyny

samasz

unia brzeg

alima 

sipma itd

Ale na pewno nie ursusa

W pracy w transporcie pracuje NH i po 3 tyś motogodzin siadły łożyska jakieś w skrzyni i kupę kasy naprawa więc zależy jak trafisz, myślisz, że NH kupisz to się nie zepsuje, lepiej już dopłacić i JD kupić.

Opublikowano

W niższym przedziale cenowym i mocach do 110 KM producenci oferują praktycznie to samo. JD, Claas, Farmtrac czy Ursus, wszyscy korzystają z "markowych podzespołów" z tych samych fabryk. Koncern Fiata i SDF mają swoje transmisje, ale w praktyce dużej różnicy w jakości nie ma.

Opublikowano

URSUS Zachód sp. z O.o. (spółka zależna) z siedzibą w Koszalinie została zawiązana w dniu 16.03.2015 r. Spółka URSUS S.A. objęła 51% udziałów spółki URSUS Zachód sp. z O.o., natomiast pozostałe 49% udziałów objęli łącznie Marzena Nowe i Karol Nowe.

Czas trwania spółki jest nieoznaczony, a głównym przedmiotem działalności spółki będzie sprzedaż ciągników i maszyn rolniczych. Kapitał zakładowy spółki wynosi 5.000,00 zł.

 

 

 

Opublikowano

Witam. Orientujecie się może w cenach 11054? Byłem w Niedrzwicy Dużej u dilera i wyliczyli mi 170970 brutto z klimatyzacją, 3 sekcyjną hydrauliką i obciążnikami na tył. Co sądzicie o tej cenie? Dopiero zacząłem się rozglądać dlatego pytam Was. Pasuje dowiedzieć sie tu i ówdzie, bo pewnie cena może się różnić nawet znacznie. A i mówili mi, że 6 miesięcy trzeba czekać na ciągnik, nawet dzwonił przy mnie do Lublina i pytał czy się nie zmieniło z terminem i nie da się szybciej, ale podobno mają dużo zamówień na C-380 i nie ma kiedy skręcać te większe.

 

Ursus 11054 z szerokimi oponami kosztuje 150 000 brutto. Cena po długich negocjacjach. :)

Opublikowano

Dziękuję wszystkim za sugestie i wyrażenie swojej opinii, ale 3400 cm3 i CR w nh jakoś za mną nie przemawia. Bawiłem się co nieco z silnikami na studiach(testy hamowniane, modyfikacje itp.) i w skrócie powiem, że przy małej pojemności ,,konie są dmuchane"- czego każdy się domyśla, a o CR juz nie wspomne, bo zdziwili byście się jak przykładowy SW400 zachowywał się z zaadaptowanym CR II generacji, a jak na pompie roto w porównaniu z orginalnym układem zasilania (roto wypadła najlepiej,  z resztą w S4003 były identyczne zależności). Nie mówię, że te 110 w owym ursusie jest napewno, bo perkins to jednak nie jest silnik, który nadaje się do ciężkich warunków pracy. Ale jak bym potrzebował ciągnika tylko do orki i samych ciężkich prac to celował bym w Forterre, bo Zetor akurat czy ciąga 4 obracalną, czy wozi pióra to praktycznie ma jedną normę, a perkins był by już bardziej kompaktowy. No i jestem człowiekiem pokroju ,,Nikoś Dyzma-to co nie Polskie mi szkodzi" he he
Jeśli chodzi o tą transmisje Ursusa to jest niby Carraro i oni to w Lublinie składają z części a nie zakręcają skrzynię do silnika który został przywieziony niby z Anglii, a później tylko sami montują pozostałe układy, podzespoły oraz elementy?

Opublikowano

Dlatego właśnie te 4.4 litra w nowej osiemdziesiątce, to podstawowy argument, przy wyborze między nią, a trzygarowym majorem, czy nowym farmtrackiem 675 z normą euro 3b :) Czy ten silnik będzie w nich przez cały czas? Bo jak by wstawili w niego tego 3.4 litrowego perkinsa, zanim załapałbym się na młodego rolnika, to się chyba załamię...  :unsure:

Opublikowano (edytowane)

Raczej będą musieli zmienić ten silnik. Wszystko się okaże po nowym roku.

 

Ursus zaprasza na AgroShow: https://www.facebook.com/events/608773089263909/

 

Do tego przymierzają się do wprowadzenia nowych modeli serii C: https://www.facebook.com/URSUS.1893/photos/pcb.1717582861797213/1155873794426453/?type=1&theater , https://www.facebook.com/URSUS.1893/photos/pcb.1682754081944922/1155844547762711/?type=1&theater

Edytowane przez XMK13

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v