Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

i wreszcie coś się dzieje:) nie pokoi mnie masa ciagnika 92km i 102 km bo tylko ok 3,3 tony i miejmy nadzieje ze to literówka z 4;/po przeanalizowaniu danych c 392 i c3102 bardzo niewiele rozni się od serii H pod wzgledem parametrow tzn skrzynia itp i jestem pewien ze to jest seriia H tylko w polskim wydaniu i serii H nie akceptowalem ale te 2 modele juz akceptuje:)  i bardzo fajnie ze są czerwone^^ i oby te wszystkie ciągniki byly na targach i konkretne zapowiedzi od kiedy w sprzedazy, cena itp:) mam nadzieje ze maja pulpit boczny taki jak w c 380 a nie jak w 11054;/ i wkoncu pierwsza reklama Ursusa tzn ta na agrofoto plus dla nich:) i 4 lata gwarancji to jest dosc powazna sprawa i juz marke zobowiazuje do solidnosci aby sie pokusic na tyle lat:)

Edytowane przez 1994kuba1994
Opublikowano

i wreszcie coś się dzieje:) nie pokoi mnie masa ciagnika 92km i 102 km bo tylko ok 3,3 tony i miejmy nadzieje ze to literówka z 4;/po przeanalizowaniu danych c 392 i c3102 bardzo niewiele rozni się od serii H pod wzgledem parametrow tzn skrzynia itp i jestem pewien ze to jest seriia H tylko w polskim wydaniu i serii H nie akceptowalem ale te 2 modele juz akceptuje:)  i bardzo fajnie ze są czerwone^^ i oby te wszystkie ciągniki byly na targach i konkretne zapowiedzi od kiedy w sprzedazy, cena itp:) mam nadzieje ze maja pulpit boczny taki jak w c 380 a nie jak w 11054;/ i wkoncu pierwsza reklama Ursusa tzn ta na agrofoto plus dla nich:) i 4 lata gwarancji to jest dosc powazna sprawa i juz marke zobowiazuje do solidnosci aby sie pokusic na tyle lat:)

Gdzie ty tam masz c392 i c3102 ?

Apropo c382 jest juz dostępny? Tylko on w miare wygląda, skrzynia 40km/h mokre hamulce i normalny udźwig, Mają te ciągniki w ogóle radio?

Opublikowano

No i wreszcie ciągnik na dobrym poziomie i w dobrej cenie od polskiego przedsiębiorstwa. Postaram się, aby w najbliższych latach i u mnie taki zawitał :) 

  • Like 1
Opublikowano

właśnie że w porównaniu z wcześniejszymi to teraz będzie porządek w oznaczeniach:) jeszcze niech stronkę uporządkują i byłby kolejny plus:) wie ktoś czy nadal produkują rozsiewacze nawozu i agregaty?

Opublikowano

Chyba nie dogadaliście sie bo pracownicy testują ale prototypy i marketingowiec pewnie pomyślał że chcesz ciągnik testować dla nich a nie dla siebie , w przeciwnym razie ta odpowiedź marketingowca bez sensu .

Opublikowano

Oznaczenia jak najbardziej spójne, nie podoba mi się tylko C-382, C-392 i C-3102, powinni zaokrąglać to, bo takie są śmieszne  (czyli C-380, C-390 i C-3100). Chociaż stara metoda podobała mi się bardziej. Oznaczenie było jasne i przejrzyste, wiadomo była jaka moc, na ile kół napęd, która wersja rozwojowa modelu, a tu już gorzej. 

Trochę mało biegów w modelach C-392 i C-3102. Mam nadzieję, że za jakiś czas wejdą jakieś lepsze skrzynie.Bardzo przydałby się rewers elektrohydrauliczny, przynajmniej w opcji. 

Co ciekawe w słabszych modelach skrzynia jest Carraro, a w C-392 i C-3102 nie ma podanego producenta. Ciekawe czy to jakaś firma krzak czy rezultat współpracy z WAT-em czyli skrzynia własnej produkcji.. Chociaż w to troszkę wątpię, za szybko. 

  • Like 1
Opublikowano

Raczej to Carraro, bo nie sądzę, że Hema. Oznaczenie C-380 jest zaokrąglone, a reszty już nie. I tu właśnie się nie zgrywa. Jak ma być C-382, to C-380 powinien mieć oznaczenie C-375. Dodatkowe opcje są jak najbardziej potrzebne, ale może też nie chcą zbyt inwestować w Carraro, bo potem trzeba do tego części oferować i serwis. A jak mają kiedyś własną skrzynię zbudować, to po co jeszcze robić sobie problemy z Carraro.

  • Like 1
Opublikowano

W rewers EH to bym nie wierzył :) Farmtrac, od kiedy tylko wyszła ciężka seria 71XX obiecywał, że elektohydrauliczny rewers, będzie tylko kwestią czasu, i jakoś do tej pory jest w ofercie jedynie z mechanicznym :D  A co do części carraro, to przecież Fabryka Osi Napędowych w Radomsku, która ma produkować skrzynie dla ursusa, produkuje też dla carraro, więc pewnie zacieśnią współpracę :) Ps. Ktoś wie, kto jest właścicielem wspomnianego FON-u? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v